Smolensk, wykleci, szczepionki ...

11. Data: 2019-02-27 18:35:04

Temat: Re: Smolensk, wykleci, szczepionki ...
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26/02/2019 o 21:37, Ilona pisze:
> [...]
n/album-72157705509526431/

er-russlands-zukunft-die-armeen-von-armageddon-ist-p
utin-der-fuerst-von-rosch/

> ??, ? ??????? you ????.

najwyzsza pora byla, i tak ci nie wierze

--
gazebo

12. Data: 2019-02-27 20:34:20

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-27 18:35, gazebo wrote:

er-russlands-zukunft-die-armeen-von-armageddon-ist-p
utin-der-fuerst-von-rosch/

> najwyzsza pora byla, i tak ci nie wierze

A jeden taki przewidywał, już z 500 lat temu, że stolicą świata będzie
Astana.

13. Data: 2019-02-27 20:53:25

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27/02/2019 o 19:34, Ilona pisze:

> A jeden taki przewidywał, już z 500 lat temu, że stolicą świata będzie
> Astana.

pogodzenia u ciebie nie widze

--
gazebo

14. Data: 2019-02-27 22:26:55

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-27 20:53, gazebo wrote:

> pogodzenia u ciebie nie widze

tak bywa, nie zawsze rzeczywistość pokrywa sie z naszym wyobrażeniem o niej.

15. Data: 2019-02-27 22:41:07

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

nie przejmuj sie: http://uploadfile.pl/pokaz/1658281---9vxy.html

--
gazebo

16. Data: 2019-03-01 16:52:59

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 27 lutego 2019 20:34:55 UTC+1 użytkownik Ilona napisał:

> A jeden taki przewidywał, już z 500 lat temu, że stolicą świata będzie
> Astana.

Jużem pacholęciem za PRyLu w latach wczesnej szkoły powszechnej będąc, słyszał
o bajecznym grodzie-kołchozie Celinograd, tworze postępowej sowieckiej
inżynierii architektonicznej i polityczno-społecznej - jako o wymarzonym
mieście przyszłości.

I oto Sowietów już nie ma, miasto dwakroć zmieniło nazwę na Akmolińsk i Astana,
a wielcy teoretycy spiskowi zapewniają mnie, że wkrótce sen ów z dzieciństwa
się spełni. Jakże to zabawne i ucieszne, czysta krotochwila...

To kiedy owe latające samochody, kosmiczne pociągi i zegarki z wodotryskiem?

17. Data: 2019-03-01 18:14:57

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-01 16:52, Jakub A. Krzewicki wrote:

> [...]
> się spełni. Jakże to zabawne i ucieszne, czysta krotochwila...
>
> To kiedy owe latające samochody, kosmiczne pociągi i zegarki z wodotryskiem?

To wszystko już jest

i Astana, powoli rozkwita, narazie mały pączek, jeno.

https://tiny.pl/tg5t4

18. Data: 2019-03-01 18:30:03

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 1 marca 2019 18:15:36 UTC+1 użytkownik Ilona napisał:

> To wszystko już jest
>
> i Astana, powoli rozkwita, narazie mały pączek, jeno.
>
> https://tiny.pl/tg5t4

Nie byłbym sobą, gdybym nie dodał uszczypliwości, że niektóre dzielnice
tego miasta wyglądają nadal zaledwie na... Celinograd ;/

19. Data: 2019-03-01 21:37:58

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22/02/2019 o 21:38, Ilona pisze:

> Osobiście radził bym
tak czulem, ze z ciebie kobieta jak z mojej dupy olowek
--
gazebo

20. Data: 2019-03-02 01:40:15

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-01 21:37, gazebo wrote:

> tak czulem, ze z ciebie kobieta jak z mojej dupy olowek

przepraszam najmocniej, myslałem, że wiedziałeś od początku

Schadenfreude
Dżej Pi Tu
Yanny czy Laurel?
Są jeszcze normalni w tym kraju