Tusz z wyższej półki i bezcłówka

1. Data: 2005-03-21 21:45:05

Temat: Tusz z wyższej półki i bezcłówka
Od: "sealpup" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przestudiowałam wizaż i nadal nie wiem, jaki tusz wybrać. Chciałabym
wypróbować coś z wyższej półki. Myślałam o Lancome Flextencils polecanym tu
przez Was, ale on ma wydłużać i podkręcać, a ja wolę jak pogrubia.Co
powiecie o Hypnose? A może coś innego? YSL? Jeśli tak to jaki. Polećcie mi
coś proszę, bo zwariuję od tego wyboru. :) Do tej pory używałam różne
burżuje i 2000 kalorii, więc wybredna specjalnie nie jestem.
I przy okazji opłaca się w ogóle jeszcze kupować w bezcłówce na Okęciu? Tzn.
czy mogę liczyć, że tam ten tusz kupię.

Z góry dziękuję i pozdrawiam,
sealpup

1. Data: 2005-03-22 09:57:52

Temat: Re: Tusz z wyższej półki i bezcłówka
Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sealpup" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> coś proszę, bo zwariuję od tego wyboru. :) Do tej pory używałam różne
> burżuje i 2000 kalorii, więc wybredna specjalnie nie jestem.

Zajrzyj do watku Hafsy "tusz mabelline XXL" z 2005.03.21- akurat jest tam
omówione prawie wszystko o co pytasz.
Niestety wnioski raczej Cię chyba rozczarują. :)

Sowa

1. Data: 2005-03-22 11:31:21

Temat: Re: Tusz z wy?szej pó3ki i bezc3ówka
Od: "iska" <i...@s...zbedne.pl> szukaj wiadomości tego autora

"sealpup" <s...@i...pl> wrote in message
> Przestudiowa3am wiza? i nadal nie wiem, jaki tusz wybraa. Chcia3abym
> wypróbowaa co? z wy?szej pó3ki. My?la3am o Lancome Flextencils polecanym
> tu
> przez Was, ale on ma wyd3u?aa i podkrecaa, a ja wole jak pogrubia.Co
> powiecie o Hypnose? A mo?e co? innego? YSL?

Ja akurat nie lubie tuszy Lancome, za bardzo sie maza - do YSL mam
dokladnie takie same zarzuty.
Z wyzszopolkowych tradycyjnie polecam Diorshow - pogrubia i podkreca,
efekt jest naprawde mocny :D
Poczytaj na wizazu i w archiwum - sporo tu o nim bylo...

>Je?li tak to jaki. Poleacie mi
> co? prosze, bo zwariuje od tego wyboru. :) Do tej pory u?ywa3am ró?ne
> bur?uje i 2000 kalorii, wiec wybredna specjalnie nie jestem.
> I przy okazji op3aca sie w ogóle jeszcze kupowaa w bezc3ówce na Okeciu?
> Tzn.

Nie zdazylam ostatnio zerknac ale Okecie nie slynie ani z wyboru ani z
cen - dokad lecisz? Moze w drodze powrotnej bedzie sie bardzo oplacalo.
Jesli do Kopenhagi to warto sie wstrzymac. Ogolnie maja tam dosc dobre
ceny, wiekszosc tuszy gornopolkowych kosztuje ok 135 kr (dla porownania
cena sklepowa to normalnie 185).
Ostatnim razem udalo mi sie tam upolowac super cene na zestaw Idealistow
i ogolnie wszytsko co sprawdzalam bylo taniej, z tym ze oczywiscie
naniektorych rzeczach bylo lepiej a na innych slabiej ...
Pozdrawiam
iska

1. Data: 2005-03-22 12:32:58

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

sealpup wrote:
> Przestudiowałam wizaż i nadal nie wiem, jaki tusz wybrać.

Moje hity to:
1. Spectactular Mascara HR
2. Definicils Lancome
3. Diorshow

Wszystkie ladnie podkreslaja rzesy, choc nie jestem pewna, co na ten
temat mowia opisy ;)
Warto rozwazyc Diorshow, bo pojemnosc jest bardzo duza (11 ml vs 6-7 ml
wiekszosci gornopolkoych maskar), a cena bardzo zblizona.

D.
--
http://forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=91&w=196485
44

1. Data: 2005-03-22 13:30:30

Od: "svenja_svensson" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Diorshow!!!

:-)

s.

1. Data: 2005-03-22 14:19:00

Od: "sealpup" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iska" <i...@s...zbedne.pl> napisał w wiadomości
[...]
> Poczytaj na wizazu i w archiwum - sporo tu o nim bylo...
Jak pisalam, wizaz czytalam i zrobil mi sie metlik w glowie.

> Nie zdazylam ostatnio zerknac ale Okecie nie slynie ani z wyboru ani z
> cen - dokad lecisz? Moze w drodze powrotnej bedzie sie bardzo oplacalo.
Do Londynu. Podejrzewam, że na Heathrow mieliby coś ciekawego, ale ceny
prawdopodobnie jak u nas w drogeriach. Szczerze mówiąc to nigdy nie
sprawdziłam, bardziej interesowały mnie perfumy. No nic, dam szansę Okęciu,
a jak nie to kupię coś w Anglii.

Pozdrawiam,
sealpup

1. Data: 2005-03-22 15:26:46

Od: "Hafsa" <h...@...necie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "svenja_svensson" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> Diorshow!!!
>
> :-)

Kobieto, jak mi sie nie spodoba, odkupisz za pol ceny? :-))))
Hafsa-dzis Diorshow kupujaca

1. Data: 2005-03-22 15:51:44

Od: "svenja_svensson" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hafsa" <h...@...necie> napisał w wiadomości

> Kobieto, jak mi sie nie spodoba, odkupisz za pol ceny? :-))))
> Hafsa-dzis Diorshow kupujaca

Sure, ze odkupie :-)))

s. - ostrzaca sobie zeby ;-)

1. Data: 2005-03-23 18:45:16

Od: "Hafsa" <h...@...necie> szukaj wiadomości tego autora

> Sure, ze odkupie :-)))
>
> s. - ostrzaca sobie zeby ;-)

Hmm, nic z tego, spodobal mi sie... Hafsa z rzesami do sufitu

1. Data: 2005-03-23 19:02:08

Od: "svenja_svensson" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmm, nic z tego, spodobal mi sie... Hafsa z rzesami do sufitu

No i nici z korzystnego zakupu :( Ciesze sie, ze Ci podpasowal :-)

s. ktora jednak bedzie musiala wydac te 20 euro...

rozdwajające się paznokcie:(
kursy kosmetyczne - Warszawa
Nite White...
strawberrnet.com