Re: Soja.

From: " annaklay" <a...@N...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: Soja.
Date: Wed, 31 Mar 2004 12:53:01 +0000 (UTC)

jangr <j...@i...pl> napisał(a):

> juz
NAUKOWEJ

> A cóż takiego wypisuję?
> Czegoś się mnie uczepiła, anno clay?
> Czego chcesz? Napisz konkretnie. Zawsze lubię wiedzieć, czego ode mnie ktoś
> chce. Napiszesz ????
> Janusz (jangr, a nie jangar).

Wypisujesz Jangr glupoty. Po co to robisz? Co rasista dietetycznym
koniecznie chcesz byc? Interesuj sie lepiej dieta ktora robisz.
Co "klepki" ci calkiem tluszcz zamulil i juz nie potrafisz samodzielnie
myslec, tylko kazda bezmyslan bzdure bedziesz powtarzal jak
stara plyta gramofonowa?
Jangr myslenie naprawde nie boli, wiec wez i poprobuj go u siebie
wyprobowac:-)
Jesli chodzi o konkrety czego chce to powtarzam jeszcze raz moj poprzedni
post w ktorym masz wytlumaczenie czego chce. Przeczytaj go moze jeszcze raz.
Jak to ci nie wystarczy to przeczytaj jeszcze raz ponownie.
Jesli nadal bedziesz mial problemy ze zrozumieniem tekstu, to popros kogos z
najblizszych aby ci go wytlumaczyl.
Ale pamietaj popros o to osobe ktora nie stosuje twojej diety;-)))
anna