Re: Spamuj z Oriflame, było: Re: zarabiaj z oriflame

From: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Spamuj z Oriflame, było: Re: zarabiaj z oriflame
Date: Fri, 7 Jan 2005 17:10:58 +0100

Użytkownik "monika" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

> OOO WIDZE ZE W KONCU UDALO MI SIE KOGOS ZDENERWOWAC :p

Rzeczywiście masz się z czego cieszyć... A może to część dynamicznego planu
marketingowego Oriflame?

> a wygladaliscie na taka porzadna grupe...
> krysiu, czemu sie tak zdenerwowalas??
> spotkalo cie cos przykrego?

Całą grupę spotyka ostatnio coś przykrego - głupie posty złośliwych
spamerek.

> napisz, moze ci pomozemy rozwiazac problemy :P

Problem to masz Ty - ze swoją niewiedzą. Wyobraź sobie, że grupy dyskusyjne
w hierarchii pl.* są własnością prywatną. Ich właściciel powołując do życia
pl.rec.uroda jasno określił dozwolone tematy. I nie było wśród nich nic o
łapanakach nowych konsultantek. Na takie ogłoszenia jest miejsce na grupie o
pl.praca.oferowana, a nie tutaj. Tu się dyskutuje o urodzie, nie o sposobach
zarobkowania, nawet jeśli dotyczą one kosmetyków.

--
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]
joanna (at) niedzielka (dot) com