Re: Śnieżka zdobyta na onet.pl :)

Data: 2006-08-25 07:50:21
Temat: Re: Śnieżka zdobyta na onet.pl :)
Od: "Kasi i Przemek" <smeno@tlen..pl>

Użytkownik "Piotr Grela (interpio)" <i...@d...pl> napisał w
wiadomości news:eciqvr$flk$1@nemesis.news.tpi.pl...

>Jedyną osobą, której zależy na funkcjonowaniu tej firmy - jest nim sam
>dyrektor ;-)

Nie poznałem osobnika. Raz smarowali mi tam zapieczone kolano i ich
znielubilem bo zabrali moją noge do innego pomieszczenia ;)

>Nie korzystałem z usług tej firmy ale wiele dobrego o niej słyszałem nawet
>u konkurencji w Opolu.

bo to dobra firma, właściciel sam wypracował sukces.

> Dzięki Przemek za informacje - bo przynajmniej teraz się orientuję w
> cenach dobrych protez.

hmmm, nie jest tak, że to czy proteza jest dobra zależy od ceny. Ja akurat
miałem możliwość zrobienia takiego sprzętu. Wcześniej chodziłem na protezach
za około 10.000,- i też nie były jakieś złe.
Ale cóż... zawsze pragnie się czegoś lepszego. Ty tak pewnie masz z
rowerami. inni z butami. Każdy w zależności od potrzeb.
dobrą proteze można zrobić i za 10.000,- i za 150.000,- PLN. To zależy od
potrzeb i wymagań osoby, która ma na tym chodzić. No i co najważniejsze od
tego jakie środki może zdobyć.
Osobiście wolałbym kupić samochód niż tak drogą proteze, ale niestety na
samochód nie mam kasy i i dofinansowania bym nie dostał.

> Już się trochę do tych protez przyzwyczaiłem, wątpię aby cokolwiek
> można by w tych protezach zmienić, sam niedługo będę coś kombinował
> przy pasie biodrowym - bo przy wchodzeniu po schodach - prawa
> proteza mi się zsuwa.

Jak ucieka do przodu lub tyłu to jest kwestia regulowania stopy lub kolana.
W zależności gdzie masz możliwość regulowania.

Z pasem chodziłem kiedyś i to niedługo. Zdeformował mi brzuch jak przytyłem
;)

PrzemekK
smeno@tlen..pl - pobaw sie kropkiem
.: niepełnosprawny - człowiek po tuningu:.