Slavi, Czeremcho - to ja, ikselka!

1. Data: 2007-01-28 23:53:04

Temat: Slavi, Czeremcho - to ja, ikselka!
Od: c...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Piszę z innego konta, bo ktoś się podszywa pod moje konto "ikselka"
oraz konta innych - zajrzyjcie do wątku "Zapytanie" !
Założyłam już trzecią z kolei grupę dla was i nikogo nie mogę
zaprosić, bo jakiś drań mi zabrania - jest tam ukrytym użytkownikiem,
zanim w ogóle ja tam dotarłam. Co za hołota!
Jeśli teraz nie wierzycie, że to ja, zajrzyjcie do grupy pl.soc.prawo
i znajdźcie tam mój ostatnio utworzony temat (o policji)- tam pisałam
najpierw z konta ikselka, potem z konta cara-mia. Można wywnioskować z
treści, że ta sama osoba pisała, czyli ja, M.Z.
Trzeba będzie się jakoś skontaktować inaczej, póki jest ten bałagan.
Mój tymczasowy numer komórki to : 694563258, aktywny tylko do jutra do
8:30 (wkładam za chwilę starter TAK-TAK do telefonu). Podajcie mi SMS-
em wasze numery gadu-gadu lub komórek, to się porozumiemy potem

2. Data: 2007-01-29 08:43:42

Temat: Re: Slavi, Czeremcho - to ja, ikselka!
Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

c...@o...pl napisał(a):
> [...]
> 8:30 (wkładam za chwilę starter TAK-TAK do telefonu). Podajcie mi SMS-
> em wasze numery gadu-gadu lub komórek, to się porozumiemy potem

Niniejszym Twoja głupota sięgnęła zenitu. Mam nadzieję, że się nie
zabijesz o kominy i anteny, gołębico.

E.

3. Data: 2007-01-29 11:14:23

Od: "Ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Sty, 08:43, "E." <e...@o...pl> wrote:
Niniejszym Twoja głupota sięgnęła zenitu. Mam nadzieję, że się nie
> zabijesz o kominy i anteny, gołębico.

Doczekałaś się.
Zadzwoń do mnie, to pogadamy - póki mam impulsy na Tak-Taku !!!
Jeszcze 15 minut - a potem koniec - idiotko. A chciałam się z Tobą
dogadać...

4. Data: 2007-01-29 11:21:12

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"E." <e...@o...pl> wrote in message

e_lalko, ja wiem co Ikselka pisze, z taką hołotą mam do czynienia już ze
cztery lata.

5. Data: 2007-01-29 11:23:34

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"E." <e...@o...pl> wrote in message
> [...]

Cała różnica polega na tym, że ty masz inne zdanie, ale to nie jest powód do
osobistych ataków, a tym bardziej do nasrania cichcem komuś na środku jego
salonu. Twoja opozycja w tym względzie świadczy o popieraniu jedzenia kup.

6. Data: 2007-01-29 11:48:53

Od: "Ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Sty, 08:43, "E." <e...@o...pl> wrote:
> zabijesz o kominy i anteny, gołębico.
Zajrzyj, idiotko, do wątku "Zapytanie", to będziesz wiedziała, pod ile
kont ta hołota się podszywa. Z kilku kont (w tym i z mojego) jest
wysłane to samo - o kupach. Coś mi to wygląda na Krynixa - chyba.
Pomyśl, zastanów się, bo może i Ciebie to spotkać, a nie ubliżaj
ludziom. Ja mam już tego dość. Od dziś będę Cię ignorować - jak panią
Falssett. To najskuteczniejsze na żółć - zwłaszcza babską, bo
najbardziej zjadliwa.

7. Data: 2007-01-29 12:16:31

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisał(a):

> Zajrzyj, idiotko, do wątku "Zapytanie", to będziesz wiedziała, pod ile
> kont ta hołota się podszywa. Z kilku kont (w tym i z mojego)

I przypadkiem ma ten sam co Ty czytnik i całą resztę? Zajmij sie może
swoja rodziną, co?
Dobrze Ci życzę.
Nie jestem na newsach od wczoraj - jak ktoś wzglednie zrównowazony, po
4 latach zaczyna fikać tak jak Ty, to albo się pochorował na głowe, albo
ma wielkie problemy ze swoim życiem i szuka wsparcia i normalności w
sieci. Na serio źle Ci nie zycze, ale to co ostatnio robisz jest
anormalne. Newsy nie są realnym światem.
Poszukaj pomocy. Psycholog, telefon zaufania... Ośmieszasz się
całkowicie aż żal na to patrzeć.

> Pomyśl, zastanów się, bo może i Ciebie to spotkać, a nie ubliżaj
> ludziom. Ja mam już tego dość.

Kto sieje wiatr, ten zbiera burzę. Z takimi sie zadałaś to teraz masz.
Sadziłaś, że Ciebie jedną ominie to ich szaleństwo?

> Falssett. To najskuteczniejsze na żółć - zwłaszcza babską, bo
> najbardziej zjadliwa.

Nie mam powodu byc w stosunku do Ciebie zjadliwa. Już Ci nie raz
tłumaczyłam - jeśli cokolwiek potępiam to Twoje poglądy, nie Ciebie.
Masz ewidentny problem z przyswajaniem wiedzy, przejawiasz zachowania
irracjonalne, nie panujesz nad emocjami, ekshibicjonistycznie przenosisz
flirty na archiwizowaną grupę, tracisz rożnicę między światem
nierealnym (internet) a realnym (telefon) a na koniec wyskakujesz z
własnym nazwiskiem.
Na głowe upadłaś? Mało Ci syfu w sieci, chcesz jeszcze mieć w domu?
Myslisz, że kłopotem jest sprawdzenie kim jesteś, skąd piszesz, kto Ci
dostarcza internet i gdzie mieszkasz? Stuknij sie głowę zanim tu
cokolwiek napiszesz, albo się chociaz zastanów czy nie robisz z siebie
gołębicy.
Nie wiem gdzie o 2 w nocy jest Twój mąż czy dzieci - nie wnikam. Ale jak
cierpisz na bezsenność lub samotność to poszukaj PRAWDZIWEJ pomocy. Bo
na serio żal patrzeć na to co robisz tutaj. Nie jestes anonimowa.

Idiotkę Ci już daruję, bo jak zgłoszę cokolwiek do abuse może się okazać
że bez internetu sfiksujesz zupełnie. A nie chcę Cię miec na sumieniu.

E.

8. Data: 2007-01-29 12:31:40

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"E." <e...@o...pl> wrote in message

Oj_lalko nie groź, bo się śmieszna robisz...

9. Data: 2007-01-29 21:43:41

Od: "Ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 29 Sty, 12:16, "E." <e...@o...pl> wrote:

Przepraszam za "idiotkę" - to nie mój poziom, ale jestem faktycznie
wyprowadzona z równowagi tymi włamaniami.

> przypadkiem ma ten sam co Ty czytnik i całą resztę?

Nie używam czytnika, wchodzę na stronę grup dyskusyjnych.

> Zajmij sie może
> swoja rodziną, co?

Rodzinie niczego nie brakuje, a mnie też, naprawdę. Zawsze byłam
nocnym markiem - tak już mam. Pisałam Ci już w p.s.d.
Mam tyle zajęć, że w nocy lubię sobie posiedzieć w spokoju. Nie ja
jedna, nie ostatnia, a takie upodobanie nie dyskwalifikuje mojej
równowagi psychicznej.

> Dobrze Ci życzę.

Wiem, bo się mną przejmujesz, ale jeśli coś masz konkretnego do
powiedzenia, to napisz mi na priv. Jesli jest to coś, o czym
rzeczywiście powinnam wiedzieć. Bardziej mi pomożesz, niż krzykiem "na
grupie".

> [...]
> 4 latach zaczyna fikać tak jak Ty, to albo się pochorował na głowe, albo
> ma wielkie problemy ze swoim życiem i szuka wsparcia i normalności w

Nie. W internecie szukam wielu innych rzeczy, grupy to margines.
Pracuję w internecie.

> Na serio źle Ci nie zycze,

Wiem,ale trochę jesteś nieprzyjemna, więc nie dziw się, że reaguję
"uczuleniowo".

> Z takimi sie zadałaś to teraz masz.

Nie zadawałam się z tymi od kupy przecież.

> Sadziłaś, że Ciebie jedną ominie to ich szaleństwo?

Wcale nie, jednak przyznasz, że jest to przykre.

> Masz ewidentny problem z przyswajaniem wiedzy

Oj, daj spokój, wiedzy mam już tyle, że wystarczyłoby na dwa
doktoraty, których nie robię, bo nie chcę.

> ekshibicjonistycznie przenosisz flirty na archiwizowaną grupę

Kiedyś to się nazywało "flirt towarzyski". Niczego złego nie robię.
Nie umawiam się, ani nie zdradzam męża, nie mam także zamiaru robić
tego w przyszłości.

> nierealnym (internet) a realnym (telefon)
> Ty naprawdę myślisz, że numer, który podałam, jeszcze funkcjonuje???

> własnym nazwiskiem.

Kto Ci powiedział, że to moje? Wyszukaj w internecie wszystkich
ordynatów - na pewno zobaczysz wśród nich moje nazwisko, do tego się
przyznaję. Mało tego - wpisz w wyszukiwarkę to, które podałam, wraz z
imieniem - zobaczysz, ile "mnie" tam jest.

> Na głowe upadłaś? Mało Ci syfu w sieci, chcesz jeszcze mieć w domu?
> Myslisz, że kłopotem jest sprawdzenie kim jesteś, skąd piszesz, kto Ci
> dostarcza internet i gdzie mieszkasz?

Wiem, że łatwo. Ale to samo dotyczy każdego. Nie myśl, że nie mam
pojęcia o hakowaniu.

> Stuknij sie głowę zanim tu
> cokolwiek napiszesz, albo się chociaz zastanów czy nie robisz z siebie
> gołębicy.

Dlaczego? Większe głupoty ludzie robią tu i piszą, poza rozmowami.

> Nie jestes anonimowa.

Wiem. Ty też, i wiele innych osób, trudno, na ulicy też nie jestem.

> Idiotkę Ci już daruję, bo jak zgłoszę cokolwiek do abuse może się okazać
> że bez internetu sfiksujesz zupełnie.

Za tego typu sprawy jeszcze nikomu nie odcięto netu.

10. Data: 2007-02-02 20:30:27

Od: "Bluzgacz" <n...@w...il> szukaj wiadomości tego autora

"E." <e...@o...pl> wrote in message

> Niniejszym Twoja głupota sięgnęła zenitu. Mam nadzieję, że się nie
> zabijesz o kominy i anteny, gołębico.

Brawo.
Tyrajmy te dziwke.
--

Bluzgacz
GG:5015

Glukoza, aspartam, sacharyniany... Alternatywa do ciasta poszukiwana.
farsz do pierogów
Kolacja
Jakie garnki?
Gazety gastronomiczne