Dysport&Marichuana

21. Data: 2002-10-14 20:20:21

Temat: Re: Spastyczność
Od: "mkarwan" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:6a6a.00000867.3dab14eb@newsgate.onet.pl...
Robercie,
Odpowiadasz jednocześnie i mnie i Pawłowi i trochę się w tym gubię.

W swoim wcześniejszym liście
22. Data: 2002-10-14 21:11:35

Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Robercie,
> Odpowiadasz jednocześnie i mnie i Pawłowi i trochę się w tym gubię.
Przepraszam nie chciałem pisać 2 odpowiedzi i miełem nadzieje ze jest to
czytelne
> napisałeś
> "pozdrawiam
> naćpany i stojący fantasta
podpisuje się żartobliwie bo sądze że można rozmawiać poważnie z uśmiechem na
ustach :-))))
> [...]
> raczej dodaje Ci niż ujmuje argumentów na to abyś korzystał z narkotyków.
> Pozdrawiam Cię i życzę abyś już nie był "naćpany".
tak się już utarło w społeczeństwie że jak ktoś np pali marichuane to jest
naćpany i jest w tym dużo racji bo przecież spożywa się narkotyk któr działa w
organiźmie , jeśli sie pije (nawet lampkę szampana) to jest się pijanym (w
stopniu mniejszym lub większym) więc widzisz że użyłem słowa prawidłowo tylko
ono się źle kojarzy
Ja nie chcę sie uzależnić i gdyby było to legalne chętnie poddał bym się
kontoli marycho-lekarskiej Niestety tak nie jest Pocieszające jednam moze być
to że uzależnienie akurat od marichuany jest najmniej dotkliwym z uzalerznień
i dość łatwo można ją zastąpić papierosem
Chciałbym przypomnieć że spożywam ją tylko i wyłącznie w calu złagodzenia
spastyki nie mam alternatywy są mocno inwazyjne sposoby a ten akurat z
wszystkich mi znanych jest naj miej szkodliwy i najważniejsze skuteczny
pozdrawiam wasz kochany zielarz ;-))))))))
RobertD
GG#5066111

23. Data: 2002-10-14 21:37:36

Temat: Re: bylo / Spastycznośc
Od: p...@b...gnet.pl (Pawel) szukaj wiadomości tego autora

Jak widzę, że sytuujesz się w grupie ludzi dla których samo słowo wiara,
modlitwa wywołuje stan zagrożenia.
================

W pewnym sensie tak. Wiara jest dla mnie czyms smutnym i dolujacym
kazacym wierzyc w przesady i zmuszajacym do irracjonalnych zachowan
i praktyk.
----------------------------

Jeśli bez wiary, Boga modlitwy jest komuś wygodnie to jego sprawa.
---------------------------

Tak. Wiec po licho mu cos narzucac a potem sie dziwic jego reakcjom.

-------------------------

Można być ateistą, agnostykiem, wierzącym, poszukującym...

Ważnym przy tym jest jednak wzajemny szacunek, a nie negowanie dla samego
negowania, krytyka dla samej krytyki..
--------------------------

Wiec szanujac innych i mogac sie spodziewac ze wsrod "sluchaczy" moze
sie znajdowac nie wierzacy po licho zaczoles ten temat?
-------------------------

Szanuję ludzi mających inne ode mnie poglądy na wiarę i religię,
Szanuje ludzi niewierzących.
Mam jednak prawo oczekiwać podobnego szacunku z ich strony.
------------------------
Zgoda ale dopóki ani Ty ani oni nie "tra'ca' " tego tematu w sposob
"autorytatywny"
-----------------------.

Przeczytałem książkę o innej metodzie leczenia i metody w niej opisane mnie
pomogły.
Chyba mam prawo poinformować o tym innych.
----------------------

......a gdybym ja napisal z niby przekonaniem ze wypicie szklanki wody
zaczarowanej przez Nowaka (taki uzdrowiciel) z dodatkiem modlitwy
do Baobabu (takie drzewo) mnie pomoglo...? ...to co bys pomyslal
i powiedzial. (a to dokladnie ma taka sama wymowe jak ta ksiazka
i Twoje zapewnienie)
------------------------

Gdybyś to Ty powiadomił grupę o tej książce i nowej metodzie leczenia, nie
wypowiedziałbym się na jej temat dopóki bym jej nie przeczytał i nie
sprawdził na sobie czy to o czym piszesz przynosi jakieś efekty.
----------------------
No to sprobuj szklanki wody i Baobabu a pogadamy jak sprobujesz ;))
...jesli przed tym nie dojdziesz do wniosku ze to bzdura
---------------------

Gdyby na mnie nie zadziałało to nie negowałbym tej książki lecz co najwyżej
napisałbym, że mnie nie pomogło.

Zapytałbym też innych o ich doświadczenia bo być może popełniłem jakieś
błędy i dlatego nie miałem pozytywnych efektów.

Wy zanegowaliście ją bez przeczytania. Dlaczego?
---------------------
Sam sobie odpowiedz.

Negujesz homeopatię znaną i stosowana od bardzo wielu lat. Przez lekarzy.
Dlaczego?
-------------------
Czesxciowo juz wyjasnilem w poprzednim ktoryms liscie
---------------------

Ja nie neguję żadnych nieznanych wcześniej metod leczenia.
Poznając je wiele się nauczyłem.
Zaczynam bardziej pojmować co to znaczy leczenie holistyczne
---------------------.

Ja neguje wszystkie nie akademickie metody leczenia bo choc
i nauka sie myli to jednak mniej niz wszelkie paranauki....
---------------------

Określenie mnie słowem "Wielebny" uważam za złośliwość.
I Ci którzy go użyli, użyli go z rozmysłem jako złośliwość.
Jeśli się mylę to niech napiszą dlaczego użyli tego słowa.
--------------------
Dobra...Przepraszam... naiwnie myslalem ze sprawi Ci to
jakas satysfakcje. Tak przecie w swiecie nazywaja duchownych
...choc glownie odmian protestanckich...ale to szczegol...

Pawel

ps Co wg Ciebie znaczy modne ostatnio "leczenie holistyczne"

24. Data: 2002-10-14 21:37:36

Od: p...@b...gnet.pl (Pawel) szukaj wiadomości tego autora

czytałem Twój list wielokrotnie i jeśli nie zdajesz sobie sprawy z tego co
napisałeś to przeczytaj go spokojnie oczami osoby znajdującej się w sytuacji
Roberta. Jeśli mimo to nie zrozumiesz, to poproszę Boga aby Ci przebaczył Ci
bo czasami nie wiesz co czynisz.

To wszystkko z podszeptow szatana...tylko szkoda ze i w niego
nie wierze...;))

Apage satanas

Pawel

25. Data: 2002-10-15 00:09:51

Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

dokładam link celem przybliżenia konopi
http://disable.w.interia.pl/ziolo/ziolo1.html
na stronie jeszcze inne informacje polecam
robertd GG#5066111

26. Data: 2002-10-15 07:21:35

Temat: Re: Spastyczno?ć
Od: Scalamanca <s...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

robertnik pisze w n...@n...onet.pl

> tak się już utarło w społeczeństwie że jak ktoś np pali marichuane to jest
> naćpany i jest w tym dużo racji bo przecież spożywa się narkotyk któr działa w
> organiźmie

Robercie, nie martw się. Sami lekarze w szpitalu tak się wyrażają
o swoich pacjentach. Żartobliwie wprawdzie, ale trochę racji w
tym jest. Nikomu na szczęście nie przychodzi do głowy zakazać
stosowania morfiny czy innych kroplówek przeciwbólowych i
przeciwzapalnych (a po nich rzeczywiście człowiek jest naćpany,
tak zresztą sam się czuje :)).

Myślę, że problem z marihuaną nie dotyczy tego, że w ogóle się ją
leczniczo stosuje, tylko tego, w jaki sposób się to robi.
Kroplówki można stosować wyłącznie w szpitalu, marihuanę mają -
jeśli dobrze rozumiem - wykorzystywać pacjenci samodzielnie, bez
stałego nadzoru lekarza (realnego, nie zdalnego). Ale z drugiej
strony morfinę każdy może sobie sam aplikować, a są pacjenci
leczeni nią przez 10-15 lat w warunkach domowych - więcej odnosi
to skutków pozytywnych niż negatywnych, o uzależnieniu (jeśli się
nie nadużywa) nie słyszałam (chociaż osobiście się tego boję; muszę
być obiektywna :)).

--
Pozdrowieństwa,
Scally

27. Data: 2002-10-15 08:01:08

Temat: Rymy i inne takie
Od: Andrzej Abraszewski <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pawel wrote:

> Mnie sie to udalo chocby przez liste PP (Polskie Podworko) i liste SMowska
> sm-p
> Tu dygresja bom czlek tez nie pozbawiony slabosci ;)))))))))))))
> Tam wszelcy "nawiedzeni" klotliwi i o "jedynie slusznych pogladach"
> albo sie uspokajaja albo dosc predko odchodza w nie slawie...a ja
> wbrew (przykro mi;)) ironii pana A.A dostalem tam w tym roku
> "Zlotego Henryka" za "Osobowosc" a trzy lata temu brazowego za "Postac"
> i to w gronie w porywach 500 osobowym od Alaski po N.Zelandie...

Zauwaz Pan ze dopiero co pisalem o TWA. Nie jestem zwolennikiem
zamknietych, hermetycznych grupek o tematyce , nazwijmy to "luznej" w
ktorej panuja takie "porzadki" . Wiesz Pan czemu ? Bo tam latwo o
szowinizm, o samouwielbienie sie.
Nie zapomne tez nagonki jaka tam wlasnie przeciw mnie nakrecono (mimo ze
nie bylem uczestnikiem tej zbiorowosci), jak sobie Pan Pawel'ek na mnie,
jak na lysej kobyle jezdzil, nie dajac mi nawet prawa do repliki i
obrony (stad tez Panie P, mimo medali i Henrykow - generownych metoda
"Pajacyka" , dal mi Pan prawo nazywania Pana tchorzem) - faktem jest ze
wielkim poziomem wykazal sie guru HG, ktory, stosowne sprostowanie, czas
jakis pozniej na PP zamiescil. Ale smorod zostal, brud, po Panu rowniez
... Nawet zes Pan nie przeprosil (nie mowiac juz o podziekowaniu) !!!

> Tu zaznaczam ze te trzy lata temu prawie nikt z nich nie mial pojecia
> ze jestem kaleka na wozku...do czasu "dewirtualizacji" na zlocie...to tak
> gdyby ktos dumal ze to z laski dla kaleki....

Bo to byla tajemnica poliszynela :))
Ja np wlasnie stamtad dowiedzialem sie o Panskich dolegliwosciach
Ale to bez znaczenia.
Napewno dasz sie Pan lubic. Zreszta jak kazdy z nas.
Nikt nie jest ani bialy ani czarny.
Nawet ja - A.A. ! :))

> To super wazna uwaga i to dotyczaca takze roznych "metod" leczenia
> a bazujacych glownie na efekcie placebo.
> O pozytywach i negatywach mozna by dyskutowac dlugo i zawziecie
> dodam tylko ze miedzy innymi z tego powodu i propagowaniu wiary
> rozpadla sie na dwie lista SM-PL i odeszla lekarka z USA
> Byla to b. ciepla kobieta i o ogromnej wiedzy ale skazona religijnym
> mysleniem (New Age ??) i propagujaca rozne filozofie wschodu.

Ha ! A jednak sa wspaniali co propaguja alternatywne metod ! To o co ta
zadyma ?

> Ona wlasnie sciagnela na "wyklady" jednego z najbardziej znanych
> i uznanych specow od sm prof Posera z USA ktory mial odwage przyznac]
> ze tak jak wielu jego kolegow nie zgadza sie z jego teoriami tak on
> nie zgadza sie z jej...(Rola wiary pozytywnego myslenia i takich cudow
> jak np "wizualizacja")

No ! To co takiego zlego zrobil mkarwan ?

> Jezeli jednak "wiary" tylko potencjalnie moga byc szkodliwe
> (dla slabych uleglych i w sprytnych rekach szamanow religijnych)
> to taka np oszukancza homeopatia moze zrobic prawdziwe zlo.

Prawa ale chyba nie sugerujesz chyba Pan ze mkarwan tego wlasnie chcial.
Ze uznal nas za przyglupow co to sami nie potrafia ziarna od plew. Jesli
nie to czemus Go stad przeganial ? Czemus chcial nam odebrac mozliwosc
poznania czegos o czym zapewne wielu nawet nie slyszalo ?

> I na koniec... Nie wiem dlaczego ladne przecie okreslenie
> "Wielebny" tak zle sie konotuje w umyslach niektorych...

Bo w ustach fachowcow od JSz moze sie rymowac z debilny, wredny ...
Jak przekrece Pawelek na Gawelek (tez bedzie do rymu) to napewno tez
bedzie ladnie ale napewno zle sie bedzie konotowalo . czujesz Pan te
subtelnosci ?

A.A.

28. Data: 2002-10-15 08:27:21

Temat: Re: Spastycznoś
Od: "Zbigniew Andrzej Gintowt" <z...@c...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dokładam link celem przybliżenia konopi
> http://disable.w.interia.pl/ziolo/ziolo1.html
> na stronie jeszcze inne informacje polecam
------------------------------
Wielkie dzięki Robert za ten link! Wiedziałem, że pośród dziesiątków Stron
robionych przez albo poświęconych życiu ON musi gdzieś być taka Strona.
Ten link podałeś z powodu dyskusji na temat "marychy", ale dla mnie
prawdziwym odkryciem były te inne części Strony.
To co jest tam przekazane językiem często niewprawnym, naszpikowanym
młodzieżowym slangiem i błędami ortograficznymi (nic z tych rzeczy mi nie
przeszkadzało w lekturze niemal "od deski do deski") daje do przemyślenia i
dokonania porównań z mizerią, obrazem buty, pychy i grubiaństwa
prezentowanego ostatnio na grupie psi, którą zawsze wyobrażałem sobie jako
Forum ludzi złączonych zbliżonymi kolejami losu i choć podejrzewałem, że
występują tu różnice zdań, to nie sadziłem, że mogą one sprowokować taki
wybuch nienawiści, popisy pseudointelektualizmu i naiwnych, dziecinnych
sposobów dowartościowywania samych siebie.
Gorąco polecam: czytajcie tę Stronę, wbrew jej niedoskonałościom, zwróćcie
uwagę na treści i filozofię przekazywanych problemów, odpuśćcie sobie
krytykę nie działających skryptów php, ale zwróćcie uwagę na wielką żądzę
życia, na autoironię i dystans do własnych przypadłości, a także stosunek
"kaleczniakow" do "chodziaków". Obejrzyjcie stronę Vibe'a i poczytajcie
(choćby "po łebkach" Jego poezje), może to wielu z Was przywróci utracony
ostatnio rozsądek.
Lektura tej Strony wzbudziła we mnie zazdrość. Zazdrość jaką odczuwa każdy
kto wszedł już dawno "w smugę cienia", wobec młodości, niepokornej, nie
poddającej się okrutnym zrządzeniom Losu, niepodatnej na leki podsuwane
przez wielebnych, "życzliwe" doradztwo "chodziaków" i potrafiącej szukać
własnych dróg życiowych. Zważcie wszakże: gdyby Ci którzy robili tę stronę
zajęli się "przepychankami" , próbami udowadniania, kto jest "lepszy", ta
Strona nigdy by nie powstała.
Na koniec chciałbym wyrazić życzenie, by "obchodzone" właśnie 5 urodziny
Grupy psi, nie stały się początkiem jej końca.

Co się tyczy mojej pracy na rzecz Środowiska. Mam zamiar ją kontynuować bez
względu na to co tu się będzie działo. Będę robił to jednak we własnym
tempie, bo jestem, jak wielu, też ON (ze wszystkimi "dobrodziejstwami"
wynikającymi z tego stanu). Zająłem się problemem prawa międzynarodowego (w
tym unijnego) dotyczącego ON i nie uważam by była to praca bezcelowa,
chociaż nasze członkostwo w Unii ostatnio zaczęło się jakby oddalać
(referendum w Irlandii - prognozowane dla nas niezbyt korzystnie, aktualne
stanowisko Holandii, uważającej nasza akcesję za przedwczesną). Tak czy
owak, jeśli Europa nas nie zaakceptuje w terminie, na który liczy część
opcji politycznych, to przygotowania będą kontynuowane w dalszym ciągu, a
tematy prawne interesujące nasze Środowisko i tak nie stracą na aktualności
nawet, jeśliby miały mieć jedynie wartość porównawczą.
Powtórzę też jeszcze raz: praca tłumacza amatora, którą sobie narzuciłem
zajmuje mi wystarczająco dużo czasu, żeby nie podejmować się innych zadań.
W związku z tym oświadczam, że nie mam ani ambicji ani też zamiaru
przyjmować jakichkolwiek funkcji ani członkostw organizacji istniejących ani
też tych, które mogłyby powstać, a za propozycje wysuwane przez niektórych
Kolegów dziękuję i traktuję je jako formę uznania za wykonana już pracę, a
także zachętę do dalszej pracy.

Pozdrawiam
Zbig A Gintowt

29. Data: 2002-10-15 08:48:38

Temat: Uwaga techniczna (Re: Spastyczność)
Od: Andrzej Abraszewski <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

mkarwan wrote:

> Użytkownik <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Robercie,
> Odpowiadasz jednocześnie i mnie i Pawłowi i trochę się w tym gubię.

Bo tenze ma zle skonfigurowanego OE (shit) ktory nie wstawia znacznika
odpowiedzi.

A.A.

30. Data: 2002-10-15 09:09:53

Temat: Re: Uwaga techniczna (Re: Spastyczność)
Od: m...@b...pl (Maciej Jakubowski) szukaj wiadomości tego autora

> Bo tenze ma zle skonfigurowanego OE (shit) ktory nie wstawia
> znacznika odpowiedzi.
>
> A.A.

Outlook Express wstawia znaczniki odpowiedzi dla PRAWIDLOWO
wyslanych postow
Natomiast co do tego w nawiasie...
Hmmm... przypomina mi sie powiezdonko o spodniczce naletnicy....

--
Maciej Jakubowski
m...@b...pl

pytanie o ulge