Smalczyk z cebulką !

1. Data: 2000-10-30 17:42:35

Temat: Smalczyk z cebulką !
Od: "Popi" <f...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobry !

Zapytanko brzmi: Co Szanowni Grupowicze dodają do smalczyku (ze słoniny)+
cebulka i co jeszcze mozna wcisnac do gara zeby bylo spoko?

pozdr

Popi

1. Data: 2000-10-30 19:52:01

Temat: Re: Smalczyk z cebulką !
Od: "okruszek" <o...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Zapytanko brzmi: Co Szanowni Grupowicze dodają do smalczyku (ze słoniny)+
> cebulka i co jeszcze mozna wcisnac do gara zeby bylo spoko?

polecam dolozyc troche pokrojonego w kosteczke bekonu lub jakiejś kiełbasy
skwareczki robia sie ardziej wyszukane :)))

smacznego :)))))

okruszek

1. Data: 2000-10-30 21:30:05

Od: w...@p...onet.pl (onet) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> smacznego :)))))
>
> okruszek
>
> juz na sam koniec wysmazania dodac posiekany czosnek, mniam, mniam
Witeq

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.rec.kuchnia
http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2000-10-31 07:34:36

Od: "Marzena Świtała" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Och, do smalczyka proponuję pokrojone w dosyć drobną kostkę, kwaśne jabłka
(mniam mniam). Polecam, tak przygotowują ten smakołyk na Kaszubach.

Użytkownik Popi <f...@k...net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8tkbp8$2...@l...man.rzeszow.pl...

1. Data: 2000-10-31 07:45:01

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Popi" <f...@k...net.pl> wrote in message
> Dobry !
>
> Zapytanko brzmi: Co Szanowni Grupowicze dodają do smalczyku (ze słoniny)+
> cebulka i co jeszcze mozna wcisnac do gara zeby bylo spoko?

Oprócz słoniny dodaję tak gdzieś 1/3 boczku surowego. Skwarki są lekko
chrupiące. Ale to rzecz gustu. Cebulka w dowolnych ilościach , nawet
zawrotnych, ponadto juz na sam koniec dodaję starkowane na dużych oczkach
kwaśne jabłko.Jeszcze kilka minut na ogniu + majeranek, sól i pieprz.Jabłko
sie rozpada a w smaku czuc ledwo wyczuwalna nute...
Aha - cebulke smaze osobno na wytopionym tluszczyku bez skwarek i dodaje na
koniec.

Dwa dni temu wpadl mi w rece taki przepis:
50 dkg sloniny
20 dkg bocku surowego
20 dkg cebuli
kwasne jablko
1 lyzeczka suszonego majeranku
1/2 lyzeczki suszonego tymianku
2 zabki czosnku,sol, piepr

-Sloninke i boczek pokroic w kostke i roztopic w rondelku na malym ogniu
czesto mieszajac
-Cebule obrac, drobno pokroic.jablko obrac i w drobna kostke, czosnek
zmiazdzyc
-gdy skwarki uzyskaja zlotobrazowy kolor, przelac plynny tluszcz przez sito
i dodac do cebuli, cebule zeszklic
-naczynie napelnic plynnym tluszczem. krotko przed jego zastygnieciem dodac
skwarki, jablko, cebule, czosnek oraz ziola i dokladnie wymieszac.Z
Zostawic do ostygniecia.

Jola

1. Data: 2000-10-31 07:58:52

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dwa dni temu wpadl mi w rece taki przepis:

True, true
Ponownie jednak przestrzegam przed wrzuceniem cebuli do całego smalcu -
cebulkę należy dodać tylko do tej ilości jaką skonsumujemy w ciągu 1-2
tygodni. Potem cebula się psuje ( co już kiedyś zaznaczałem ). Cała reszta
jak najbardziej ok. mniam :)

ostry

1. Data: 2000-10-31 08:16:38

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"ostry" <o...@e...com.pl> wrote in message

> [...]
> cebulkę należy dodać tylko do tej ilości jaką skonsumujemy w ciągu 1-2
> tygodni. Potem cebula się psuje ( co już kiedyś zaznaczałem ). Cała reszta

U mnie w chacie smalczyk nie ma szans na dluzsze przezycie:)))
O tygodniu- mowy nie ma...po dwoch robie nastepny:)))
Milego dnia- ostry:))))
Jola

1. Data: 2000-10-31 08:28:11

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

--
ostry

1. Data: 2000-10-31 08:28:33

Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> U mnie w chacie smalczyk nie ma szans na dluzsze przezycie:)))
> O tygodniu- mowy nie ma...po dwoch robie nastepny:)))
> Milego dnia- ostry:))))
> Jola

Same to you :)

ostry

1. Data: 2000-11-03 21:01:34

Od: "Dorota" <h...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Smalczyk z jabłuszkiem z jabłuszkiem jest rewelacyjny, jabłuszko kroi się w
kosteczkę i wrzuca do gorącego tluszczu, a następnie odstawia się do
ostygnięcia. Pyszotka
> [...]
>
> Zapytanko brzmi: Co Szanowni Grupowicze dodają do smalczyku (ze słoniny)+
> cebulka i co jeszcze mozna wcisnac do gara zeby bylo spoko?

rolada
Badanie preferencji żywieniowych wegetarian
barszczyk - jak zakwasic buraczki?
Problem z ciastem
znowu o sarninie