Smacznego życzę.

31. Data: 2006-02-14 05:39:05

Temat: Re: Smacznego życzę.
Od: Marcin N <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Spokojnie, ewolucja zrobi swoje i kolejne pokolenia się uodpornią na chemię w
> żywności :)

Zeby tylko ta ewolucja chemia napedzana nie spowodowala ze kolejne pokolenia beda
wygladaly jak niektore osoby na obrazach Picasso.

32. Data: 2006-02-14 10:27:27

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

rina napisał(a):

> pomyliła Ci się nazwa rzeki z nazwą miasta

Ups, "za Gołdapem" bardziej mi się skojarzyło z rzeką (jeziorem) niż
miastem.
Zresztą zbytnio przesiąkłem tym:
http://pkp.wiecej.pl/Goldapia,Poznan.html
pozdr. Jerzy

33. Data: 2006-02-14 10:29:41

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Jankowski napisał(a):

> Gołdap - Gołdapią
> Gołdapa - Gołdapą
>
> To nie jest to samo.

Zgadza się.
pozdr. Jerzy

34. Data: 2006-02-14 12:30:55

Od: "jot.be" <j...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> zakład miesci sie w chotomowie kolo legionowa zaraz za torami...
> jak bede teraz cos kupowal do dam dokladne namiary...

Ja natomiast byłbym chętny poznać te namiary...
Z góry dzięki..

Pozdr

35. Data: 2006-02-21 06:47:07

Temat: Re: Smacznego życzę.[ot]
Od: "Basia" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Golo" <k...@t...pl> napisał w wiadomości

> W jedynie slusznym systemie wyobraź sobie, budowali bloki i dla Cyganów:)
> Komuna tak miala ze budowała osiedle dla robotników leśnych.
> Dzis prace w lesie sa zmechanizowane to raz i dwa , ze nastąpiła znaczna
> redukcja etatów z innych powodów.Ludzie zostali w tym osiedlu zapomnianym
> przez boga i prawo.

Alez ja doskonale wiem jak budowano mieszkania służbowe a moje pytanie
trącało lekką przekorą, bo skoro bezrobotni to nie mogą być jednocześnie
pracownikami, a jedynie byłymi pracownikami.

pozdrawiam
Basia

36. Data: 2006-02-21 07:17:16

Od: Golo <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Feb 2006 07:47:07 +0100, Basia <b...@o...pl> napisał:

> U?ytkownik "Golo" <k...@t...pl> napisa? w wiadomo?ci

> Alez ja doskonale wiem jak budowano mieszkania s?u?bowe a moje pytanie
> tr?ca?o lekk? przekor?, bo skoro bezrobotni to nie mog? byae jednocze?nie
> pracownikami, a jedynie by?ymi pracownikami.

Oczywiscie, ze "byli" Teraz coraz wiecej jest takiego co było, i jest
"byłe"
Też pozdrawiam

buraki
dylemacik organoleptyczny