Skuter

1. Data: 2003-07-16 20:18:42

Temat: Skuter
Od: "Leszek Konopa" <l...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Dziis w moim lokalnym radio byl rzecznik KPP Ciechanow i na moje pytanie:
czy skuterm elektrycznym moge jezdzic po ulicach ?, odpowiedz brzmiala, ze
nie, bo powoduje zagrozenie ruchu...

Jezdzac chodnikiem o nawierzchni odpowiedniej dla mojego skutera. Nie mowiac
juz o jezdzie slalomem miedzy pieszymi ale w dodatku kilka razy o maly wlos
(dzieki mojemu refleksowi) nie najechalem na dzieci, takze staruszkow a raz
spod kol skutera umknela dlugonoga blondyna.

Co o tym myslicie ?.
LESZEK
-
Rozpasanie i hulaszczy tryb zycia emerytow i rencistow rujnuja budzet
RP. (C)Pearl
"Miara czlowieczenstwa jest gotowosc niesienia pomocy innym"

2. Data: 2003-07-17 06:26:03

Temat: Re: Skuter
Od: p...@p...onet.pl (Piotr M :) szukaj wiadomości tego autora

We środa 16 lipca 2003 o 22:18:42 Można było na grupie przeczytać :

> [...]

LK> (dzieki mojemu refleksowi) nie najechalem na dzieci, takze staruszkow a raz
LK> spod kol skutera umknela dlugonoga blondyna.

****** ciach******

Witaj szanowny(a) Leszku

Wiesz wydaje mi się że można niedawno A.A odpowiadając na podobny temat
podał odnośne przepisy prawa o ruchu drogowym poszukaj wydaje mi się ze
po prostu zaskoczyłeś rozmówce pytaniem i stąd taka odpowiedz poszukaj w
archiwum. Szkoda tylko że ta blondynka Ci umknęła nie przejmuj się
złowisz następną :)

--
Pozdrowienia,
Piotr mailto:p...@p...onet.pl

Tam gdzie nie ma wolności
nie ma praw ani obowiązków
Napoleon Bonaparte

http://pmbb.fm.interia.pl

3. Data: 2003-07-17 07:20:37

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Mysle ze w takich przypadkach jak nasze prawo jest bezsilne :-)

AA juz o tym pisal ale dodam swoje 3 slowa. Mysle sobie tak, skoro jestesmy
traktowani jak piesi to nie mozemy sobie ot, tak jezdzic po ulicach [choc
nie raz jest to wrecz konieczne ;-) kraweznik, waski chodnik, itp.] Ale
bardzo wazne jest - trzeba to zaznaczyc - ze wjezdzajac na jezdnie stajemy
sie uczestnikami ruchu drogowego, a przeciez nie wszyscy mamy prawa jazdy,
czy tez karty rowerowe. Niektorzy z nas nie znaja zasad ruchu drogowego, i z
tego powodu moga narazac siebie i innych na niebezpieczenstwo, i oto tutaj
mysle chodzi. Ja, zas na niektorych skrzyzowaniach w Lodzi wrecz zmuszony
jestem do jazdy po ulicy [przejscia podziemne] i niech mi jaki policjant
podskoczy !!! :-) ale jedna uwaga... pamietajcie! ze jezeli wyrzadzimy komus
szkody - to OC nam ich nie pokryje. Kiedys to nawet mialem zadzwonic do
radia ZET "dzwonie do Pana, Pani w bardzo nietypowej sprawie" zeby
zadzwonili do firmy ubezpiczeniowej i sprobowali wozek elektryczny
ubezpieczyc.

pozdrawiam
Arek

4. Data: 2003-07-17 07:35:53

Od: "Inwalida" <i...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Konopa" <l...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> czy skuterm elektrycznym moge jezdzic po ulicach ?, odpowiedz brzmiala, ze
[...]
Też się kiedyś zastanawiałem, ale nie chciało mi się sprawdzać.
Stwierdziłęm na zdrowy rozum, że potrzena karta rowerowa.
Jednak nigdy nie wyrabiałem, bo policja przeważnie głupieje i udaje że nie
widzi.
Kiedyś nawet wykonałęm akcje zaczepna, jak haltowali przy skrzyżowaniu.
Kupiłem duży browar i przejechałem popijając. Odwrócili się udając że nie
widzą.
Tylko raz mnie zatrzymał bardzo miły policjant. Pod pozorem przygasania
stopu.
Jedna było widać że zrobił to z ciekawości :-)

5. Data: 2003-07-17 20:03:41

Od: "Leszek Konopa" <l...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Użytkownik "Piotr M :" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Wiesz wydaje mi się że można niedawno A.A odpowiadając na podobny temat
> podał odnośne przepisy prawa o ruchu drogowym

Tamten post AA mam u siebie na honorowym miejscu.
Ale jak tu zrobic aby: "wilk byl syty i owca cala" ?, bo gdybym wpadl na
dzieciaka lub staruszka to byla by afera na calego.

> Szkoda tylko że ta blondynka Ci umknęła nie przejmuj się
> złowisz następną :)

Blondi jak zobaczyla przystojniaka na takim cudzie to z miejsca stracila
rozum :))

LESZEK
-

6. Data: 2003-07-23 19:56:14

Od: b...@w...pl (Rafał Dąbrowski) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> refleksowi) nie najechalem na dzieci, takze staruszkow a raz
> spod kol skutera umknela dlugonoga blondyna.

-

Witam Cie Leszku oraz pozostałych, którzy zabrali głos w owym temacie.

Od ponad trzech lat na ulicach swego miasta (Jastrzębie Zdrój) poruszam
się na skuterku elektrycznym. Zazwyczaj się staram jeżdzić po
chodnikach, lecz tych "nowszych" z kostki brukowej, a tych już dość
sporo w mym mieście. Jednakże mam również i takie trasy, gdzie chodniki
są w stanie opłakanym, więc wówczas brne ulicą. Na początku użytkowania
skutera miałem dość przykrą przygodę, spowodowaną właśnie starym i
nierównym chodnikiem; nagle znalazłem się na środku ulicy w pozycji
leżącej. Przyjechało pogotowie i policja. Po paru dniach do mego domku
zapukał policjant celem przesłuchania mnie i zamknięcia tej sprawy;
głównie chodziło o to, czy nie było przy tym "pomocy" osób trzecich.
Wówczas spytałem go, czy mogę bezkarnie poruszać się skuterem po
ulicach. Spytał mnie jedynie, czy skuter nie przekracza prędkości 15km/h
(fajnie by było;)) ) bo powyżej takiej prędkości musiałbym wyrabiać
chociaż kartę rowerową.

Pozdrawiam grupę,
RD

O.N.- to tylko ci na wózkach?-długie
Ulga w TPSA dla ON
o dystrofii znalezione
Program dla niepełnosprawnych z niedowładem kończyn
SM-lekarstwo?