Sól do kawy

31. Data: 2010-12-01 23:57:19

Temat: Re: Sól do kawy
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 02 Dec 2010 00:51:56 +0100, "Dariusz K. Ładziak" napisał(a):

> A na dokładkę pieprz z papryka powodują zaciskanie porów skóry i
> zmniejszenie utraty potu - czyli też utraty soli... Jakby na to nie
> wpadli to byłaby tam pustynia - ci co słodzone lody próbowali jadać
> wyginęli w efekcie selekcji naturalnej.

I w żołądkach im nie fermentuje od gorącości - dzięki ostrym przyprawom :-)

32. Data: 2010-12-02 17:25:04

Od: Rostov <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Gru, 15:48, Fragile <s...@o...pl> wrote:
> Sól dodaje się bezpośrednio do zmielonej kawy, _przed_ zaparzeniem.

Zawiadamiam, że osobiście spraktykowałem - kawa ze SZCZYPTĄ soli jest
lepsza - tłumi nadmiar goryczki i niweluje kwaskowaty posmak w ustach
po niej.
Sól należy wsypać do kawy PRZED zalaniem i wymieszać.
Dziękuję za wszystkie odpowiedzi i pozdrawiam tych, którzy potrafią
jeszcze w normalny sposób odpowiadać ;-)

33. Data: 2010-12-02 18:47:02

Od: "E." <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rostov pisze:

> Zawiadamiam, że osobiście spraktykowałem - kawa ze SZCZYPTĄ soli jest
> lepsza - tłumi nadmiar goryczki i niweluje kwaskowaty posmak w ustach
> po niej.

Kwaskowaty? Robusty nie kupuj, przerzuć się na arabikę.

E.

34. Data: 2010-12-03 09:20:09

Od: konieczko <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-02 18:25, Rostov pisze:

> [...]
> Dziękuję za wszystkie odpowiedzi i pozdrawiam tych, którzy potrafią
> jeszcze w normalny sposób odpowiadać ;-)

I powoduje wzrost cisnienia krwi, serducho ci podziekuje.

35. Data: 2010-12-03 12:31:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 03 Dec 2010 10:20:09 +0100, konieczko napisał(a):

> I powoduje wzrost cisnienia krwi, serducho ci podziekuje.

Toż przecież nie sypie się tej soli łyżkami, tylko kilka-kilkanaście
kryształków na filiżankę.

36. Data: 2010-12-03 15:02:54

Od: Dawid <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik konieczko napisał:

> Bardzo proszę o zainteresowanie się wyczynami uzytkownika waszego
> serwera NNTP posługującego sie nickiem "konieczko" Powyżej przytaczam
> jeden z przykładów jego twórczości na grupie dyskusyjnej pl.rec.kuchnia
> - więcej takich kwiatków w archiwum grupy.
>
> Z poważaniem
> Dariusz K. Ładziak

Do kogo kierujesz taki poważny post, do Konieczki :-)
Co on ma zrobić ze swoimi wyczynami?

37. Data: 2010-12-03 17:16:47

Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dawid napisał:

> Do kogo kierujesz taki poważny post, do Konieczki :-)
> Co on ma zrobić ze swoimi wyczynami?

Nagłówki poczytaj - tam jest też adres e-mail niejakiego Andrzeja Buse z
Onetu...

--
Darek

Zupa rybna wegierska