Sos beszamelowy

1. Data: 2004-03-11 13:38:14

Temat: Sos beszamelowy
Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos moze podac mi przepis na dobry Sos beszamelowy?

--
Tomasz

1. Data: 2004-03-11 13:55:36

Temat: Re: Sos beszamelowy
Od: "Hanna Burdon" <h...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Tomasz" <t...@p...onet.pl> wrote in message
> Czy ktos moze podac mi przepis na dobry Sos beszamelowy?
http://glinki.com/?l=hIiO
http://glinki.com/?l=JDDk

Hania

1. Data: 2004-03-11 16:34:54

Od: ojola <ojola@_NOSPAM_Tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tomasz napisał:
> Czy ktos moze podac mi przepis na dobry Sos beszamelowy?
>
> --
> Tomasz

ja ostanio robiłam według przepisu jaki jest podany na opakowaniu
lasagne i wyszedł dobry wyglądał jak serek i smakował też w porządku

1. Data: 2004-03-11 16:53:20

Od: "Jerzy Nowak" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

ojola <ojola@_NOSPAM_Tenbit.pl> napisał(a):

> ja ostanio robiłam według przepisu jaki jest podany na opakowaniu
> lasagne i wyszedł dobry wyglądał jak serek i smakował też w porządku

Bardzo fajny ten przepis. Podoba mi się.
;-))))))))))))))
pozdr. Jerzy

1. Data: 2004-03-11 16:54:59

Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Nowak" <w...@N...gazeta.pl> napisał > > ja
ostanio robiłam według przepisu jaki jest podany na opakowaniu

> Bardzo fajny ten przepis. Podoba mi się.
> ;-))))))))))))))
Wlasnie o taki przepis mi chodzilo, nareszcie wiem jak zrobic beszamel.

1. Data: 2004-03-11 17:25:41

Od: ojola <ojola@_NOSPAM_Tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tomasz napisał:
> Użytkownik "Jerzy Nowak" <w...@N...gazeta.pl> napisał > > ja
> ostanio robiłam według przepisu jaki jest podany na opakowaniu

> Wlasnie o taki przepis mi chodzilo, nareszcie wiem jak zrobic beszamel.

oto on ten z pudełka lasagne :
0,5 litra mleka
2 łyeczki mąki
1 łyżeczka soli
3 łyżeczki margaryny
150 g twardego sera żółtego
sos należy gotować przez 2 minuty i odstawić do zgęstnienia.
myślę że można go modyfikować ..według uznania ..jak kto lubi

1. Data: 2004-03-11 19:35:52

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In <c2q7ei$2p7$1@inews.gazeta.pl> ojola wrote:

> [...]
> sos należy gotować przez 2 minuty i odstawić do zgęstnienia.
> myślę że można go modyfikować ..według uznania ..jak kto lubi

No, można pewnie i tak. Tylko pan Béchamelle w grobie się przewraca.

Władysław

1. Data: 2004-03-11 22:20:32

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le jeudi 11 mars 2004 ŕ 20:35:52, Wladyslaw Los a écrit :

> No, można pewnie i tak. Tylko pan Béchamelle w grobie się przewraca.

Dlaczego ?

To przecież nie beszamel tylko paćka z mleka zagęszczonego mąką.
Wzbogaconego margaryną.

Howgh.

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2004-03-11 23:11:41

Od: "Hanna Burdon" <h...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> wrote in message
> To przecież nie beszamel tylko paćka z mleka zagęszczonego mąką.
> Wzbogaconego margaryną.
A mnie się podoba uwaga "wyglądał jak serek". :-)))

Hania

1. Data: 2004-03-11 23:21:41

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le vendredi 12 mars 2004 ŕ 00:11:41, Hanna Burdon a écrit :

> "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> wrote in message
> A mnie się podoba uwaga "wyglądał jak serek". :-)))

Mi tez, ale skupilam sie na przepisie ;-)

Ewcia

--
Niesz !

potrzebny wypróbowany przepis na tort urodzinowy
potrzebuje wypróbowany przepis na ruskie pierogi
pytanie dla dociekliwych
kuchnia hawajska??
Re: pytanie dla dociekliwych