Soraya Beauty Creator - Kuracja Wodna

1. Data: 2005-03-22 12:36:19

Temat: Re: Soraya Beauty Creator - Kuracja Wodna
Od: "AKS" <o...@N...zag.pl> szukaj wiadomości tego autora

mijo news:d1p3m0$i3c$1@nemesis.news.tpi.pl napisał (-a):

> Co sadzicie o nowych kosmetykach Soraya Beauty Creator - Kuracja Wodna??
> czy ktoras z was uzywala ich juz moze? chodzi mi tu o Nawilżający żel do
> mycia twarzy i Głęboko nawilżający krem na dzień zapobiegający wiotczeniu
> skóry, mam skore mieszana skonna do tradziku ale jednoczesnie wrazliwa i
> typowe zele antybakteryjne wysuszaja mi twarza dlatego pomyslalm o raczej
> nawilzajacych

A tak poza tym - od ilu lat mozna stosowac?
Wkurza mnie strasznie to, ze przewaznie nie ma opisu
np. 30+, ech..

--
Pozdrowienia,
AKS

1. Data: 2005-03-22 12:48:12

Od: "mijo" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

ta Beauty Creator-Kuracja Wodna nie ma ograniczenia wieku ale linia Beauty
Creator - Kuracja Przeciwstarzeniowa to powyzej 35 lat

1. Data: 2005-03-22 13:16:38

Od: "Beata" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> skóry, mam skore mieszana skonna do tradziku ale jednoczesnie wrazliwa i
> typowe zele antybakteryjne wysuszaja mi twarza dlatego pomyslalm o raczej
> nawilzajacych

Ja (23l.)rowniez mam taka cere ktora wiecznie sie swieci a skora luszczy sie
jednoczesnie + sklonnosc do tradziku. Tragedia.
Ostatnio zapytalam w zielarskim sklepie o krem polecany na grupie: Vilcacora
firmy AZ Medica. Pani dala mi kilka probek, po czym kupilam ta wersje ktora
wydawala sie najlepsza czyli Vilcacora bursztynowa(30 zl)
Wsrod wlasciwosci wymieniono: dzialanie antyseptyczne,
przeciwzapalne,kojace, regenerujaca, przeciwzmarszkowe, matujace,
nawilzajace.
Krem jest bardzo wydajny i wygodny w uzyciu - tubka.
Uzywam go od tygodnia i nie chcialabym pochopnie wyciagac wnioskow ale na
razie jestem bardzo zadowolona z efektow. Powiedzialabym nawet ze to
najlepszy krem jaki do tej pory uzywalam. Polecam wiec goraco ;)

Pozdrawiam
Beata

1. Data: 2005-03-22 13:33:24

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 3/22/2005 1:40 PM,Użytkownik mijo usiadł wygodnie i napisał:

> [...]
> typowe zele antybakteryjne wysuszaja mi twarza dlatego pomyslalm o raczej

Ani żelu, ani kremu nie miałam, za to miałam maseczkę (mips, czy to z
tej serii "Kuracja Wodna" było?). Maseczka była bossssssssssssssska,
gorąco polecam, świetnie nawilżała, świetnie się wchłaniała, pachniała,
rany, co ona jeszcze nie robiła, acha, skóra była po niej wypoczęta i
tak dalej. Dało się ją nawet stosować zamiast kremu na noc. Rewelacja.

Krusz.

1. Data: 2005-03-22 18:34:41

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna napisał/a w news:d1p73o$c7t$2@nemesis.news.tpi.pl:

> miałam maseczkę (mips, czy to z tej serii "Kuracja Wodna" było?).

Chyba tak. W saszetce, z fioletowym kwiatkiem na białym tle - dobrze
mówię? Bo ostatnio zdarza mi się wszystko mylić :\

--
Zofia Rakowska

Lubisz futra? -> http://empatia.pl/plik/55.jpg

1. Data: 2005-03-22 18:57:21

Od: "mijo" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

to nikt nie uzywal jeszcze zelu i kremu z tej serii zeby podzielic sie
spostrzezeniami??:(((

1. Data: 2005-03-22 19:27:16

Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mijo" napisał w wiadomości
> to nikt nie uzywal jeszcze zelu i kremu z tej serii zeby podzielic sie
> spostrzezeniami??:(((

A może być krem na noc? Bo ten akurat mam i sobie chwalę. Ale bardziej sobie
chwalę kurację dotleniającą:))

pzdr,
Aga

1. Data: 2005-03-23 09:33:19

Od: "news.futuro.pl" <e...@t...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja używam toniku z tej serii i sobie chwalę , bardzo przyjemnie nawilza i
chłodzi.

Pozdrawiam

Ewa G.

1. Data: 2005-03-23 09:57:03

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Soraya Beauty Creator - Kuracja Wodna??
> chodzi mi tu o Nawilżający żel do
> mycia twarzy

tragedia. nie wymagam, zeby żel myjący nawilżał (choć skoro producent to
obiecuje, to mógłby nawilżać), wystarcza mi, jeśli nie wysusza. a ten żel
wysusza strasznie, bardzo drażni oczy, pozostawia uczusie solidnie
sciągnietej skóry. oczywiście kupując go widziałam, co ma w składzie
(normalne detergenty, żadnych nawilzaczy w rozsądnych ilościach), ale skoro
jestem właścicielką niewrażliwej skóry mieszanej, to pomyślałam, ze niec mi
nie bedzie. i to był błąd.

Preparat przeciw wypadaniu włosów Vichy - czy ktoś używał?
ceramiczne biale wkladki-sa takie?
Tusz z wyższej półki i bezcłówka
rozdwajające się paznokcie:(
kursy kosmetyczne - Warszawa