Re: Soraya Beauty Creator - Kuracja Wodna

From: Kruszyzna <k...@g...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Soraya Beauty Creator - Kuracja Wodna
Date: Tue, 22 Mar 2005 14:33:24 +0100

Dnia 3/22/2005 1:40 PM,Użytkownik mijo usiadł wygodnie i napisał:

> Co sadzicie o nowych kosmetykach Soraya Beauty Creator - Kuracja Wodna??
> czy ktoras z was uzywala ich juz moze? chodzi mi tu o Nawilżający żel do
> mycia twarzy i Głęboko nawilżający krem na dzień zapobiegający wiotczeniu
> skóry, mam skore mieszana skonna do tradziku ale jednoczesnie wrazliwa i
> typowe zele antybakteryjne wysuszaja mi twarza dlatego pomyslalm o raczej
> nawilzajacych

Ani żelu, ani kremu nie miałam, za to miałam maseczkę (mips, czy to z
tej serii "Kuracja Wodna" było?). Maseczka była bossssssssssssssska,
gorąco polecam, świetnie nawilżała, świetnie się wchłaniała, pachniała,
rany, co ona jeszcze nie robiła, acha, skóra była po niej wypoczęta i
tak dalej. Dało się ją nawet stosować zamiast kremu na noc. Rewelacja.

Krusz.