Soraya Beauty Creator - Kuracja Wodna

1. Data: 2005-03-23 10:25:28

Temat: Re: Soraya Beauty Creator - Kuracja Wodna
Od: "Mela" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justy" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
news:d1rehi$cha$1@inews.gazeta.pl...

> tragedia. nie wymagam, zeby żel myjący nawilżał (choć skoro producent to
> obiecuje, to mógłby nawilżać), wystarcza mi, jeśli nie wysusza. a ten żel
> wysusza strasznie, bardzo drażni oczy, pozostawia uczusie solidnie
> sciągnietej skóry. oczywiście kupując go widziałam, co ma w składzie
> (normalne detergenty, żadnych nawilzaczy w rozsądnych ilościach), ale
skoro
> jestem właścicielką niewrażliwej skóry mieszanej, to pomyślałam, ze niec
mi
> nie bedzie. i to był błąd.

Probowalam rozne kremy, zele itp Soray i niestety uczulaja mnie. Nie wiem
jaki konkretnie skladnik z wielu ich kosmetykow do twarzy.

Pozdrawiam,
Mela

1. Data: 2005-03-23 10:59:40

Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justy" napisał w wiadomości news:d1rehi$cha$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> obiecuje, to mógłby nawilżać), wystarcza mi, jeśli nie wysusza. a ten żel
> wysusza strasznie, bardzo drażni oczy, pozostawia uczusie solidnie

Mogę napisać to samo (no może w wyjątkiem drażnienia oczu) o terapii
matującej:(
Ale już krem na dzień z tej serii jest bardzo OK:)

pzdr,
Aga

Preparat przeciw wypadaniu włosów Vichy - czy ktoś używał?
ceramiczne biale wkladki-sa takie?
Tusz z wyższej półki i bezcłówka
rozdwajające się paznokcie:(
kursy kosmetyczne - Warszawa