Soczewki Oasys

1. Data: 2012-10-08 17:05:43

Temat: Soczewki Oasys
Od: "Borneq" <b...@a...hidden.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zwykle noszę okulary -4.25 w obu oczach. Dawno nie nosiłem soczewek. Gdy
nosiłem to Bausch & Lamb. Soczewki noszę -4 i widzę w nich lepiej niż w
okularach, i ramki nie przeszkadzają. Kiedyś jednak 5 lat temu założyłem
soczewki Oasys, i gdy w Bausch & Lamb widziałem normalnie, to w Oasis aż
zdziwiłem się ostrością. Niestety nosiłem tylko jeden dzień czy krócej bo
miałem kłopoty ze zdejmowaniem, przestraszyłem się, że nie będę mógł zdjąć.
Bausch & Lamb zdejmuję jednym palcem przesuwając soczewkę ze środka oka w
kącik, gdzie soczewka się zwija. Oasys nie dawała się zdjąć, bo tylko
przesuwała się.
Nauczyłem się jednak innego zdejmowania - dwoma palcami ścisnąć, zebrać
soczewkę z oka. Myślę więc że mógłbym spróbować jeszcze raz soczewki z taką
ostrością.
Lewe oko miałem zawsze słabsze, oprócz krótkozwroczności dochodzi leki
astygmatyzm a są soczewki toryczne na astygmatyzm, jednak są drogie, chyba
twarde i mam bardzo lekki astygmatyzm który chyba się wyrównuje a soczewka
na zbyt mocny astygmnatyzm tylko powodowała by pogorszenie widzenia. Więc
chyba wystarczą dwie -4.
Jakie soczewki warto kupić, jeżeli chodzi o długość użytkowania, stosunek
jakość/cena oraz jaki płyn do tych soczewek?

2. Data: 2012-10-09 21:42:52

Temat: Re: Soczewki Oasys
Od: Princess Latifa <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-08 19:05, Borneq pisze:
> [...]
> Jakie soczewki warto kupić, jeżeli chodzi o długość użytkowania,
> stosunek jakość/cena oraz jaki płyn do tych soczewek?

Przy lekkim astygmatyzmie można nosić zwykłe soczewki sferyczne, ale
najlepiej idź do okulisty nie dobieraj sobie mocy sam. Ja zaczynałam
noszenie od Pure Vision HD (B&L) są one dosyć sztywne więc się
rewelacyjnie nadają do nauki zakładania, ale dla mnie były niewygodne.
Natomiast faktycznie widziałam w HD;) Potem miałam Oasysy i one są
wygodniejsze w noszeniu ale trudniejsze w zakładaniu. W nich widziałam
już zwyczajnie więc mam odwrotnie niż Ty. Teraz głównie noszę kolorowe
ale przymierzam się do wypróbowania Air Optixów. Najlepiej wypróbować
kilka rodzajów i dopasować sobie jakieś, przy czym należy się liczyć z
tym że jednodniowe są trudniejsze do zakładania. Co do płynu to dobry
jest Opti Free Alcona bo nie trzeba pocierać soczewek i dość skutecznie
niszczy acantoamoebe co podobno nie każdy płyn potrafi.
--
Latifa
"Daj głupiemu tysiąc rozumów, a on będzie wolał swój własny" -

3. Data: 2012-10-10 17:25:48

Od: "Borneq" <b...@a...hidden.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Princess Latifa" <k...@s...pl> napisał w wiadomości
> tym że jednodniowe są trudniejsze do zakładania. Co do płynu to dobry jest
> Opti Free Alcona bo nie trzeba pocierać soczewek i dość skutecznie niszczy
> acantoamoebe co podobno nie każdy płyn potrafi.

Dzięki za namiar na Opti Free Alcona.
Pozdrawiam.

4. Data: 2012-10-10 17:33:09

Od: Princess Latifa <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-10 19:25, Borneq pisze:
> Użytkownik "Princess Latifa" <k...@s...pl> napisał w wiadomości
>
> Dzięki za namiar na Opti Free Alcona.
> Pozdrawiam.

w aptekach doz jest teraz w promocji 29.99

5. Data: 2012-10-10 17:34:00

Od: "Borneq" <b...@a...hidden.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wygodniejsze w noszeniu ale trudniejsze w zakładaniu. W nich widziałam już
> zwyczajnie więc mam odwrotnie niż Ty. Teraz głównie noszę kolorowe

Ja z B&L używałem Soflens 38/Optima FW Pr 8.7, może rzeczywiście Pure Vision
HD są lepsze, nowego typu, nowej technologii niż Soflens 38/Optima?.
Ja mam pewien astygmatyzm na małe odległości - litery w komputerze.

6. Data: 2012-10-10 17:40:04

Od: Princess Latifa <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-10 19:34, Borneq pisze:

> Ja z B&L używałem Soflens 38/Optima FW Pr 8.7, może rzeczywiście Pure
> Vision HD są lepsze, nowego typu, nowej technologii niż Soflens 38/Optima?.
> Ja mam pewien astygmatyzm na małe odległości - litery w komputerze.

No Pure Vision są zdecydowanie nowsze. Ja miałam w nich obraz jak żyleta
:) Moja koleżanka bardzo chwali Air Optixy Night&Day, więc zamierzam
wypróbować jak tylko skończy się przydatność Preshlookow w wersji true
sapphire :)

7. Data: 2012-10-10 17:53:02

Od: Princess Latifa <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-10-10 19:34, Borneq pisze:

> Ja mam pewien astygmatyzm na małe odległości - litery w komputerze.
Przy astygmatyzmie poniżej 1 cylindra, podobno nie ma konieczności
noszenia soczewek torycznych no, ale to lekarz musi o tym zadecydować.

8. Data: 2012-10-10 18:05:02

Od: "Borneq" <b...@a...hidden.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> :) Moja koleżanka bardzo chwali Air Optixy Night&Day, więc zamierzam
> wypróbować jak tylko skończy się przydatność Preshlookow w wersji true

Chyba się skuszę bo są miesięczne a nie 2 tygodniowe, a nawet podobno można
w nich spać, ale tu bym nie przesadzał

9. Data: 2012-10-20 17:10:23

Od: "Borneq" <b...@a...hidden.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Opti Free Alcona bo nie trzeba pocierać soczewek i dość skutecznie niszczy
> acantoamoebe co podobno nie każdy płyn potrafi.

A płyn BioTrue dostarczany z soczewkami PureVision 2 HD ?

10. Data: 2012-10-23 18:24:31

Od: "Borneq" <b...@a...hidden.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zwyczajnie więc mam odwrotnie niż Ty. Teraz głównie noszę kolorowe ale
> przymierzam się do wypróbowania Air Optixów. Najlepiej wypróbować

Nosiłem krótko Oasysy a dziś zacząłem Purevision 2 HD. Taniej wypada bo są
miesięczne, ale Oasys są nowszej generacji, bardziej nawodnione i więcej
przepuszczają, jakoś może lepiej w nich widziałem, jeżeli jest jakaś
różnica. Teraz łykam Bioluteinę i zmierzę wzrok, bo może mam troche więcej
niż -4.
Z tego co ostatnio czytałem, to z soczewek najnowszej generacji są Ultra HD(TM)
Aqua, nie mam ich na Allegro ale jest dobra strona
http://www.twojesoczewki.com

Jaka szczepionka na grypę?
Tomograf - wyniki badań
utrata przytomnosci, twor siatkowaty
Danone_zaplaci_za_reklam y__zdrowych__jogurtow
klopoty ze stolcem