Sopot i Opole.

11. Data: 2017-05-25 11:04:49

Temat: Re: Sopot i Opole.
Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Tvp zniszylo Opole więc ty bekniesz z abonamentu za zniszczenie imprezy, bo przecież
nie pisowcy tylko ciemny lud.

12. Data: 2017-05-25 11:13:15

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Lord Gender pisze:

> Wiem Wyspiański to wróg podobnie jak Dziady w 68 roku wrogie też
> wrogie były bolszewickiej hołocie.

Hałasujesz Globie nie zastanawiając się ani przez chwilkę czym i gdzie
się zaczyna jest bolszewia jak więc możesz zajmować się Dziadami z 68.
Walisz na odlew gdzie popadnie i coraz bardziej sam siebie izolujesz.
Chwila zastanowienia dobrze by Ci zrobiła. :-)

LeoTar Gnostyk

Pomoc wzajemna jako czynnik rozwoju-Piotr Kropotkin

13. Data: 2017-05-25 11:20:20

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Cenzurowanie Wyspiańskiego jest dokładnie tym samym co cenzurowanie Dziadów ...

Klątwa (dramat)
Klątwa - dramat Stanisława Wyspiańskiego. Ukazał się drukiem w 15 - 16 numerze
,,Życia" z 15 sierpnia 1899 r. (pismo to redagował wtedy Stanisław Przybyszewski).

https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Kl%C4%85twa_(dramat)

14. Data: 2017-05-25 13:27:20

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

Lord Gender pisze:

> [...]
> drukiem w 15 - 16 numerze ,,Życia" z 15 sierpnia 1899 r. (pismo to
> redagował wtedy Stanisław Przybyszewski).

Wyspiański borykał się z własnymi problemami natury emocjonalnej i
chciał stworzyć coś na miarę dramatu greckiego ale wyszedł knot. I nie
dlatego, że Autor był przeciętniakiem lecz dlatego, że im dalej od
korzeni czasu tym bardziej ludzkość oddalała się od odnalezienia żródła
cierpienia, przemocy i tragedii życiowych. Freud był tym, który
interpretując kompleks Edypa podjął próbę powrotu do korzeni przemocy
tak znakomicie alegorycznie przedstawionych w Księdze Rodzaju ST.
Czytaj Stary Testament Globku, tam wszystko jest zapisane. Wystarczy byś
skojarzył ZAKAZ z przemocą i traumą wczesno-dziecięcą, którą zakaz
inicjuje i która akumuluje się w organizmie KAŻDEGO człowieka na
przestrzeni jego indywidualnego życia dając różne obrazy patologii w
zależności od ścieżki życiowej osobnika. Ale schemat działania jest
ciągle ten sam.

15. Data: 2017-05-25 15:19:31

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 25.05.2017 um 13:27 schrieb LeoTar Gnostyk:

> [...]
> przestrzeni jego indywidualnego życia dając różne obrazy patologii w
> zależności od ścieżki życiowej osobnika. Ale schemat działania jest

Nie jestem w temacie, ale przypuszczam, ze dramat Wyspianskiego komus
sie nie podoba i dlatego jako zly powinien byc zakazany? A czy jest juz
u was przymus chodzenia do teatrow, ogladania spektakli telewizyjnych,
czytania ksiazek i gazet? Czy nie mozna stworzyc sceny, na ktorej bylyby
wystawiane dramaty autorow bez problemow emocjonalnych, utworzyc
wydawnictwa, ktore publikowalyby dziela pisarzy zrownowazonych, krecic
filmy rezyserow "normalnych"? Przewiduje fale sukcesow! Z tantiemow za
pomysl nie zamierzam rezygnowac! ;-)

http://www.newsweek.pl/opinie/-klatwa-w-teatrze-pows
zechnym-najwazniejszy-spektakl-ostatnich-lat-,artyku
ly,405741,1.html
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

16. Data: 2017-05-25 15:45:12

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

silvio balconetti pisze:

> [...]
> rezygnowac! ;-)
>
> http://www.newsweek.pl/opinie/-klatwa-w-teatrze-pows
zechnym-najwazniejszy-spektakl-ostatnich-lat-,artyku

Nie o lubienie tutaj chodzi lecz o to, że skoro wszystkich obowiązuje
tzw. "wolny rynek" to i artyści bez wyjątku powinni się poddać tej grze
o klienta. Bo widz to klient; klient kupuje znaczy się towar dobrego
sortu jeżeli zaś nie kupuje to znaczy, że dzieło do bani. Klapa
prezentacji dzieła może mieć różne przyczyny ale dlaczego społeczeństwo
ma ponosić koszty nietrafionych przedsięwzięć. Skoro mamy gospodarkę
rynkową to niechaj "niewidzialna ręka rynku" działa we wszystkich
dziedzinach a nie tylko tam gdzie się tworzy dochód narodowy.

17. Data: 2017-05-25 16:41:20

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rynkową to niechaj "niewidzialna ręka rynku" działa we wszystkich
> dziedzinach a nie tylko tam gdzie się tworzy dochód narodowy.

Z moich podatkow i ubezpieczen obowiazkowych finansowane sa ogolnie
sluzba cywilna, cele socjalne, kulturalne, infrastruktura i sily zbrojne
(vide Wikipedia), a wiec dziedziny, w ktorych nie wytwarza sie dochodu
narodowego. Co bedzie jesli zadziala tam "niewidzialna ręka rynku"?
Ile bedzie kosztowala szkola i uniwersytet (sa prywatne), wizyta u
lekarza, interwencja policji, strazy pozarnej, bilet do kina (prywatne),
teatru, ogrodu zoologicznego, na koncert, sprawa sadowa itd.? Ze
sprzedazy biletow nie utrzyma sie zoo, orkiestry czy teatru.
Czytalem, ze woluntariusze - studenci medycyny i lekarze robia w USA
akcje pomocy poszkodowanym biednym. Tysiace ludzi zglasza sie z bolami
zebow, ktore "lecza" srodkami przeciwbolowymi z supermarketow i domowymi
sposobami wyrywaja zeby. To nie smieszne, jak ktos to przezyl, atylko
przyklad. Obamacare mialo m.in. im pomoc, a Trump czesciowo zlikwidowal
to powszechne ubezpieczenie zdrowotne. A tam jest wiecej wolnego rynku
niz w "socjalistycznej" Europie.

18. Data: 2017-05-25 16:55:53

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-25 o 16:41, silvio balconetti pisze:

> wizyta u lekarza,

Szczególnie taka wizyta może się okazać nietrafionym przedsięwzięciem.
Jeśli pacjent umrze, to klapa, i wyjdzie na to, że społeczeństwo
poniosło niepotrzebne koszty na leczenie.

Pozdrawiam
Piotr

19. Data: 2017-05-25 17:52:51

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 25.05.2017 um 16:55 schrieb Kviat:

> [...]
> Jeśli pacjent umrze, to klapa, i wyjdzie na to, że społeczeństwo
> poniosło niepotrzebne koszty na leczenie.

A co, kolego, z domami starcow? U nas miejsce kosztuje conajmniej 2.000
euro, a przecietna emerytura polowe tego. Po co takich finansowac, skoro
i tak niedlugo umra, nic nie wytwarzaja i sie nie rozmnoza? Albo po co
takim implantaty, protezy, okulary, wozki, kule, gimnastyka lecznicza? A
jak jaka swolocz jeszcze pali lub za duzo zre, a wiec sobie szkodzi? Jw.

20. Data: 2017-05-25 18:27:32

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-25 o 17:52, silvio balconetti pisze:

> A co, kolego, z domami starcow?

Poczucie humoru na tej grupie to wyjątkowo rzadkie zjawisko :)

Pozdrawiam
Piotr

Mordercy są wśród nas.
Kwiatki na asfalcie.
Zamachowiec z Manchesteru to Brytyjczyk. A ,,Wiadomości" TVP swoje o uchodźcach
Cenzura
Chałupka welcome to!