ciasto - szybkie i pyszne [P]

1. Data: 2005-08-21 10:23:10

Temat: ciasto - szybkie i pyszne [P]
Od: Goha <W...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiatm!
wlasnie wczoraj takie zrobilam i dziele sie z Wami przepisem

2 szklanki mąki
2 szklanki cukru
2 jajka
2 łyżeczki sody
1 puszka ananasów z sokiem - pokroic na kosteczke drobną
2,5 szklanki wiórków kokosowych
1 szklanka orzechów włoskich posiekanych

suche składniki wymieszac razem w misce, dodać jajka i ananasy z sokiem
wymieszac dobrze
piec na prostokatnej blasze wylozonej papierem, ok 45 min w temp 170 stopni

polewa:
1/4 kostki masła
25 dkg twarogu
1,5 szklanki cukru pudru
1 łyżeczka olejku waniliowego (albo duzy cukier wanilinowy)

zmiksowac skladniki, posmarowac ciasto

ciacho robi sie super szybko a jest naprawde pycha - takie wilgotne
polecam
--
Myszka + Bartek (14.09.04) 12400g (teraz juz kolo 14000g) i szesc zebow :o)

2. Data: 2005-08-21 11:45:38

Temat: Re: ciasto - szybkie i pyszne [P]
Od: Magdziak <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a czy nie za dużo tego cukru? nie będzie za słodki?

3. Data: 2005-08-21 12:12:11

Od: Goha <W...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdziak napisał(a):
> a czy nie za dużo tego cukru? nie będzie za słodki?
hmmm slodkosc to pojecie dosc wzgledne...
ciasto jest dosc slodkie, ale nie przesadnie
(moj maz twierdzi, ze jest prawie tak slodkie jak ciasto marchewkowe wg
przepisu M Gessler, ale nie bardziej ;))
zaryzykuj i upiecz wg przepisu albo rowniez zaryzykuj i dodaj mniej
cukru - mysle, ze warto :)

--
Myszka + Bartek (14.09.04) 12400g (czas sie wybrac na porzadne wazenie)
i szesc zebow :o)

4. Data: 2005-08-21 12:12:42

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdziak <m...@w...pl> napisał(a):

> a czy nie za dużo tego cukru? nie będzie za słodki?

to samo mi sie nasunelo...poza tym, co to za ciasto, jak nie ma na czym
urosnac? Troszke to chyba ...gniotowate bedzie. Nie kwestionuje smaku, bo
wszystkie skladniki dobre, ale...no ciezkawe takie chyba.

Zdrowki
hania

5. Data: 2005-08-21 12:45:50

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania " <v...@g...pl> napisał w wiadomości
> Magdziak <m...@w...pl> napisał(a):

> to samo mi sie nasunelo...poza tym, co to za ciasto, jak nie ma na czym
> urosnac?

A soda? Nie ma takich własciwosci?

HaNkA

6. Data: 2005-08-21 12:59:34

Od: Goha <W...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hania napisał(a):
poza tym, co to za ciasto, jak nie ma na czym
> urosnac? Troszke to chyba ...gniotowate bedzie.
nigdy nie pieklas piernika i innych ciast na sodzie?
radze sprobowac - efekty bardzo dobre
ciasto na pewno jest bardziej z tych gliniastych niz puszystych - juz z
przepisu widac, ze do biszkoptu mu daleko - ale gniotowatym to bym go na
pewno nie nazwala
z reszta - najpierw sprobuj a potem wyraz swoja opinie
pozdrawiam :)

--
Myszka + Bartek (14.09.04) 12400g (teraz juz wiecej) i szesc zebow :o)

7. Data: 2005-08-21 15:20:22

Od: "Hania " <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Goha <W...@o...pl> napisał(a):

> nigdy nie pieklas piernika i innych ciast na sodzie?

ajaj! przyznaje - nie zauwazylam owej sody w przepisie, sorki.

> z reszta - najpierw sprobuj a potem wyraz swoja opinie
> pozdrawiam :)

no cosss Ty, narkotykow nie probowalam a z opinii na ich temat nie
zrezygnuje ;-)))

Zdrowki i smacz=nego ciacha
hania

8. Data: 2005-08-22 17:18:43

Od: "Paweł" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Goha" <W...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> zmiksowac skladniki, posmarowac ciasto
>

> ciacho robi sie super szybko a jest naprawde pycha - takie wilgotne

To wszystko prawda, co Goha pisze. Przepis jest super! Dzisiaj go
wypróbowałem. A ciasto nie jest aż takie słodkie jak mogłoby się wydawać.

Pozdr

Paweł

9. Data: 2005-08-22 18:31:29

Od: Goha <W...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł napisał(a):

Przepis jest super! Dzisiaj go
> wypróbowałem.
Dzieki za mila opinie
na drugi dzien jest jeszcze lepsze - ta polewa sie tak z ciastem
"przegryzie" ;)
pozdrawiam i smacznego

--
Myszka + Bartek (14.09.04) 13500g i szesc zebow :o)

10. Data: 2005-08-22 21:00:53

Od: "Paweł" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Goha" <W...@o...pl> > Dzieki za mila opinie
> na drugi dzien jest jeszcze lepsze - ta polewa sie tak z ciastem
> "przegryzie" ;)
> pozdrawiam i smacznego

Dzięki

Tylko jednego nie jestem pewien. Kiedy daje się tą "polewę" (chociaż i tak
bardziej wyglądającą na masę, bo nie jest lejące) - czy na gorące czy na już
zimne ciasto?

Pozdrawiam
Paweł

Agar-agar