Re: Sos chrzanowy

1. Data: 2004-04-22 12:19:03

Temat: Re: Sos chrzanowy
Od: "I.P." <i...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

> To mnie zadziwiasz, bo to danie proste, smaczne, znane w różnych
> postaciach i pod różnymi nazwami w kuchniach wielu krajów Europy,a
> zarazem jedno z najbardziej tradycyjnych dań polskich.
>
> Władysław
Sama jestem zdziwiona, ze tego nie jadlam, jakos moja mama nigdy miesa nie
gotowala,
,jak juz to tylko rosolowe, a to przerabiala potem na pierogi.Musze sama
sprobowac, dobrze, ze istnieje ta smaczna grupa :-)
Dzisiaj przeczytalam na grupie tyle smacznych przepisow z blinami i tez chce
wyprobowac, ale najpierw musze w google sprawdzic, co to bliny, napewno je
znam, ale pod inna nazwa.
Ilona

1. Data: 2004-04-22 12:31:55

Od: "likaon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "I.P." <i...@g...de> napisal w wiadomosci
> [...]
chce
> wyprobowac, ale najpierw musze w google sprawdzic, co to bliny, napewno je
?????
Jak to? A Ty skad?
likaon

1. Data: 2004-04-22 18:00:29

Od: walkie <walkie@no_spam_wroclaw.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wladyslaw Los napisał:

> Porządny sztukamięs może być gotowany w rosole (raczej nie w innej zupie),
> ale nie powinno to być to samo mięso, na którym ugotowano rosół. Ładny
> i możliwie duży kawałek wołowiny, najlepiej krzyżówki, wkłada się do
> gotującej wody lub -- lepiej -- rosołu i gotuje na wolnym ogniu, aż
> będzie dobry. Można też gotować na parze. Można też gotować krócej, a
> po polaniu sosem dokończyć w piekarniku. Jeżeli gotujemy na wodzie, to
> można ją potem spożytkować na jakąś zupę, ale nie podajemy tego jako
> rosołu.
>
> Władysław

A jak sie gotuje mieso w wodzie od razu to dodaje sie do tego np. jakas
marchewke czy inne warzywa czy moze jakies liscie laurowe? Ziele?
--
* Justyna - walkie!
* http://walkie.cegla.art.pl & http://shanties.art.pl

1. Data: 2004-04-22 18:02:20

Od: walkie <walkie@no_spam_wroclaw.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik I.P. napisał:

> To ja chyba mialam lepsze dziecinstwo, bo ja tez jak Walkie tego dania nie
> znam ;-))
> A babcie mialam dwie.
> Ilona

No wlasnie tak jak ja.
Mnie babcia o kazdej porze roku potrafila zrobic pyszne pierogi z
jagodami lub z truskawkami. :)
A ze ja niejadkiem bylam to moze wolaly nie ryzykowac z podaniem mi tej
sztuki, miesa w dodatku ;)

1. Data: 2004-04-22 18:03:18

Od: walkie <walkie@no_spam_wroclaw.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krysia Thompson napisał:

> matku bosku!!!!! nawet ze sztuka mies???? mnie sie babcina sztuka
> mies z sosem wlasnie chrzanowym sni czasem po nocach...
>
> trys
> K.T. - starannie opakowana
Babcine to mi sie pierogi wspomniane snia :)
I generalnie wszystkie maczne rzeczy, kopytka, kluseczki i genialne
kluseczki z serka homo :)

1. Data: 2004-04-22 21:35:44

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 22 Apr 2004 20:03:18 +0200, walkie
<walkie@no_spam_wroclaw.net.pl> wrote:

>Babcine to mi sie pierogi wspomniane snia :)
>I generalnie wszystkie maczne rzeczy, kopytka, kluseczki i genialne
>kluseczki z serka homo :)

ales mi przypomniala...kluski kladzione , wczorajsze, wiec
odsmazane. do tego, na patelnie dodana reszta gulaszu tez z
wczoraj....matku bosku, prawie smak czuje, a Babci nie mam juz
od27 lat

trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-04-23 17:42:37

Od: walkie <walkie@no_spam_wroclaw.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> odsmazane. do tego, na patelnie dodana reszta gulaszu tez z
> wczoraj....matku bosku, prawie smak czuje, a Babci nie mam juz

no widzisz! pychota, fakt! ja dzis kupilam dwa serki homo i kluski robie
;-)
--
* Justyna - walkie!
* http://walkie.cegla.art.pl & http://shanties.art.pl
* http://www.grupa.szantymaniak.pl/?walkie!
* Nawet ząb bywa wstawiony!

Re: Witam
Re: Sokowirówka
Re: Czym przyprawiacie
Jak stosować agar?
Re: obiad dla przyszłych te?ciów...horror