Skutki porażenia prądem 220V

11. Data: 2005-03-17 08:29:40

Temat: Re: Skutki porażenia prądem 220V
Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trapez" <t...@p...wp.pl> napisał w
wiadomości news:d1bd0d$v23$1@news.dialog.net.pl...

> Prąd elektryczny nie jest ciałem stałym, które musi wnikać
> koniecznie z
> wyraźną raną, aby spowodować wewnętrzne zmiany tkanek. Mogą one po
> porażeniu
> (hydroliza krwi jak to wspomniał Jacek) być na tyle zmienione aby
> powstało z
> tego zakażenie.

Wszystko się zgadza z tymi tylko uwagami, że nie Jacek a Jarek i nie
hydroliza a elektroliza :-)

J.

12. Data: 2005-03-17 08:32:27

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> napisał w
wiadomości

> Wszystko się zgadza z tymi tylko uwagami, że nie Jacek a Jarek i nie
> hydroliza a elektroliza :-)

Sorry, dzisiaj wyjeżdżam na narty i już myślę o czym innym :)

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

13. Data: 2005-03-18 02:45:55

Od: w...@c...ca (wszebor) szukaj wiadomości tego autora

> Pr?d elektryczny nie jest cia?em sta?ym, które musi wnikaae koniecznie z
> wyra 1/4 n? ran?, aby spowodowaae wewn?trzne zmiany tkanek. Mog? one po
pora?eniu
> (hydroliza krwi jak to wspomnia? Jacek) byae na tyle zmienione aby powsta?o
> tego zaka?enie.
> Trapez

Takich bzdur to juz dawno nie czytalem. Hej Panie Trapez - zeskocz na ziemie
i idz do biblioteki
i przeczytaj sobie w Anatomi Patologicznej co to jest zakazenie i jakie sa
cztery podstawowe objawy tegoz.
W Mikrobiologi zas poczytaj o mechanizmie powstawania zakazen.
No i przestan plesc glupoty na liscie .
wszebor

ciemiączko a ząbkowanie
Koksartroza