Re: Słowa - apel

1. Data: 2007-08-17 05:35:40

Temat: Re: Słowa - apel
Od: "ksRobak" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia
"AW" <P...@h...com>
news:xm7xi.1873$4w7.1062@newssvr22.news.prodigy.net.
..
> "Jan" <j...@a...net>

> A jeszcze lepiej na żdnym polu.

> On przecież tylko tym żyje.
>
> ---------
>
> Nie Ty pierwszy i nie ostatni. Taki obrót przybiera każda próba poważnej
> dyskusji z tym biedakiem. Mogłem Cię oczywiście uprzedzić, ale i tak byś
> nie uwierzył. Każdy musi sam tego doświadczyć, zanim wyciągnie oczywiste
> wnioski. Z tym, że dla nas, którzy widzieli ten sam schemat powtarzający
> się dziesiątki razy, nie jest to już zabawne lecz tylko smutne i nudne.
>

> AW
>
> .

Dlaczego wciąż znajdują się nowi idioci, dający wciągać się w 'dyskusje'
z Robakiem? /AW/
?
??
???
?????
??????????
??????????????????????
????????????????????????????????????????????
- -
**************************
...mind over matter dżyzdum
content over form pizdum
gist over glitter glizdum
exception over norm...
**************************

PS. Kogo nazywasz idiotą panie AW-uniu z Hameryki - patrząc w lustro? :-)
Przecież Pan nie wyściubiasz nosa poza klosz, pod którym jesteś uwięziony.
Widzisz wyłącznie SIEBIE i swoje puste wnętrze spowite mrokiem ignorancji.
Tak.

AGEOMETRETOS MEDEIS EISITO

Mądrość nie jest towarem - reklamuje się SAMA. ;-)
Edward Robak*
Uwaga: kopia na pl-sci-matematyka
~>°<~

2. Data: 2007-08-17 18:29:41

Od: uookie <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Sie, 07:35, "ksRobak" <r...@g...pl> wrote:
> [...]
> Tak.
>
> AGEOMETRETOS MEDEIS EISITO
>
> Mądrość nie jest towarem - reklamuje się SAMA. ;-)

świetnie robak, pokazałeś jaki jesteś super, wklej to jeszcze na
chaterie onet.pl i może jakieś forum katolickie. niech wszyscy wiedzą
jaki jesteś super i w ogóle, że nikt ci nie podskoczy intelektualnie,
bo ty jesteś taki niepowtarzalny... i po mnie też możesz pojechać; nie
pozwól, żebym zwracał ci uwagę, albo co gorsza prawił komplementy.
nikt nie jest godzien, żeby spoufalać sie z tobą, taki jesteś super.
o, ale chłopaków z pl-sci-matematyka pozdrów ode mnie, bo na pewno są
równiachy, skoro zaszczycasz ich swoim towarzystwem. oj, też bym
chciał być taki super; kopiował bym najlepsze fragmenty swoich postów
na psychologie, żeby sie po lansować; dzieciaki byłyby mną zachwycone.

3. Data: 2007-08-18 22:44:19

Od: "ksRobak" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"uookie" <u...@g...com>
ps.com...

> [...]
> chciał być taki super; kopiował bym najlepsze fragmenty swoich postów
> na psychologie, żeby sie po lansować; dzieciaki byłyby mną zachwycone.

Drogi Panie uookie@ .
W tym przedstawieniu biorą aktywny udział 4-ry osoby i nieznana liczba
biernych czytelników.
Robakks pisze, że gdy się dzieli 1 przez 3, to reszta z dzielenia przenosi się
na kolejne pozycje po przecinku ułamka dziesiętnego.
janosik7@ odpisuje, że "nie przeczytał tego bełkotu dalej niż do połowy"
AW-unia twierdzi, że janosik7@ jest "nowym idiotą, dającym wciągać się
w 'dyskusje' z Robakiem"
Pan natomiast uważasz, że zaprezentowanie powyższego na pl.sci.psychologia
to wyłącznie chęć, "żeby sie po lansować".
Zauważył Pan, że znika z 'pola widzenia' oczywistość uczona dzieci
od najmłodszych klas edukacji matematycznej?
Przecież to nie JA wymyśliłem, że dzieląc liczbę przez liczbę na pozycji
po przecinku zapisuje się "część całkowitą" a resztę z dzielenia
przenosi się pomnożoną przez 10 na kolejną pozycję ułamka dziesiętnego.
Z psychologicznego punktu widzenia ten mechanizm 'wyparcia'
zaprezentowany przez janosik7@ - jest znamienny. Wie, że tego
właśnie uczą w szkołach, ale nazywa tę naukę bełkotem.
Znamienny jest także komentarz AW-uni oraz użycie liczby mnogiej "dla nas,
którzy widzieli" /AW/. AW-unia jest solipsystą, nie może więc wypowiadać
się w liczbie mnogiej, bowiem dla solipsystów inni ludzie nie istnieją.
A Pan?
Pan chciałbyś się ze mną spoufalić.
Nic z tego.
Spoufalić się ze mną mogą wyłącznie osoby, które myślą podobnie jak JA
i potrafią nazwać zaślepienie janosik7@ i dwulicowość AW-uni.
... ale, kto wie? Może Pan zmienisz swoje zdanie na ten temat
i na mój temat. Może zrozumiesz, że crosspost na psp był uzasadniony...
...kto wie... :)

4. Data: 2007-08-19 01:58:31

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ksRobak" <r...@g...pl> wrote in message

Robisz tu, jak widzę, za cadyka. Mądrość to nie układanie myślowych puzzli i
talmudyczne rozpamiętywanie. Marnujesz czas ci dany.
A mógłbyś być TWÓRCĄ.

5. Data: 2007-08-19 08:08:13

Od: "ksRobak" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl>
> "ksRobak" <r...@g...pl>

> Robisz tu, jak widzę, za cadyka. Mądrość to nie układanie myślowych puzzli i
> talmudyczne rozpamiętywanie. Marnujesz czas ci dany.
> A mógłbyś być TWÓRCĄ.

A po cóż mi subiektywnie egoistyczne poczucie bycia TWÓRCĄ dla maUp
(ubranych szympansów) - skoro moja natura domaga się partnerstwa
a nie dominacji?
Rozumiesz Pan?
JA nie chcę być ani lepszy ani gorszy. Gdy na jakimś obszarze postrzegam
coś więcej niż domyślnie postrzegają inni - to się tym dzielę jak majtek
na bocianim gnieździe, który pierwszy dostrzega ląd krzycząc: ZIEMIAAA !!!
- łudząc się oczywiście, że słowo Ziemia ma swój desygnat dla odbiorców.
Dla maUp to słowo nie ma desygnatu jak żadne inne słowo.
Są więc dwa problemy:
1. jak uczłowieczać maUpy
2. jak zapobiec przerabiania ludzi na maUpy.

6. Data: 2007-08-19 09:04:56

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Są więc dwa problemy:
> 1. jak uczłowieczać maUpy
> 2. jak zapobiec przerabiania ludzi na maUpy.

Oba problemy nie do rozwiązania.

7. Data: 2007-08-19 11:53:15

Od: uookie <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Sie, 00:44, "ksRobak" <r...@g...pl> wrote:
> [...]
> ...kto wie... :)
> Mądrość nie jest towarem - reklamuje się SAMA. ;-)

zrozumiałem tylko tyle, że kłócisz sie z kimś o jakąś prawdę
oczywistą, co raczej nie świadczy o tobie za dobrze, bo jak byś był
taki bystrzak, za jakiego sie podajesz, odpuściłbyś i nawet nie
chwalił sie tym, że dałeś się w taką gadkę wciągnąć. widzę, że masz
też pretensje do innych, że nie podnieca ich twój intelektualny
bełkot, i zamiast patrzeć na twoje posty jak na mantrę, oni dalej
pławią się w szambie swojego egonarcyzmu. przyleciałeś więc z żalem na
PSP poskarżyć się, jacy to ludzie potrafią być ślepi i nie dostrzegać
szansy... uzupełnienia braków wiedzy matematycznej z podstawówki?

> Może Pan zmienisz swoje zdanie (...)

a próba podkreślenia swojego charakteru i dodania sobie ludowej powagi
taką składnia zdania to już naprawdę świadczy o tym, że mam rację -
lansujesz sie na mentora :F

i nie wklejaj moich odpowiedzi na inne grupy; nie życzę sobie służyć
ci jako tło dla twojego spektaklu.

8. Data: 2007-08-19 12:02:03

Od: pars'''|''' <m...@j...new> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 19 Aug 2007 04:53:15 -0700, uookie napisał(a):

> [...]

Bardzo ciekawa sprawa dotykająca fundamentów wszechświata !

Może i był, w końcu dzieki niemu odwiedził nas brat Uookie.

> [...]
> taki bystrzak, za jakiego sie podajesz, odpuściłbyś i nawet nie
> chwalił sie tym, że dałeś się w taką gadkę wciągnąć.

No nie są to takie oczywiste sprawy, a nawet są
zupełnie nieoczywiste moim zdaniem.

> i nie wklejaj moich odpowiedzi na inne grupy; nie życzę sobie służyć
> ci jako tło dla twojego spektaklu.

Eee..., no zaraz, dlaczego ?
Fajnie było Cię usłyszeć-poczytać, brat :o)

--
hej.brat !

<oo>___ ~* /\ - `@'-
( _ ) . _ ) / \ _ Wyżyny Izraela_
goyim ___/ ' .
' ~~~
Dlaczego wierzący nie poszukują źródła prawdy,
lecz zadowalają się obrządkiem zabobonu ? A przecież
to wszystko jest nasze, bracia, naga prawda i w ogóle :o)

9. Data: 2007-08-19 18:28:05

Od: "ksRobak" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"uookie" <u...@g...com>
s.com...

> [...]
> taki bystrzak, za jakiego sie podajesz, odpuściłbyś i nawet nie
> chwalił sie tym, że dałeś się w taką gadkę wciągnąć.

:-)

> [...]
> PSP poskarżyć się, jacy to ludzie potrafią być ślepi i nie dostrzegać
> szansy... uzupełnienia braków wiedzy matematycznej z podstawówki?

? ;D

~~~~~~~~~~~~~~
~~~~~~~~~~~~~~
> taką składnia zdania to już naprawdę świadczy o tym, że mam rację -
> lansujesz sie na mentora :F

Świat Robaka oczami uookie@ wydaje się być nie tylko groteskowy
ale zabawny, dzięki spłaszczeniu i spłyceniu interpersonalnymi emocjami. :)

> i nie wklejaj moich odpowiedzi na inne grupy; nie życzę sobie służyć
> ci jako tło dla twojego spektaklu.

Przykro mi, ale Internet jest jeden, a JA lojalnie uprzedzam swoich rozmówców,
że własne posty kopiuję tam gdzie chcę. Faktycznie z jednym masz Pan rację:
Pańskie słowa są rzeczywistym tłem dla mojego spektaklu,
podobnie jak reszta z dzielenia podczas zapisu liczby 1/3 w postaci
ułamka dziesiętnego. Wszyscy wiedzą, że ta reszta przenosi się na kolejne
miejsca i nikt nie protestuje, że w zapisie 0,(3) tej reszty nie ma.
Żeby jej nie było - musiałaby WYJŚĆ ponad nieskończoność. :)

Po przeczytaniu powyższego możesz Pan spokojnie skoczyć mi do oczu.
Zrozumiem. :)
. . .

10. Data: 2007-08-19 19:10:54

Od: "... All Toski" <a...@p...not.pl> szukaj wiadomości tego autora

"pars'''|'''" w news:10aq2mx1h0w01$.1oyxp6gkg480i$.dlg@40tude.net...
/.../

> [...]
> lecz zadowalają się obrządkiem zabobonu ? A przecież
> to wszystko jest nasze, bracia, naga prawda i w ogóle :o)

No i popatrz brat - doczekaliśmy się zalecenia upowszechnienia nauk
Twoich, w neutralnym światopoglądowo - do wczoraj - państwie.

Co powiesz o wliczaniu w szkołach do średniej, ocen z religii ?
Czy teraz każdy uczeń będzie musiał dokładać starań, by wykuć
na pamięć zalecenia świętych ksiąg (czyli prawd które głosisz)
- by poprawić średnią ocen?!

A co z ateistami? Nagonka będzie? Państwowa?

Nie mam i nigdy nie miałem nic wspólnego z tymi, co z marszu będą
to do trybunału słusznie zaskarżać (a nawet nadal mam na nich odruch wym.),
ale szlag mnie trafia, gdy rządzą nami ludzie bez wyobraźni,
nie mający szacunku dla innych. Przecież to jest prowadzenie
na wojnę religijną - dokładnie tak jak w średniowieczu!!

Co Ty na to brat?

All

brak glebi
He..he