zwyrodnienie stawów - czym się leczyć ???????????

1. Data: 2004-06-16 05:42:51

Temat: zwyrodnienie stawów - czym się leczyć ???????????
Od: "Aro7" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak w temacie,

Po uprawianiu ciężarów pozostała mi pamiątka
lekarz stwierdził zwyrodnienie stawów łokciowych
mam dopiero 27 lat
a lekarz powiedział mi że nie można tego leczyć i za 5, 10, 15 ... lat mogę
mieć spore problemy z moimi stawami
podobno najgorsze jest zwyrodnienie torebek stawowych które mogą przestać
produkować te "mazidło" w stawach

co powinienem łykać, jeść , żeby coś naprawić z "grzechów młodości"
nie chce bać leków przciwbolowych :((

jużprawie pogodziłem sięz tym że nie wróce do ciężarów, ale powiedzice mi co
myślicie czy mogęuprawiaćsporty przy takim schorzeniu
np. boks, wspinaczka, kajaki ?

dzięki z góry za odpowiedzi

Arczi

2. Data: 2004-06-30 20:09:32

Temat: Re: zwyrodnienie stawów - czym się leczyć ???????????
Od: "FIXRAMBO" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Weź Glukosaminę z Chondroitiną.
poszukaj w sieci

Użytkownik "Aro7" <A...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
co
> myślicie czy mogęuprawiaćsporty przy takim schorzeniu

skurcze łydek - co brać oprócz magnezu?
stomatolog chirurg- medicover Warszawa
rak i laser
krwawienie z pepka - to normalne?