krwawienie z pepka - to normalne?

1. Data: 2004-06-15 20:50:19

Temat: krwawienie z pepka - to normalne?
Od: "Marcin Strzelecki" <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie, nie wiedzialem do kogo sie zglosic o tej porze, nie chce
tez robic paniki i zaraz po szpitalach dzwonic, wiec pytam tutaj. czy
normalne jest krwawienie, a raczej wydzielanie plynu zabarwionego krwia z
pepka? jezeli nie jest normalne to czego to sa objawy? wbilo mi sie cos? a
moze jakis owad mi sie wgryzl do srodka? prosze o szybka odpowiedz.

pozdrawiam Marcin Strzelecki