rozdwajające się paznokcie:(

1. Data: 2005-03-21 21:34:53

Temat: rozdwajające się paznokcie:(
Od: "Astrud" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam problem:( Może macie jakiś dobry środek na rozdwajające się paznokcie:(
Kupiłam już sobie preparat o nazwie SILICA który ma wzmacniać włosy i
paznokcie oraz poprawiać wygląd skóry. Niestety nie pomaga mi a wręcz
przeciwnie, odkąd zaczęłam go przyjmować okropnie swędzi mnie skóra na całym
ciele i stała się bardzo wysuszona. (nie zmieniałam rodzaju ani mydła ani
proszku ani balsamu)
Czy ktoś miał podobne objawy po przyjmowaniu tego preparatu?
Czym leczyć "chore" paznokcie?
Pozdrawiam i z góry dziękuję za porady:)

1. Data: 2005-03-22 07:50:40

Temat: Re: rozdwajające się paznokcie:(
Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Astrud" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> Czym leczyć "chore" paznokcie?
> Pozdrawiam i z góry dziękuję za porady:)

Ostatnio już ktoś pytał i odpowiedziałam, ale cóż, odpowiem i Tobie :).
Cynk. Dokładniej Zincas Forte. Dermatolog kazała brać 3 razy dziennie, na co
farmaceutka odrzekła, że sobie zepsuję wątrobę, więc zaczęłam brać dwa
dziennie. Efekty są, niestety dopiero po prawie trzech miesiącach
regularnego zażywania. Ja zawsze miałam ładne paznokcie, dość długie, po
czym w listopadzie zaczęły się łamać i rozdwajać. Pod koniec grudnia byłam u
lekarza, teraz jest marzec i znów mogę mieć dłuższe paznokcie!
Ja biorę jeszcze SkrzypoVitę. Nie wiem, co na ile pomaga, ale ja z efektów
kuracji jestem zadowolona. Wczoraj się przyjrzałam swoim włosom- ładnie się
błyszczą i mniej rozdwajają, więc chyba pomaga.

Na paznokcie dziewczyny polecały też odżywkę do paznokci Strong Results
Avonu. Właśnie sobie zamówiłam (13,90 w tym katalogu).
No i ważny jest lakier. Mi lekarka kazała nie malować paznokci, ale jak nie
malowałam, to mi się rozdwajały i zahaczały już przy samym końcu nawet jak
były króciutkie, więc malowałam bazą Astora. Nie zaszkodziło, a nawet
pomogło.
Aha, no i moczenie w oliwie z cytryną. Fajne. Ja czasem też smaruję olejkiem
rycynowym. Ładnie potem paznokcie wyglądają.

Zdrowia życzę!
Maja

kursy kosmetyczne - Warszawa
Nite White...