Smerfy2

41. Data: 2013-09-15 23:51:25

Temat: Re: Smerfy2
Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 15 Sep 2013 20:02:58 +0200, Chiron napisał(a):

> Dlaczego? Z jakiego powodu? Pstryk- i coś mu (jej) tam zaskoczyło?! Tak się
> nie da. Niic się nie dzieje bez przyczyny

Dokładnie Chirku... Nic się nie dzieje bez przyczyny. Jednak jeśli ta się
pojawi, wszystko może się zadziać i zmienić. Jeśli człowiek tego chce.
Jeśli ma motywację. Człowiek może się zmienić, i nie wmówisz mi, że Ty w to
nie wierzysz :) Owszem, czasami trzeba na tę zmianę bardzo cieżko
pracować, ale jest ona możliwa. Wierzę w to.

> Ewo- a co chce się osiągnąć? Jaki cel? Nie twierdzę, że należy je
> ostracyzmować. Jednak po drugiej stronie "przegięcia" leży przekonywanie, ze
> takie rodziny są ok. To są- co najwyżej- protezy rodziny.

No ok. Ale dzieci nie są niczemu winne, a to niestety właśnie one
najczęściej są świadkami negatywnych uwag dotyczących ich rodzin.

M.

42. Data: 2013-09-16 00:14:06

Od: "kali" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

>W dniu 2013-09-15 20:06, kali pisze:
>>

> Wymagający jesteś. ;)

hm.... skąd taki pomysł ?
- bez przesady :)))

> A ja - wstyd się przyznać - nie znałam tego. Dolly to tylko z oddychania
> i ogólnie z imidżu znałam, nie kojarzyłam z żadną konkretną piosenką.

oj tam - nie masz się czego wstydzić
- zwyczajnie - za młoda jesteś :)))))

43. Data: 2013-09-16 07:22:06

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Ale dlaczego "pstryk"? Nie wierzysz w rozwój? To co tu robisz?
No ale właśnie to pominęłaś. Rozwój nie robi się sam. To przede wszystkim
praca nad sobą. Niestety- ludzie najczęściej szukają winy w innych, nie w
sobie. A to jest wbrew rozwojowi. I z takim nastawieniem tworzy następny,
nieudany związek.

> Dobra proteza lepsza od gangreny.

To prawda. Zgoda. Tak mi mów! Nie powinniśmy wobec tego takiej sytuacji
"nasładzać" i wymyślać fikusnych określeń na taką protezę.

"Kto rządzi przeszłością, w tego rękach jest przyszłość; kto rządzi
teraźniejszością, w tego rękach jest przeszłość."
G. Orwell

Chiron

44. Data: 2013-09-16 07:23:15

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Według ustawy śmieciowej odpadki należy utylizować. :/

No- strasznie się zradykalizowałaś
:D

45. Data: 2013-09-16 07:29:38

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> nie wierzysz :) Owszem, czasami trzeba na tę zmianę bardzo cieżko
> pracować, ale jest ona możliwa. Wierzę w to.
Ależ dokładnie tak uważam:-). Z tego, co Ewa napisała wywnioskowałem, że po
prostu ktoś był w toksycznym związku- odszedł- i wszedł w nowy związek, tym
razem nietoksyczny. Brakuje powodu, dla którego to miało by nastąpić.

> No ok. Ale dzieci nie są niczemu winne, a to niestety właśnie one
> najczęściej są świadkami negatywnych uwag dotyczących ich rodzin.
No ale przekonywanie ich, że mają normalne rodziny i wymyślanie w tym celu
chwytliwych nazw to chwyt handlowy, pozwalający "sprzedać towar".
Jednocześnie zakłamujący rzeczywistość.

46. Data: 2013-09-16 07:33:43

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron
Feniks chyba już ci ze sto razy w tym wątku dała do zrozumienia że już kupę z
nienawiści do ludzi zrobiłeś i twoje przekłamywanie że walczysz o rodzine jest ostro
przekłamane.

47. Data: 2013-09-16 07:55:19

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron
Bo z tego co bredzisz..
1. Prawdziwa rodzina to wszyscy napierdalani i Chiron twierdzi to dobrze bo ważna
rodzina.
2. Odejście z patologii i założenie normalnej rodziny to żona śmieć, dzieci odpady,
mąż skurwysyn.
3. Apoteoza patologii, nienawiść normalności.
4. Jaka kurwa przekłamana będzie twierdzić że melina cacy , a nie-melina bee ,
reklamujesz antywartości.
5. W jakim celu, bo dogmatyzm ważny a nie ludzie, można zabić ludzi byleby ważny był
ślepy dogmatyzm.
6.Po co palazłeś do kk aby mieć możliwość mordować , psychologiczne uzasadniając
swoją nienawiść tak słabymi racjonalizmami że głównie widać nienawistnika. Tak jak
kler tylko czynił zło uzasadniając bardzo naciąganymi bredniami.
7. Odpierdol się od innych Stalin Hitler też mieli taki problem, wszyscy mieli żyć
nie jak oni sobie uważają tylko jak dyktator uważa.
Podejrzewam że to pozostałość czasów gdy byłeś w partii.

48. Data: 2013-09-16 09:46:16

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-16 07:22, Chiron pisze:

> No ale właśnie to pominęłaś.

Ale, przepraszam, ocsoochoziii? Gdzie i w którym momencie pominęłam???
Czy myśmy rozmawiali o tym, jaką drogą dochodzi się do założenia
patchworkowej rodziny? To w ogóle nie było tematem naszej rozmowy.

> Rozwój nie robi się sam.

??? Gdzieś tak twierdziłam?

> To prawda. Zgoda. Tak mi mów!

Ale jak wolisz - protezo, czy gangreno?

Ewa

49. Data: 2013-09-16 09:49:17

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-16 07:29, Chiron pisze:

> Ależ dokładnie tak uważam:-). Z tego, co Ewa napisała wywnioskowałem, że
> po prostu ktoś był w toksycznym związku- odszedł- i wszedł w nowy
> związek, tym razem nietoksyczny.

Z czego co ja napisałam to wywnioskowałeś, moja droga gangrenko?

> No ale przekonywanie ich, że mają normalne rodziny

Czyli jednak - nienormalne.
To właśnie wymyślono patchworkowe, powinieneś być zadowolony.

Ewa

50. Data: 2013-09-16 09:50:55

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-09-16 00:14, kali pisze:

> hm.... skąd taki pomysł ?

No wiesz, Dolly na pewno się mocno starała. :)

> oj tam - nie masz się czego wstydzić
> - zwyczajnie - za młoda jesteś :)))))

Miłe, ale to nie tylko to. Po prostu jakoś nigdy nie podchodziło mi
country. :)

Ewa

Sprzeczności
Poganie zaatakowali katolików film wstrząsający
Święty koszmar
Dlaczego nie rodzą?
...i na do widzenia.