Skutki braku rozsądku

11. Data: 2007-09-03 17:44:33

Temat: Re: Skutki braku rozsądku
Od: "ola" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:fbhgcc$i$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Quoted:
>
> Pewnie o ten chodzi: http://tinyurl.com/249c8b

Dziekuję. Chyba rzeczywiście o to chodzi.

12. Data: 2007-09-04 06:30:54

Od: "Adam" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ola" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> Byłam tak nierozsądna, że na swoim balkonie kilka lat temu połozyłam jasny
> gres. Smarowałam go Delfinem, ale to nic nie dało. Podłoga jest brudna i w
> żaden sposób nie można jej wyczyścić, szoruję różnymi płynami, drapię
> ostrą szczotką i nic. Tam gdzie stała szafka jest teraz jasny prostokat, a
> dookoła płytki są ciemne.
>
> Czy znacie może jakiś skuteczny sposób na wyczyszczenie gresu?
Moze sodą kaustyczną w stosunku 3%. Jest zrąca wiec trzeba uważac przy
szorowaniu. Pozostawic na pare minut i splukac najlepiej myjka ciśnieniową.
Powinno zejsc.
pozdr.

13. Data: 2007-09-04 08:04:31

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Sep 3, 8:01 am, "ola" <a...@w...pl> wrote:

> O, nie! Już nigdy gresu!

Never say never again.
Zgaduję że kupiłaś tani gres (albo i drogi ale słabej jakości).
Dobry gres jest ... dobry a przy tym łatwy w utrzymaniu, ale
zdecydowanie droższy niż typowe płytki ceramiczne.
Mam pare płytek (niewiele ponad m2, więc mogłem zaszaleć) z dobrego
gresu przy kominku, mopem się przeciera i błyszczy jak trzeba.

--
ZZ@private

14. Data: 2007-09-04 09:23:27

Od: "mccoy" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ola <a...@w...pl> napisał(a):

> [...]
dookoła
> płytki są ciemne.
>
> Czy znacie może jakiś skuteczny sposób na wyczyszczenie gresu?

=

Żel Renowacyjny Mr McKenic - nie jest tani ale działa tam gdzie wszystko
zawiadło:
http://artpol.gda.pl/gel.html

pozdrawiam
mccoy