Re: Soros ofiarą hakerów

From: LeoTar <L...@w...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Soros ofiarą hakerów
Date: Thu, 18 Aug 2016 21:18:58 +0200

Jakub A. Krzewicki pisze:

> Nie tak.

No więc w jaki sposób dokonać radykalnej zmiany, zamienić dotychczasowe
kłamstwo (fałsz) na prawdę nie naruszając tych, którzy fałszu bronią?
Przecież kiedyś w końcu trzeba powiedzieć, że to co było do tej pory
było (zostało) posadowione na błędzie popełnionym hen, gdzieś daleko w
zamierzchłej przeszłości. Czy jest możliwe zjeść ciastko i nadal trzymać
to samo ciastko w dłoni?

> To raczej Pinokio i Chiron mają takie szeroko zakrojone zachciewajki
> cenzorskie.

Ja czytam teraz Ciebie i widzę, że Ty bronisz dotychczasowego status quo
i nie chcesz dopuścić do zmian. Nie da się uniknąć powiedzenia prawdy o
tym, że popełniło się błąd jeżeli rzeczywiście chce się ten błąd
wyeliminować. To jest po prostu NIEMOŻLIWE! Kiedyś trzeba wypowiedzieć
słowa prawdy. Temu służy właśnie eskalacja sterowanej przemocy by
możliwie nieszkodliwie zmusić oszusta do przyznania się do winy tak, by
się przekonał, że za błąd popełniony nieświadomie bądż ze strachu i/lub
w obronie własnej nic mu nie grozi.

> Ja przecież utrzymuję niemal pełną bibliotekę informacji dostępną
> każdemu. Całkowicie pełnej się nie da fizycznie przy tym łączu, więc
> z automatu daję najpierw te tytuły, które zweryfikowałem. Szeroki
> wachlarz pluralizmu poklądów z przewagą tych, ktore znalazłem jako
> najbardziej interesujące.

Ale to Ty dokonałeś selekcji zgodnie z kluczem (filtrem) przez siebie
ustanowionym. Klucz ma chronić Ciebie i Twoje mechanizmy obronne
dokładnie tak jak broni się dziecko przed agresją rodziców, szczególnie
przed psychiczną przemocą matek. Różnica jest jednak taka, że Ty juz
powinieneś być dorosły i nie bać się zaufać i udostępnić swoją
bibliotekę bez wskazywani co czytać a co nie.

> Pinokio i Chiron chcieliby zamknięcia wszystkiego z wyjątkiem
> jednokanałowej propagandy przymusu, przeczącej wszystkim
> pluralistycznym wolnościowym wzorom, jakie znam od dzieciństwa.

Bo Prawda jest jedna. Nie może być wieloznaczności pojęcia Prawdy bo
wtedy nie ma żadnej prawdy i wszyscy się naparzają, każdy w obronie
swojej prawdy. Nie toleruję ustępstw w imię rzekomo mniejszego zła,
które kończy się zazwyczaj jakąś formą wojny na mniejszą lub większą
skalę. Dlatego jeżeli jestem pewien, że mam rację i że to co prezentuję
jest rzeczywiście Prawdą nie do podważenia to moim obowiązkiem jest
walczyć by przekonać innych do zaakceptowania tej Prawdy. Wielość
prawda, czyli tolerancja, to jedno wielkie oszustwo i zachęta do
eskalacji przemocy.

> Przede wszystkim zero przelewu krwi. Ludzie siedzący na matach
> medytacyjnych zamiast tłuczenia się po nosach w knajpach. Jeśli chcą
> bić się, niech ćwiczą sztuki w dojo w warunkach kontrolowanych,
> niech nauczą się zadawać precyzyjne ciosy i być uważnymi zamiast bić
> się po pijanemu. Niech nauczą się sztuki niewidzialności zamiast
> robić burdy i hałasować.

Siedzą, medytują, oni sami a za nimi inni uważają ich za coś lepszego, a
przy okazji są całkowicie nieproduktywni. Nawet dzieci nie płodzą. ;-)
To żadna wolność, to wypranie mózgu z uczuć i zakamuflowane leczenie się
z kompleksu Edypa poczuciem wyższości.

--
LeoTar

Świat według LeoTar'a @ http://leotar.net/