Solidarność rodzinna [długie]

81. Data: 2010-05-16 22:51:16

Temat: Re: Solidarność rodzinna [długie]
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://groups.google.pl/group/pl.sci.psychologia/msg
/f7331bc576348395?hl=pl
i dalsze posty.

--
CB

82. Data: 2010-05-16 22:53:08

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> tak. Nie mizdrzę się do niej. Często się z nią zgadzam. Dzisiaj się
> okazało, że jednak medea ma ze mną spory problem. Ja nie miałam
> wcześniej, chyba jednak trzeba zachować dystans, bo dziewczyna mnie
> zwyczajnie nie lubi i tego się nie spodziewałam.

Wiesz co, to Ty zaczęłaś się mnie czepiać z jakimiś wyrzutami za
całokształt. Czego się spodziewałaś? Że spuszczę uszy po sobie?

BTW A CB tylko na to czekał. Graj taką rolę, jaką on Ci wyreżyseruje.

Ewa

83. Data: 2010-05-16 22:54:06

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Piotr pisze:

> No niestety, ale prości ludzie tak mają.
> "To pijak i złodziej, bo każdy pijak to złodziej" jak w tym filmie.
> Jak myślisz, czemu Twoja koleżanka siedzi u mnie w kfie?
> Z powodu rozsądnego zachowania?

Nie wtrącaj się.

Ewa

84. Data: 2010-05-16 22:56:59

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poczytaj tę moja dyskusję z nią, do której link właśnie podałem.

Zaprezentowała tam sporo elementów własnej "filozofii", które
mogą cię chyba zainteresować.
Polecam.

Notabene: to było gdy chyba po raz pierwszy na mnie napadła
ze swoimi "mądrościami".

--
CB

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:hspu0o$r54$25@node2.news.atman.pl...

85. Data: 2010-05-16 22:57:30

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Wiesz co, to Ty zaczęłaś się mnie czepiać z jakimiś wyrzutami za
> całokształt. Czego się spodziewałaś? Że spuszczę uszy po sobie?

Uruchomiłam tylko coś, co kiedyś i tak by zostało uruchomione.

> BTW A CB tylko na to czekał. Graj taką rolę, jaką on Ci wyreżyseruje.

Chyba żartujesz. W spektaklu o Sierotce Marysi nawet bym sprzątaczką nie
mogła być.

--

Paulinka

86. Data: 2010-05-16 22:58:42

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> Cb mi uświadomił, że jednak sama z siebie robie sobie jaja.

Paulinka, to Ty zaczęłaś się mnie czepiać. Jeżeli kogoś nie lubię albo
nie szanuję czyjejś opinii, to nie reaguję na takie zaczepki
emocjonalnie, jest mi łatwiej wtedy zachować spokój.

Ewa

87. Data: 2010-05-16 23:01:22

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Paulinka pisze:

> Uruchomiłam tylko coś, co kiedyś i tak by zostało uruchomione.

Czyli dusiłaś coś w sobie, a to mi zarzucasz owijanie w bawełnę.

> Chyba żartujesz. W spektaklu o Sierotce Marysi nawet bym sprzątaczką nie
> mogła być.

Przestań, Paulina. To jest chore.

Ewa

88. Data: 2010-05-16 23:01:57

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

IMHO Ewka nie jest warta, aby tak bardzo się interesować nią
w roli lepszej_koleżanki, jak ty to czasem robisz.

Jak sama zauważyłaś: ona podchodzi do swoich znajomości
dosyć płytko i powierzchownie, więc tylko na takie traktowanie
w pełni zasługuje.

--

wiadomości news:hspu6i$r54$26@node2.news.atman.pl...

89. Data: 2010-05-16 23:04:07

Od: medea <X...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> http://groups.google.pl/group/pl.sci.psychologia/msg
/f7331bc576348395?hl=pl
> i dalsze posty.

Nie każ mi o sobie sądzić, że jesteś kompletnym idiotą, który nie
rozumie tekstu pisanego.

Ewa

90. Data: 2010-05-16 23:04:43

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea pisze:

> Czyli dusiłaś coś w sobie, a to mi zarzucasz owijanie w bawełnę.

Nie. Uruchomiłam w Tobie emocje, których sama świadoma do końca nie jesteś.

> Przestań, Paulina. To jest chore.

Zdrowe jest zatem Twoje podejście.

--

Paulinka

przyczyny cierpienia
Wkładki, zdrady, Bozia i takie tam...
Dla wszystkich tych, którzy wątpią w lepsze jutro ("gupie" disco polo)
Lubię tego Palikota.
Kto jest większą beznadzieją?