Spanie z glowa kolo gniazdka elektrycznego

31. Data: 2004-10-26 01:38:37

Temat: Re: Spanie z glowa kolo gniazdka elektrycznego
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> wrote in message
news:qo6kobw104zd$.1s3r8k782jiuy$.dlg@40tude.net...

> Ja obstawiam geny. Dziedziczenie dominujące, jak z tak póLnym początkiem.
> Nawet wiem po kim. Mój tata jest straaaszna pila.

Nie martwcie sie - na te geny tez Wam pomoze picie moczu... :-)

32. Data: 2004-10-26 13:49:34

Od: BartMan <n...@b...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol napisał(a):

> Przyrząd ten wykrywa zmienne pole elektromagnetyczne wokół
> przewodu... Jest ono bardzo słabe, wykrywalne jedynie
Przyrzad wykrywa pole elektryczne drogi Pszemolu. Stad nie widzi drutu
nie podlaczonego do zrodla napiecia.

BartMan

33. Data: 2004-10-26 14:15:51

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"BartMan" <n...@b...prv.pl> wrote in message

> Przyrzad wykrywa pole elektryczne drogi Pszemolu.
> Stad nie widzi drutu nie podlaczonego do zrodla napiecia.

Pole elektromagnetyczne składa się z elektrycznego i magnetycznego.
Kawałek drutu podłączony do źródła zmiennego napięcia 50Hz działa
po prostu jak antena emitując falę elektromagnetyczną 50Hz...
Dokładnie tak samo jak antena nadajnika radiowego. Różnica jest
tu w mocy nadajnika, częstości fali i dopasowania falowego anteny
powoduje to drastycznie niską odległość "odbioru" takiego "radia"...
Koncept jest jednak taki sam.
W przypadku zmiennego napięcia elektrycznego nie ma sensu mowa
wyłącznie o polu elektrycznym bo każda zmiana pola elektrycznego
powoduje zmianę pola magnetycznego...

34. Data: 2004-10-26 18:01:01

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 25 Oct 2004 20:38:37 -0500, Pszemol wrote:

> Nie martwcie sie - na te geny tez Wam pomoze picie moczu... :-)

I dieta Kwasniewskiego:)

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

35. Data: 2004-10-26 20:13:13

Od: "BliSki." <BliSki-Wp-(NS_)-@spam.nie> szukaj wiadomości tego autora

"Pszemol" wrote:
> Chyba Ci coś nie wyszło z tym FUT.

Wyszło jak miało wyjść, dlatego proszę może
dyskusję o elektonice na elektronice ;)

BTW, post na elektronice był celowy,
ale o tym juz tam.
--
-o--***--o-
Pozdr, (R) BliSki. (tm) m a i l : BliSki-Wp (a') w p (kropa) P L

36. Data: 2004-10-27 05:04:23

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Marek Bieniek" <a...@s...re.invalid> wrote in message

> I dieta Kwasniewskiego:)

Tego już bym taki pewny nie był ;-)

> Zadziwiające jest, że mało dokształcający sie lekarz może praktykować
> medycynę, nie dziwi jednak, że robi to źle /Sir William Osler/

Źle/dobrze to pojęcia bardzo względne...

37. Data: 2004-10-27 10:19:34

Od: "test" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale to sa dwa przewody kolo siebie i z tego co pamietam z fizyko to nie
> powinno byc pola elektromagnetycznego
> jak to jest ?

Jesli nic nie jest podlaczone do tego gniazdka, to jest tylko NAPIECIE, nie
ma PRADU a wiec nie ma takze zadnego pola magnetycznego. Moze byc co
najwyzej pole elektryczne.

38. Data: 2004-10-28 09:54:14

Od: Artur Czeczko <a...@c...mrowisko.one.pl> szukaj wiadomości tego autora

PAweł wrote:

> Twoje urządzenie nie wykrywa pola wytwarzanego przez przewód, (bo jesli prąd
> nie płynie, to jakie miałoby byc to pole?) tylko samo wytwarza pole, które
> zakłócane jest przez kabel w ścianie,- to jest zwykły wykrywacz metalu.

Nawet jak nic nie jest podłączone, to taki kabel może zachowywać się
jak kondensator o bardzo małej pojemności, więc jakieś tam minimalne
pole elektromagnetyczne pewnie ma prawo się pojawić...

Pozdrawiam,
Artur

Męczący kaszel od października do stycznia.
niedociśnienie
ospa
WZW- szczepionka Engerix B - po terminie
dietetyk-krakow