Smerfy2

21. Data: 2013-09-15 14:18:50

Temat: Re: Smerfy2
Od: "kali" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:52359fa4$0$1459$65785112@news.neostrada.pl...
> Dnia 2013-09-15 11:50, obywatel FEniks uprzejmie donosi:

> Rodzina z resztek zszyta.

o resztkach/starzyźnie :
http://www.youtube.com/watch?v=GnuLnz09Tbw&feature=p
layer_detailpage

o zdolnościach do szycia :
http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpa
ge&v=Wv4NBF8nQvs

:))))

22. Data: 2013-09-15 15:56:46

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-15 14:02, Chiron pisze:

> Zakładam, że rzeczywiście niezbyt precyzyjnie się wyrażam. Uściślę- tak,
> jak to odbieram: istnieją rodziny normalne. Jeśli stało się, że ktoś
> owdowiał- i mając dzieci ponownie wziął ślub- z osobą, która też jest
> wdową i też ma dzieci. Piszę tu o jakimś ilościowym marginesie w skali
> społecznej. I- jak świat światem- takie rzeczy zdarzały się i uchodziły
> za normalne. Pamiętam z dzieciństwa taką rodzinę i okreslenie
> "przyszywana mamusia". To nie niosło negatywnego ładunku emocjonalnego.
> Rodzina jak rodzina- dzieci jak dzieci. Mowy nie było o jakimś
> [...]

O stygmatyzowaniu być może mowy nie było, ale to nie znaczy, że w
związku z takimi rodzinami nie występowały inne problemy, czego wyrazem
np. bajki typu "Kopciuszek" albo "Królewna Śnieżka"...skoro zaczęło się
od bajek... :)

> Problem się zaczął, gdy na masową
> skalę ludzie zaczęli się rozwodzić- robiąc piekło z życia swoim
> dzieciom. Taki nieodpowiedzialny człowiek zabiera z sobą ze związku swój
> bagaż nędzy i nieumiejętności tworzenia związku- i w następnym związku
> znów zrobi komuś piekło z życia.
> Jak już się takie 2 osoby zetkną
> (najczęściej tak jest)- to kolejny rozwód murowany.

Owszem, pewnie się zdarza. A jeśli nie robi piekła, tylko wręcz przeciwnie?

> I_dla_takich_ludzi_wymyślono_te_pojęcia. Czyli: robicie jak robicie- ale
> żebyście nie mieli z tego powodu problemów- to najlepiej przekonać
> innych, że to z nimi coś nie tak, że wiele tracą w swych nudnych,
> monogamicznych związkach.

Jeśli mogłabym tak w skrócie prosić - gdzie i kto kogo przekonuje, że te
monogamiczne związki są gorsze i coś z nimi nie tak?

Rozmawiamy nie pierwszy raz i za każdym razem wychodzi u Ciebie takie
parcie na oceny - winny-niewinny, lepszy-gorszy.

> Nie ma żadnego problemu z rodzinami patchworkowymi (tfu- co za potworek
> językowy! No ale skoro Tobie się podoba- to proszę:-) ).

Zawsze tak nadinterpretujesz czytany tekst? Nie napisałam, że mi się
podoba. Moje podobanie nie ma tu nic do rzeczy.

> Problemem są
> rodziny patologiczne, po kilku rozwodach. Mówiąc im, że postępują ok-
> robi się krzywdę im i społeczeństwu.

Pewnie, lepiej je (te rodziny) ostracyzmować, a ich dzieci utrzymywać w
przekonaniu, że są gorsze.

Ewa

23. Data: 2013-09-15 15:57:06

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-15 14:04, Chiron pisze:

> Po prostu- rodzina.

Ale normalna czy nienormalna?

Ewa

24. Data: 2013-09-15 16:45:58

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-15 14:18, kali pisze:

> o resztkach/starzyźnie :
> [...]

Cudne :)

Ewa

25. Data: 2013-09-15 17:51:08

Od: "kali" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

layer_detailpage

ge&v=Wv4NBF8nQvs

> Cudne :)

fakt - ma czym dziewczyna oddychać
ale by się tak zaraz zachwycać ?
:))))))))

26. Data: 2013-09-15 18:00:25

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kali" <g...@t...pl> napisał w wiadomości

>Użytkownik "FEniks" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]

Dziwne- widać nasze komputery linkują coś innego- mój linkuje piosenkę, a na
wideo jakaś kolorowa tkaniana. Drugi link- podobnie- też piosenka a na wideo
jednolite tło. Ciekawe...

"Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

27. Data: 2013-09-15 18:16:31

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Ale normalna czy nienormalna?

No ale to Ty masz parcie na ocenianie- sama sobie oceń
:-)

28. Data: 2013-09-15 19:03:57

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
> na wideo jakaś kolorowa tkaniana. Drugi link- podobnie- też piosenka a na

To byl test. Tylko pedalowi Dolly nie kojarzy sie z cyckami. Znow oblales.

29. Data: 2013-09-15 19:38:31

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-15 17:51, kali pisze:

layer_detailpage

ge&v=Wv4NBF8nQvs

> fakt - ma czym dziewczyna oddychać
> ale by się tak zaraz zachwycać ?
> :))))))))

Ja raczej o tekście, bo aż się wzruszyłam.
Ale oddychanie też ważna rzecz, zwłaszcza w śpiewaniu. ;))))

Ewa

30. Data: 2013-09-15 19:41:02

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-15 18:16, Chiron pisze:

> No ale to Ty masz parcie na ocenianie- sama sobie oceń
> :-)

Aha, a o poprzednim swoim poście już zapomniałeś.

Ewa

Sprzeczności
Poganie zaatakowali katolików film wstrząsający
Święty koszmar
Dlaczego nie rodzą?
...i na do widzenia.