Slimaki

11. Data: 2007-05-21 17:04:15

Temat: Re: Slimaki
Od: Tatiana <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 20 May 2007 08:14:07 +0200, Waćpanna lub waćpan hani, w wiadomości
<news:7ac9.0000000f.464fe72e@newsgate.onet.pl> zawarł, co następuje:

> O tak! Rewelka! Rób, rób. Na pewno bedzie super.
> Ja jestem smakoszką owoców morza. I polecam zwłaszcza jeżeli w przepisie widzie,
> że jest masło i czosnek w połączeniu ze ślimakami

Co ma ślimak do owoców morza?
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Nie przejmuj się maleńka, poniosą Cię... na rękach!

12. Data: 2007-05-21 18:23:46

Od: "permentator" <p...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tatiana" <y...@g...pl> napisał w wiadomości

> Co ma ślimak do owoców morza?

Otóż okazuje się, Olu, że winniczki teraz jeżdżą na morza południowe

kariatyda

13. Data: 2007-05-22 06:53:32

Od: Tatiana <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 21 May 2007 20:23:46 +0200, Waćpanna lub waćpan permentator, w
wiadomości <news:f2so9r$bjm$1@nemesis.news.tpi.pl> zawarł, co następuje:

> Otóż okazuje się, Olu, że winniczki teraz jeżdżą na morza południowe

Wot, technika.

14. Data: 2007-05-29 22:50:06

Od: thorre <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ślimaki jada się w Hiszpanii w dość pikantnym sosie
pomidorowo-cebulowym.W zasadzie jakość całej potrawy zależy od jakości
samego sosu i od tego jak zostały te ślimaczki ugotowane.Problem w tym
że są one niewielkich rozmiarów (kudy im do naszych winniczków),więc po
kilkudniowej głodówce należy je włożyć do garnka z zimną wodą i bardzo
powoli podgrzewać aż do zagotowania.Wtedy ślimaki będą łatwo się
wybierać ze skorupy za pomocą wykałaczki.Reszta to sos.Jedzenie takiego
dania to tak jak w przypadku owoców morza jest bardzo
pracochłonne.Osobiscie też preferuję rodzimego schabowego.

Temperatura pieczeni
Polędwica i wino
Pstrągi
Zupa w 10 min