Spece od odbioru technicznego

1. Data: 2001-11-23 12:07:21

Temat: Spece od odbioru technicznego
Od: "romullus" <r...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Pytam sie specy czy jest jakis paragraf ktory mowi ze piec kuchenny nie moze
stac na wykladzinie dywanowej ?
Mam odbior mieszkania ( dostalem do remontu ) i nie wiem czy musze
kombinowac ze zmiana ogrzewania czy wystarczy ze podloze pod piec jakas
plyte (zalezy mi na jak najmniejszych kosztach )

====
Romullus aus Ruda OS

1. Data: 2001-11-26 13:55:06

Temat: Re: Spece od odbioru technicznego
Od: "beny76" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mysle, ze dobra podstawe prawna znalazlem, jednak nie jestem na 100 %
pewny:

Rozporządzenie Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa
z 14 grudnia 1994 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny
odpowiadać budynki i ich usytuowanie.

Tekst jednolity: Dz. U. nr 15 z roku 1999 poz. 140

Rozdział 6 - Paleniska... ble ble ble itd.

§ 265. 1. Palenisko powinno być umieszczone na podłożu niepalnym o
grubości co najmniej 0,15 m, a przy piecach metalowych bez nóżek - 0,3
m. Podłoga łatwo zapalna przed drzwiczkami palenisk powinna być
zabezpieczona pasem materiału niepalnego o szerokości co najmniej 0,3
m, sięgającym poza krawędzie drzwiczek co najmniej po 0,3 m.

******************************
beny76 - b...@w...pl
******************************

Użytkownik romullus <r...@i...net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9tle9t$n5e$...@n...ipartners.pl...

1. Data: 2001-11-27 09:48:09

Od: "romullus" <r...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> § 265. 1. Palenisko powinno być umieszczone na podłożu niepalnym o
> grubości co najmniej 0,15 m, a przy piecach metalowych bez nóżek - 0,3

===
sugerujesz ze podloze musi byc brubosci 15 centymetrow ?

===
Romullus aus Ruda OS

1. Data: 2001-11-27 10:07:09

Od: "romullus" <r...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

witaj,
masz moze gdzies linka do calego tekstu bo jakos nie moge znalezc

Pozdrafiam
===
Romullus aus Ruda OS

1. Data: 2001-11-28 11:21:09

Temat: Re: Spece ...
Od: "beny76" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem dokladnie, jak to jest, ale wykladzina dywanowa wg mnie to
jest
lekka przesada. 15 cm to nie jest duzo (np. wylewka betonowa).
Tylko jak to sie ma do starego budownictwa, przy stropach drewnianych.
Po prostu kuchnia nie moze stac na podlozu latwopalnym.

Mysle, ze trzeba cos poszukac w ustawie o ochronie przeciwpozarowej,
ale ja nie mam tresci.
Wiem, ze jest to Dz. U. nr 92 z roku 1992, poz. 460 z pozn. zmianami

beny76 - b...@w...pl

Użytkownik romullus <r...@i...net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9tvnkg$261$...@n...ipartners.pl...

Poszukuję elektryka z uprawieniami