Sonda

1. Data: 2002-10-29 10:36:17

Temat: Sonda
Od: "Januszeq" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Za zachętą Krysi robię sondę. Proszę osoby, które:
1. Nie są "wege"
2. Nie są "opty"
3. Czytywały wątki "wege" v. "opty"
o odpowiedź na pytanie.

Jakie macie/mieliście wrażenie po tej lekturze.
Czy oni DYSKUTUJĄ czy się SPIERAJĄ ?

(Geneza powstania tej sondy jest zawarta w wątku "Czy musi być wojna między
optymalnymi, a wegetarianami?")
Z podziękowaniami dla Saman_thy za głos rozsądku
Pozdrawiam
JAnuszeq

2. Data: 2002-10-29 11:37:35

Temat: Re: Sonda
Od: "Saman_tha" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 3. Czytywały wątki "wege" v. "opty"
> o odpowiedź na pytanie.
>

> Jakie macie/mieliście wrażenie po tej lekturze.

No to ja zaczynam?

to byla ciezka lektura.. ponad 100 watkow!!!!
przebrnelam... chyba schudlam z 5 kilo z nerwow.. :P

1. nie jestem wege
2. nie jestem opty
3. przeczytalam

oni sie kloca
Boze jak oni sie kloca!!!

a ta "fasolka", a to "bydlo" a inne slowa (pssyt ...nie chce zaczynac
kolejnych watkow)
to nie na poziomie kulturalnych ludzi
wiecej tego nie czytam

Saman_tha

3. Data: 2002-10-29 14:28:44

Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Januszeq" <k...@w...pl> wrote in news:aplob3$h6c$1@foka.acn.pl:

[ciach]

Jestem wege, sporą cześć wątku czytałem.

> Jakie macie/mieliście wrażenie po tej lekturze.

Od lat to samo, tyle że już nie na pl.soc.wegetarianizm. :-)

> Czy oni DYSKUTUJĄ czy się SPIERAJĄ ?

Dyskusja polega na spieraniu się (chyba?). Gdyby nie było
sporu/różnicy poglądów, to byłoby potakiwanie, a nie dyskusja. A
wracając do meritum to owszem, zdania są skrajnie rozbieżne. Tylko nie
wiem czemu niektórzy reagują tak nerwowo i wplatają do żywienia,
zwłaszcza cudzego, ideologię.

ps. Jak pokazuje życie (pobyt na grupie o DO) - wojna być musi.

--
/**** Gdybyś dopisywał sygnaturki, to byłaby ****\
***** najbardziej wartościowa część twoich postów. *****

4. Data: 2002-10-29 19:38:15

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> napisał w
wiadomości news:apm9fc.3vvnmbn.1@roses.of.many.colours...

> ps. Jak pokazuje życie (pobyt na grupie o DO) - wojna być musi.

Gdzie pokazuje? Żeby pokazywało należało zamieścić linki, by każdy mógł
sprawdzić Twoją teorię "WOJNY".

Czy w każdym sporze musicie widzieć zaraz tak katastroficzne wizje?
Siwa napisała stek bzdur wkładając w usta Kwaśniewskiemu -wypaczone jej
wegetariańską wyobraźnią - intencje wypowiedzi krytycznych o
wegetarianizmie.
Na temat optymalnych zresztą również, robiąc z nas potworów.
Ty też widzisz aż wojnę? Co się z wami dzieje?

Jeżeli już potwierdzasz czyjeś sugestie wojny, to należało dać czytającym
możliwość to sprawdzić dołączając linka do tej "strasznej wojennej grupy".

Krystyna

5. Data: 2002-10-29 22:35:08

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dyskutują ORAZ się spierają.

Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

6. Data: 2002-10-30 09:13:44

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> napisał w
wiadomości news:apn3bi$nlh$3@news2.tpi.pl...
> Dyskutują ORAZ się spierają.

Jak dal mnie to sa wojny do krwi ostatniej,bez kultury.Hafsa

7. Data: 2002-10-30 10:24:58

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@g...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> napisał w
> wiadomości news:apn3bi$nlh$3@news2.tpi.pl...
> >
> Jak dal mnie to sa wojny do krwi ostatniej,bez kultury.Hafsa

No to co?
Zachowaj dystans do rzeczywistości i będzie OK. Przy odpowienim podejściu
nawet można polubić Leppera. ;-)

8. Data: 2002-10-31 11:15:52

Od: "Hafsa" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> napisał w
wiadomości news:apoc0k$l50$1@news2.tpi.pl...
> [...]
> nawet można polubić Leppera. ;-)
>
> --
> Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul

Zachowuje,na szczescie.Nie powiem komu sekunduje w tej wojnie,a mam swoich
wybrancow.
Leppera nie polubie,za duzo jest takich wokol mnie,by sie z tego
smiac.Pozdrawiam i nie bierz tego do siebie....Hafsa

9. Data: 2002-10-31 13:35:10

Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> wrote in

> Gdzie pokazuje? Żeby pokazywało należało zamieścić linki, by każdy
> mógł sprawdzić Twoją teorię "WOJNY".

Ten serwer i grupa już nie istnieje. Na pl.soc.dieta.optymalna
był spór, po którym jednego z wegetarian wyproszono - z powodów
ideologicznych - z grupy, a drugi (ja) zrezygnował z pisania sam.
Do tego dochodzi namolne 'nawracanie' na DO, które prezentował na
grupie pl.soc.wegetarianizm Leszek Serdyński jakieś 3 lata temu. Tu są
archiwa - google.

> Siwa napisała stek bzdur wkładając w usta Kwaśniewskiemu
> -wypaczone jej wegetariańską wyobraźnią - intencje wypowiedzi
> krytycznych o wegetarianizmie.

Jej wyobraźnia wypaczyła _cytaty_? 8-o

> Na temat optymalnych zresztą również, robiąc z nas potworów.
> Ty też widzisz aż wojnę? Co się z wami dzieje?

Zależy od definicji 'wojny'. Dla mnie wojna jest, dla niektórych
przeradza się to w wojnę totalną.

> Jeżeli już potwierdzasz czyjeś sugestie wojny, to należało dać
> czytającym możliwość to sprawdzić dołączając linka do tej
> "strasznej wojennej grupy".

Tyle, że tam nie ma wojny, a jest teren 'opty', którzy są w
poglądach dość zgodni.

ps. W chwili wolnej podeślę kilka M-ID.

--
/**** Umysł sprawia, że wszystko się zmienia, ****\
***** żeby upozorować upływ czasu. *****

10. Data: 2002-11-03 21:13:27

Od: "Rect" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dyskutują spierają się i obrażają się wzajemnie.

Użytkownik Januszeq <k...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aplob3$h6c$...@f...acn.pl...
> [...]
między
> optymalnymi, a wegetarianami?")
> Z podziękowaniami dla Saman_thy za głos rozsądku

Kilka pytań o MM
groch +mieso(MM)
cwiczyc, cwiczy, cwiczyc ....
[MM] indeks Glikemiczny, Mendosa, Montignac i Jenny Miller
Autoreklama