Słuch - Audiogram - Wojsko?

1. Data: 2008-04-17 00:23:06

Temat: Słuch - Audiogram - Wojsko?
Od: "Adiemus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy na podstawie takiego wyniku badania słuchu mam szanse na kategorie "D"
przed wojskową komisją lekarską?
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ceae99c31c0e6a4a
.html

2. Data: 2008-04-17 09:48:26

Temat: Re: Słuch - Audiogram - Wojsko?
Od: "gREG" <niema_nic@i_juz.lp> szukaj wiadomości tego autora

> Czy na podstawie takiego wyniku badania słuchu mam szanse na kategorie "D"
> przed wojskową komisją lekarską?
> http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ceae99c31c0e6a4a
.html

napewno nie będzie to uwzględnione podczas komisji (badanie z gabinetu poz)
tzn
jezeli zgłosisz tą dolegliwośc komisja wysle cie do poradni audiometrycznej
z ktora ma podpisana umowe w tym zakresie. Slowem : badanie odbedzie sie
ponownie.

3. Data: 2008-04-17 11:05:37

Od: "Adiemus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

O tyle dobrze, słuch raczej z dnia na dzień się nie poprawi. Jestem ciekaw
czy taka wada wystarczy by załapać się na D. Nigdzie niema słowa o tym jakie
progi trzeba przekroczyć.

jak się wykrywa martwicę ciała ?
Ceramika berylowa szkodliwa?
Skierowanie na rezonans magnetyczny?
czy jest jakies cwiczenie ktorym moglbym sprawdzic stan swojego ukladu nerwowego?
Zapalenie płuc