Re: Sofija

1. Data: 2007-03-10 22:25:39

Temat: Re: Sofija
Od: "ksRobak" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"balbeo" <a...@o...pl>
news:5b4c.00000146.45f325aa@newsgate.onet.pl...
> "ksRobak" <r...@g...pl>

> ten % to chyba jakaś mutacja.

hehe. :-)
Niezapomniany Czarek (CBnet), geniusz psychologii - wyraził kiedyś bardzo
głęboką myśl, że ten % to chore małpy. Zwykłe maUpy nauczone są małpowania
a więc odtwarzania tego co im wtresowano, bez wnikania w treść i prawdziwość
naumianych tekstów. Chore małpy próbują falsyfikować i oceniać prawdziwość.
Ten % jest niebezpieczny dla istniejącego porządku. :)

> Balbeo
>
> Ps. Cieszę się ze zastaję Pana w dobrej kondycji (apropos wątku - doszliśmy).

;)
Wątek "Doszlismy..." zainicjowany przez PANA Sky i crosspostowany
na dwie grupy SCI: pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia
znakomicie spełnił swoją rolę:
grono osób pozytywnie nastawionych do Robaka* - powiększyło się. :)
PS.
Kiedyś na psp ukuto określenie "granat Guńka" (Guniek to była jedna z
grupowiczek) a chodziło mniej więcej o to, że jeśli jakaś "masa krytyczna"
zostaje przekroczona, to następuje lawinowa eksplozja.
Proszę zwrócić uwagę Szanowny Balbeo, że ilość osób pozytywnie
nastawionych do Robaka* wzrasta i być może jeszcze za mojego życia
nastąpi przekroczenie "masy krytycznej", a więc reakcja lawinowa,
a wówczas Re1 (nieskończoność ograniczona), jej odwrotność +0
świadomość jako stan tego - co pomiędzy atomami itd, itd, itd
znajdą swoich zwolenników i twórczych kontynuatorów/rek. :-)

2. Data: 2007-03-15 19:16:00

Od: "ksRobak" <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

"balbeo" <a...@o...pl>
> [...]

> Może warto jednak "wysłuchać" np. opowieści o róży i dzięki temu dać szanse
> osobom nieprzekonanym na bardziej obiektywne (tzn. z obniżonym progiem
> emocjonalnej negacji) wejście w propagowane treści. Nawet jeśli nastąpi jedynie
> formalne poparcie to ilość zwolenników się zwiększy. A co do "przyjęcia" treści
> to i tak zawsze istnieje ryzyko kolejnego nawrotu mistycznomesjanistycznego (nie
> przychodzi mi do głowy słowo bardziej oddające sens), a u innych taki symptom
> może pojawić się nagle po raz pierwszy np. w związku z tymi treściami.

Długo zastanawiałem się "czy i jak - Panu odpowiedzieć", można więc
powiedzieć, że "przespałem się z problemem".
Ciekawe, że nie wiem też - czy moja odpowiedź jest dokładnie tym
co chcesz Pan usłyszeć ode mnie... :)
Najbardziej wymowne (chyba) w tej kwestii było zdanie jednego z
dyskutantów na .: Forum.Mensa.Org.PL :. , który po kilku miesiącach
moich występów (w tym środowisku ludzi o ponadprzeciętnym wskaźniku IQ)
napisał z żalem, że teraz gdy zaczyna być dobrze to Forum zostaje zamknięte
- i faktycznie tak się stało: publiczne Forum zostało zablokowane dla osób
niezrzeszonych, a archiwum z moimi postami - utajniono;
lecz zanim to nastąpiło zdążyłem napisać taki tekst:
cytat:
Temat: żagnam Mensan - ksRobak :)
Data: 31/08/2004 15:51
...wypowiedzi na grupach SCI są trwałe
bowiem są archiwizowane przez niezależne serwisy. [...]
Jeśli ktoś mnie polubił to znajdzie mnie na "pl.sci.filozofia"
trzymajcie się /ksRobak \|/ re: /
/cytat
źródło: http://forum.mensa.org.pl/editpost.php?Number=6797&s
b=5
"A może nie o to tutaj chodzi?" :-)
Chodzi zapewne o to, że w podzielonym (sic!) świecie można coś BUDOWAĆ:
co
gdzie
jak
z kim
po co
pamiętając, że są bardzo skuteczne siły wymierzone wyłącznie w to, by
przeciwdziałać jakiemukolwiek BUDOWANIU.
Jaki powyższe ma związek z odsyłaniem rozmówcy do poszukiwań
tajemniczego Imienia Róży? - hehehe (czyt: zeszłorocznego śniegu).
Przecież jest różnica pomiędzy "wysłuchaniem" np. opowieści o róży
a poleceniem: "poszukaj se".
Nawrót mistycznomesjanistyczny to nieuchronność zawsze, gdy wszelkie
budowle opierają się o WIARĘ a nie pewniki (grunt pod nogami).
PS. Pana przecież nie muszę przekonywać, że JA "snuję tu swoje opowieści"
co
gdzie
jak
z kim
po co
to zapewne jest klucz do przyszłości. :-)
Edward Robak*
Uwaga: kopia na free-pl-prawdy
~>°<~
Może już pora spojrzeć PRAWDZIE prosto w jej wybałuszone oczy?

Widzenie wszędzie tego co pragnie się widzieć
Gdzie się podziali naganiacze? ;)
U ludziów jak u maup ;)
Ciężkie jest życie niewiasty
Testosteron - zyciowa prawda