Smacznego życzę.

21. Data: 2006-02-13 13:01:27

Temat: Re: Smacznego życzę.
Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Golo" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
news:op.s4wwo4jeribdzh@krzys...

> [...]
> zakretki byly "zassane" Nie, nie bylo tluszczu, sam goly kawalek miesa.
> Taka ciekawostka... Wytworcy tego specjalu mieszkaja wedlug wlasnego
> okreslenia
> "tam gdzie psy dupami szczekaja" .Jest to osiedle pracownikow leśnictwa,ze
> dwadziescia
> kilometrow za Goldapem.Na osiedlu wszyscy bezrobotni.Zaproponowalem
> gotowke na surowiec
> oraz godziwa zaplate za uwedzenie i zasloikowanie. W ilosci tak na pol
> bagaznika,
> by oplacalo sie jechac.Odzewu nie bylo.Lepiej bide klepac i narzekac...

No właśnie..:(

M.

22. Data: 2006-02-13 13:07:08

Temat: Re: Smacznego życzę.[ot]
Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

.Jest to osiedle pracownikow leśnictwa,ze

skoro pracownicy lesnictwa (raczej nadlesnictwa jak osiedle), to w jaki
spsób jednocześnie bezrobotni?

pozdrawiam
Basia

23. Data: 2006-02-13 15:38:12

Od: Rafał-108 <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Golo napisał(a):

> Co więc jeść, by uniknąc, a przynajmniej ograniczyć wszechobecną chemię?
> Pozdr.

Witam ponownie grupę po długiej nieobecności. Kilka lat temu pisywałem
pod innym nickiem, bodaj TenpaDhargye.

Co do Twojego pytania - poszukaj na okolicznych ryneczkach (legalnych i
dzikich) - może ktoś przyjeżdża z prawdziwym jedzeniem, zorientuj się
wśród sąsiadów może ktoś ma rodzinę/znajomych w okolicznych wsiach. Od
lat kupuję jajka u przyjeżdżającego pod osiedlowy sklep chłopa, w
zeszłym roku zacząłem kupować PRAWDZIWE mleko od innego rolnika
przyjeżdżającego z pomidorami (niestety przyjeżdża tylko w sezonie
pomidorowym). Ze znalezieniem chętnych do sprzedaży mleka nie powinno
być większych problemów, gdyż producent chętnie sprzeda "po cichu"
nadwyżkę, gdyż europejski okupant karze za "produkcję ponad narzucony
limit".

Rafał-108

24. Data: 2006-02-13 16:17:21

Od: "rina" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>.Jest to osiedle pracownikow leśnictwa,ze
> dwadziescia
> kilometrow za Goldapem.

chyba za Gołdapią (ta Gołdap, nie ten Gołdap)

:)

25. Data: 2006-02-13 17:21:48

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

rina napisał(a):

> chyba za Gołdapią (ta Gołdap, nie ten Gołdap)
> :)

Skoro już poprawiasz to rób to poprawnie:
Gołdapą
http://encyklopedia.pwn.pl/25117_1.html
pozdr. Jerzy

26. Data: 2006-02-13 18:20:41

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak <0...@m...pl> writes:

> Skoro już poprawiasz to rób to poprawnie:
> Gołdapą

Gołdap - Gołdapią
Gołdapa - Gołdapą

To nie jest to samo.

MJ

27. Data: 2006-02-13 18:48:06

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 13 Feb 2006 14:07:08 +0100, Basia <b...@o...pl> napisał:

> .Jest to osiedle pracownikow le?nictwa,ze
>
> skoro pracownicy lesnictwa (raczej nadlesnictwa jak osiedle), to w jaki
> spsób jednocze?nie bezrobotni?

W jedynie slusznym systemie wyobraź sobie, budowali bloki i dla Cyganów:)
Komuna tak miala ze budowała osiedle dla robotników leśnych.
Dzis prace w lesie sa zmechanizowane to raz i dwa , ze nastąpiła znaczna
redukcja etatów z innych powodów.Ludzie zostali w tym osiedlu zapomnianym
przez boga i prawo.

Pozdrawiam, G

28. Data: 2006-02-13 18:49:07

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 13 Feb 2006 17:17:21 +0100, rina <r...@w...pl> napisał:

> chyba za Go?dapi? (ta Go?dap, nie ten Go?dap)

Ale tylko "chyba" :) sam nie wiem/

29. Data: 2006-02-13 21:56:37

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 13 Feb 2006 16:38:12 +0100, Rafał-108 <r...@o...pl> napisał:

> Witam ponownie grupę po długiej nieobecności. Kilka lat temu pisywałem
> pod innym nickiem, bodaj TenpaDhargye.

Zatem witaj

> Co do Twojego pytania -

[Ciach...]

Moje pytanie bylo raczej retoryczne.Wędlin nie kupuję pod żadną postacią,
( czasami tylko zgrzeszę ale tylko po to by upewnić sie ,ze nie warto
kupować).
Jaja mam ze wsi, wędzoną paprykowaną sloninkę mozna kupić,
czasem sami robimy salceson, mięsa są jakie sa i nie ma na to
rady.Pomidory latem
bierzemy tez wiejskie. Warzywa niestety już sa nie do obejscia, bo
wszystkie sztuczne.
Wyrobów mlecznych nie jadamy, slodyczy z zawartoscią Ecośtam też czyli
praktycznie
żadnych, i tak sie jakos żyje,...

30. Data: 2006-02-13 22:47:49

Od: "rina" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Skoro już poprawiasz to rób to poprawnie:
> Gołdapą
> http://encyklopedia.pwn.pl/25117_1.html
> pozdr. Jerzy

pomyliła Ci się nazwa rzeki z nazwą miasta

buraki
dylemacik organoleptyczny
makaron, śmietana, tuńczyk
Re: Witam!