Re: Soros ofiarą hakerów

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Fri, 19 Aug 2016 01:53:01 -0700 (PDT)
<np51nf$5td$1@node2.news.atman.pl>
<b...@g...com>
<np669a$7mr$1@node2.news.atman.pl>
Subject: Re: Soros ofiarą hakerów
From: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com>

W dniu piątek, 19 sierpnia 2016 07:43:07 UTC+2 użytkownik LeoTar napisał:

> W którymś momencie musisz powiedzieć Prawdę bo ludzie sami na to nie
> wpadną tym bardziej, że Prawda była do tej pory towarem nawet nie
> reglamentowanym lecz absolutnie zakazanym. Przeciętny zjadacz chleba
> broni status quo zaangażowany do tego stopnia w obronę fałszu, że nie
> jest w stanie wyrwać się samodzielnie z tego stanu inaczej jak tylko
> poprzez skopanie mu dupy. Działa tylko zagrożenie zniszczeniem.

To co mówisz nazywa się terror i jest złem samym w sobie.
Ujawniłeś się jako kolejny terrorysta.
Filozofia ninjutsu nie ma nic wspólnego z terrorem i bronią masowego rażenia.
Każdy ninja jest potencjalnym skrytobójcą wobec uzbrojonego wroga, ale łagodny
jako gołąbek wobec mas cywilnych.

> Zejdz na ziemię Jakubie. Żyjemy w sercu Europy i trzeba wykorzystać
> przede wszystkim warstwę kulturową tutaj dostępną. Nie przeczę, że można
> doskonalić metodę oddziaływania wykorzystując techniki Wschodu ale
> musisz pracować z ludzmi, którzy zostali ukształtowani w określony
> sposób. Ani gorszy, ani lepszy - po prostu inny, i wcale nie gorszy niż
> Azjaci. A może nawet lepszy bo indywidualistyczny i otwarty na bardzo
> ryyzykowne samodzielne poszukiwania.

Ja pisałem o podatkach.

> A jednak... ;-)

Dla mnie stosy to absolutne zło, a Wielki Inkwizytor Dostojewskiego - ostateczny
symbol zgnicia Zachodu. Kojarzą mi się z tłumem tych wściekłych wsiurów (wsiur
= wieśniak, ale także wesz, gnida), którzy

Biblioteki Aleksandrii i Nalandy - świątynie wiedzy wszelakiej.

> I kto tu unika metod zbrojnych? Ty czy ja? Dla mnie ćwiczenia wschodnie
> mają uwolnić umysł, ale by go uczynić bezwzględnie stabilnym trzeba
> odwołać się do dokonań Zachodu. Połączmy siły Jakubie!

Tylko że ninjutsu jest precyzyjnym, chirurgicznym ciosem, który w odróżnieniu
od broni mechanicznej masowego rażenia unika mordowania cywili. Zostało
wynalezione dla ochrony ich spokoju. To nie jest terroryzm tylko antyterroryzm.
Wymyślony, żeby ograniczyć przelew krwi, uniknąć ludobójstw i uciszyć
krzykaczy takich jak ci z Rakki posługujących się terrorem.