Solidarność kobiet.

171. Data: 2012-09-24 11:51:07

Temat: Re: Solidarność kobiet.
Od: "kali" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:k3pccd$fhj$1@news.icm.edu.pl...

> Ale przynajmniej nie jestem mężczyzną.

no tak - choć - kiedyś - chyba ? - sugerowałaś
u siebie elementy męskiego charakteru ? : ))))

> No i jestem piękna, to mi wolno! ;)))

nie widziałem - ale wierzę na słowo :)))))

jednak - z wnioskowaniem się nie zgadzam
- skoro jestes piękna to
nie wolno Ci się zmienić ( na brzydulę ) :))))))))))))))))

172. Data: 2012-09-24 12:36:42

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może to (ż)ona się zorientowała że to nie ten mężczyzna i przestała być
> miła?
> :->

Może już więcej dzieci nie chciała...

qr.a

173. Data: 2012-09-24 12:37:38

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-09-24 12:24, obywatel medea uprzejmie donosi:

Winszuję. Zazdroszczę.

qr.a

174. Data: 2012-09-24 13:14:34

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Wrz, 10:37, medea <x...@p...fm> wrote:

> Tylko tych, którym się to należy.
> Najbardziej cenię u mężczyzny stałość i odpowiedzialność. I nic na to
> nie poradzisz. :)
>
> Ewa

To zakaż rozwodów,bo takie sytułacje przeciążają jak widać twój umysł,
to bydlaki jak ci pokomplikowali świat rozwodami.

175. Data: 2012-09-24 13:42:07

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Wrz, 11:25, BBjk <b...@g...com> wrote:

> Już widzę te tłumy, mknące szukać tak olśniewającego towarzystwa :)

> Bo Ty jesteś brzytka oraz zua. Oraz gupia, wiadomo, co :D
> Swoją drogą, komiczny wątek.
> --
> Bbjk uśmiana

Ależ to widać z tego wątka, Ikselcia przyjmuje różne sytułacje tego
rozwodu, jest daleka od potępiania, za to panie podobno nie-
chamskie ,już walą kijem- to ściera, to kutas, a co z dziećmi,
zupełnie średniowieczne dewoty, w świętym przejęciu kolebką rodzinną,
byleby się wszyscy kisili w rodzinie nawet jak nieszczęśliwi, bo
spałujemy. Ludzie do szczęścia prawa nie mają, bo my decydujemy jak
mają żyć i my pokazujemy miejsce, w którym powinni wszyscy przebywać,
bo będziemy wrzeszczeć i raczej w życiu realnym tacy ludzie twoje
życie by zbrzydzili.

176. Data: 2012-09-24 14:21:36

Od: Bbjk <b...@g...comspam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-24 15:42, Andromeda pisze:

> Ależ to widać z tego wątka, Ikselcia

Widać z tego wątka, ze Ikslecia ogląda jakieś bzdury w tv dla gospodyń
domowych, potem pisze komicznie rzewny list w poetyce Mniszkówny, potem
tę epistołę tu ogłasza gwoli rozbawieniu narodu, po czym pała dulskim
oburzeniem na przemian z kłótliwością przekupy, gdy ludzie się nabijają.
A jest z czego :)
--
B.

177. Data: 2012-09-24 14:27:46

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Andromeda" <r...@g...com> napisał w wiadomości
t.googlegroups.com...
On 23 Wrz, 01:51, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> I to samo jest powszechne w odniesieniu do kobiet - potencjalnych
> "psiapsiółek".
> Relacja ta jest powszechnie kwalifikowana jako "przyjaźń" własnie wg
> przydawactwa. Dla mnie jednak przyjaźń jest wielkim słowem, cenię przyjaźń
> i jestem bardzo ostrożna w określaniu powierzchownych relacji tą nazwą. Po
> prostu przyjaźń znaczy dla mnie bardzo wiele. Ludzie (kobiety) szafują nią
> na prawo i lewo, nic dziwnego więc, że mają tłumy... przyjaciółek, a ja
> praktycznie żadnej, he he :-]
> --
> XL

Też tak miałem, że na wiele osób się nierozdrabniałem, a tych co
ostatnio spotkałem to zawsze z jakąś korzyścią podchodzili i wtenczas
nabrałem dystansu aż porzuciłem relacje, bo po co, a teraz Andromeda
odpływa z tego horyzontu zdarzeń, to zatrzymanie trwało ponad dziesięć
lat i ciekawe czy w innym miejscu znajdę osoby zdolne
do:.....przyjaciel.

albo masz wyjątkowego pecha, albo źle myślisz o innych ;)

kiwiko

178. Data: 2012-09-24 14:55:36

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Wrz, 16:21, Bbjk <b...@g...comspam> wrote:

> [...]
> tę epistołę tu ogłasza gwoli rozbawieniu narodu, po czym pała dulskim
> oburzeniem na przemian z kłótliwością przekupy, gdy ludzie się nabijają.

Gdzie ty widzisz mniszkówne, to całkiem życiowe jak inni swoją
dyktatorską opinią kształtują ludziom życie jakby było ich własnym, z
tyle różnych dróg przez życie, ktoś inny za mnie wybrał źle. To
spostrzeżenie kształtowało od Procesu Kafki do współczesnej filozofii
człowieka jak Prometesza katowanego spojrzeniem innego, które zawsze
nas uprzedmiotawia i pozostawia samotnymi w świecie ludzi. Tylko jak
widać od głowy zależy, kto czyta.

179. Data: 2012-09-24 14:56:43

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Wrz, 16:28, "kiwiko" <k...@o...pl> wrote:
> [...]
> do:.....przyjaciel.
>
> albo masz wyjątkowego pecha, albo źle myślisz o innych ;)

Unikaj wiochy, to naprawdę nie jest gatunek ludzki.

180. Data: 2012-09-24 15:19:03

Od: Bbjk <b...@g...comspam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-24 16:55, Andromeda pisze:

> Gdzie ty widzisz mniszkówne

W stylu ckliwym, biadolącym nad sobą, oskarżający zuy świat o własne
niedole :)
Ale nie ma co się rozpisywać, bo to normalny mechanizm obronny.
--
B.

W zdrowym...
Czarna seria ;)