Smiertelna ofiara dyngusa

1. Data: 2005-03-29 00:51:33

Temat: Smiertelna ofiara dyngusa
Od: " Daria" <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Coza zdziczenie w Polsce z tym laniem woda. Obyczaj wprost z zabitej dechami
wsi. Nigdzie na swiecie tego nie ma choc wszedzie jest Wielkanoc. rodzice nie
reaguja bo to taka sama cholota jak i te bachory. Zalali 77 letnia kobiete a
ta dostala ataku serca i zmarla. Powinny byc wysokie kary nakladane za
polanie chocby kropla wody wowczas przestana sie bawic polackie przyglupy.

1. Data: 2005-03-29 01:01:17

Temat: Re: Smiertelna ofiara dyngusa
Od: "Kasia " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Daria <m...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> wsi. Powinny byc wysokie kary nakladane za
> polanie chocby kropla wody wowczas przestana sie bawic polackie przyglupy.

Powiem tak droga Dario, jak to mowi moja mama, "Nie ma nic gorszego jak z
dziada pan sie zrobi". Wypisz wymaluj to pasuje do ciebie.
Fakt ze czasem przesadzaja z tym laniem wody, jednak jest to nasza polska
tradycja i to ze nikt inny jej nie ma nie jest czyms zlym, a wrecz
przeciwnie. Latwo jest byc takim jak wszyscy, gorzej jest sie wybic poza
szara mase.
przestan wiec do kurwy nedzy obrazac Polske i Polakow bo pojade do tego
twego niu jorku i pierdolne cie w ten pusty lep.

1. Data: 2005-03-29 01:14:26

Od: Gnój <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia napisał(a):

> Fakt ze czasem przesadzaja z tym laniem wody,

Jeśli to kogoś interesuje, to przepisowo można tylko z pistoletów i tych
innych mało goźnych. Jak komuś zagrzejesz z wiadra to możesz dostać 200
kary, ale to tylko suche słowa, bo ja nie widziałem żadnych patroli.

--
Nie interesuje mnie twoja piękna chistoryjka.
Odpowiadaj z sensem albo wcale.

Skype - kawal_gnoja

1. Data: 2005-03-29 01:16:20

Od: " Daria" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kasia <m...@N...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> przestan wiec do kurwy nedzy obrazac Polske i Polakow bo pojade do tego
> twego niu jorku i pierdolne cie w ten pusty lep.

Gdyby udalo ci sie mnie pierdolnac to gorzko bys tego pozalowala. Fakt ze
leje tylko cholota pochodzaca ze wsi nikogo nie zaskakuje. Chodzi o to by
skutecznie wybic jej to ze lba a niech leja sobie bliskich jakimis perfumkami
dla tradycji a nie kurwa babcie ktora wystroila sie do kosciola . Ponimajesz
jolopo!!!!

1. Data: 2005-03-29 01:17:26

Od: " Daria" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gnój <o...@o...pl> napisał(a):

> Jeśli to kogoś interesuje, to przepisowo można tylko z pistoletów i tych
> innych mało goźnych. Jak komuś zagrzejesz z wiadra to możesz dostać 200
> kary, ale to tylko suche słowa, bo ja nie widziałem żadnych patroli.

NO,

1. Data: 2005-03-29 01:23:55

Od: Gnój <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Daria napisał(a):

> Gdyby udalo ci sie mnie pierdolnac to gorzko bys tego pozalowala.

hehehe, czyli już zasrałaś w majty, bo zastraszać Kasie zaczynasz.

--
Wszystko, co ludzkie, jest mi coraz bardziej obce.

Skype - kawal_gnoja

1. Data: 2005-03-29 01:50:25

Od: Gnój <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Daria napisał(a):

> Gdyby udalo ci sie mnie pierdolnac to gorzko bys tego pozalowala.

hehehe, czyli już nasrałaś w majty, bo zastraszać Kasie zaczynasz.

1. Data: 2005-03-29 01:50:48

Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Kasia " <m...@N...gazeta.pl> wrote in message

> [...]
> przestan wiec do kurwy nedzy obrazac Polske i Polakow bo pojade do tego
> twego niu jorku i pierdolne cie w ten pusty lep.

Zostaw Darke w spokoju, ona tworzy tutaj taki specyficzny folklor, pewnie
rucha sie z cbnetem
Moge sie zalozyc ze jest mega pasztetem, nocnym koszmarem i tak paskudna ze
ludzie zamiast mowic jej "dzien dobry" puszczaja pawia.
--

Bluzgacz
GG:5015

1. Data: 2005-03-29 01:54:15

Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Gnój" <o...@o...pl> wrote in message

> hehehe, czyli już zasrałaś w majty, bo zastraszać Kasie zaczynasz.

Ale jaka ona jest pojebana, bo uzyla slowo "jolopo", czy cos takiego
funkcjonuje w ogole w slowniku ?
Czy moze ta szmata Daria jest pierdolona wiesniara i polonusem rodem z
podhalanskiej wiochy? Czuje to w powietrzu ze tak, Darka to zwykla
wiesniara, a dla wiekszosci jej przodkow jeszzce w XXwieku nie mialo
znaczenia czy posuwaja kobiete czy moze owce lub kobyle....

1. Data: 2005-03-29 02:41:08

Od: " Daria" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz <b...@g...com> napisał(a):

> "Gnój" <o...@o...pl> wrote in message

> Ale jaka ona jest pojebana, bo uzyla slowo "jolopo", czy cos takiego
> funkcjonuje w ogole w slowniku ?

Ty glupia smierdzaca kalem polska szmato. Jak bedziesz 19 lat uzywal na
codzien obcego jezyka to sadze ze juz zapomnisz swojego wlasnego bo takie
smiecie jak ty jak przyleci do Stanow to juz za dwa tygodnie nie umie mowic
po polsku. Nie dyskutuje sie z takim malym chujkiem jak ty pozal sie Boze.

Tracę przyjaciela
Bluzgacz Leo
Nerwica ?
konflikt z uczniami