Słowiki śpiewają...

1. Data: 2017-05-13 00:13:56

Temat: Słowiki śpiewają...
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zaczęło się coroczne koncertowanie w nadrzecznych czeremchach tuż za
ogrodzeniem. Teraz słyszę przynajmniej trzy. Czarowna ta noc.

2. Data: 2017-05-13 21:33:29

Temat: Re: Słowiki śpiewają...
Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 13 maja 2017 00:13:58 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
> Zaczęło się coroczne koncertowanie w nadrzecznych czeremchach tuż za
> ogrodzeniem. Teraz słyszę przynajmniej trzy. Czarowna ta noc.

U mnie śpiewają menele pod mostkiem. Tyż piknie.

L.

3. Data: 2017-05-13 22:06:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lisciasty <l...@p...pl> wrote:

> U mnie śpiewają menele pod mostkiem. Tyż piknie.

Cóż, miasto ma inne uroki.

4. Data: 2017-05-13 22:24:04

Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 13 maja 2017 22:06:58 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:
> Cóż, miasto ma inne uroki.

Sęk w tym że ja na wsi mieszkam, 1200 ludków.
Ale sporo patologii popegeerowskiej, a i młode osobniki niespecjalnie
trzymają poziom :/

L.

5. Data: 2017-05-13 22:43:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lisciasty <l...@p...pl> wrote:

> Sęk w tym że ja na wsi mieszkam, 1200 ludków.
> Ale sporo patologii popegeerowskiej, a i młode osobniki niespecjalnie
> trzymają poziom :/

Tak, PGR-y do dziś odbijają się czkawką...

6. Data: 2017-05-15 07:40:52

Od: Krasnal <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-13 o 22:43, Ikselka pisze:

> Tak, PGR-y do dziś odbijają się czkawką...

Po co je likwidowali? Teraz były by to firmy produkujące zdrową polską
żywność a ile miejsc pracy.....

Krasnal
______________

Tajna Organizacja Walczących Krasnali

7. Data: 2017-05-15 11:06:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krasnal <k...@p...onet.pl> wrote:

> Po co je likwidowali? Teraz były by to firmy produkujące zdrową polską
> żywność a ile miejsc pracy.....

Widziałeś kiedyś PGR? Chyba nie.
Jaka produkcja? Jaka zdrowa żywność?
Tam NIE BYŁO produkcji - tam była jedna wielka fikcja, przewałki i
degrengolada. Paranoja na każdym kroku - typu: oranie i bronowanie
pięciuset hektarów pod zasiew zboża, wsianie dwóch worków starego ziarna,
plon zerowy, ale w planach i sprawozdaniach dla tzw. Władzy pińcet procent
normy i plony jak z trzech zbiorów w delcie Nilu łącznie. A przydział
paliwa z planowanego siewu przehandlowany i przepity przez traktorzystów.
A widziałeś ten brud i chore, udręczone zwierzaki w oborach???

8. Data: 2017-05-15 11:08:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> paliwa z planowanego siewu przehandlowany i przepity przez traktorzystów.
> A widziałeś ten brud i chore, udręczone zwierzaki w oborach???

A jaka demoralizacja tych ludzi! Nicnierobienie o dostawanie wszystkiego za
darmo do dziś odbija się czkawką - kolejne pokolenie popgrowskie nie
potrafi żyć.

9. Data: 2017-05-16 22:04:57

Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15.05.2017 o 11:06, Ikselka pisze:

> [...]
> paliwa z planowanego siewu przehandlowany i przepity przez traktorzystów.
> A widziałeś ten brud i chore, udręczone zwierzaki w oborach???

Bez przesady.
Do dziś istnieje PGR powstały w PRL-u
Zależy jak były zarządzane.

http://www.newsweek.pl/biznes/polska-ostatni-pgr-new
sweek-pl,artykuly,285390,1.html

http://www.bankier.pl/wiadomosc/Ostatni-polski-PGR-w
ciaz-funkcjonuje-3115313.html

Nie wszystkie powinny być zlikwidowane.
Niektórym starczyłyby rozsądne przepisy i trochę wsparcia na początku.

Krycha.

10. Data: 2017-05-16 22:44:04

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krycha <k...@p...onet.pl> wrote:

> Bez przesady.
> [...]

Wyjątek potwierdzający regułę. I tylko tyle.

> Nie wszystkie powinny być zlikwidowane.
> Niektórym starczyłyby rozsądne przepisy i trochę wsparcia na początku.

Z Twoich podatków, czy z moich? Jeśli to pierwsze, to OK.
Mnie nikt nie dawał i nie daje "wsparcia" - ani na początku, ani nigdy -
tylko wciąż bierze ode mnie na wsparcie dla nierobów. Co miesiąc - czy
zarobię, czy nie, muszę zanieść okrągły tysiączek minimum.
Na szczęście niedługo emerytura - zamiast zanosić będę dostawać, co czyni
różnicę. PODWÓJNĄ co do kwoty.

Pasternak - refleksje.
Bób jesienny?
Pompka do wody. Jaka?