Śliwki do obiadu smażone na patelni

1. Data: 2005-08-21 20:00:15

Temat: Śliwki do obiadu smażone na patelni
Od: "Midnight Wind" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dzieciństwie jadłam śliwki węgierki smażone na patelni. Podawane były do
obiadu - np. do mięsa z ziemniakami.
Czy ktoś może wie, jak zrobić takie śliwki? Smażyć na oleju?
A jak przyprawić?
Wtedy bardzo mi smakowały.
Mam trochę śliwek i ochotę na wspomnienie dzieciństwa.
Z góry dziękuję za przepis.
Pozdrawiam Hania
http://free.of.pl/p/polnocny_wiatr/

2. Data: 2005-08-22 13:23:23

Temat: Re: Śliwki do obiadu smażone na patelni
Od: "Sławomir Lewandowski" <hexe.polska(bez_tego)@plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś może wie, jak zrobić takie śliwki?

Wrzucić na patelnię z cebulką i albo wcale nie przyprawuiać albo odrobinkę
do smaku. Najlepiej podawać wymieszane z kaszą pęczak w formie takiego
kopczyka i obłożone plastrami ogórka kiszonego.
pozdrowionka znad zatoki
Sławek

Surówka z ogóreczków inna niż wszystkie
ciasto - szybkie i pyszne [P]