Specjalista Medycyny Maturalnej

1. Data: 2002-08-26 10:46:36

Temat: Specjalista Medycyny Maturalnej
Od: "Robin" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniach 31.08. - 01.09 w Szczecinie ma być wysokiej klasy specjalista
medycyny naturalnej i parapsychologii z Ukrainy. Wizyta kosztuje 70 zł.
Jeśli ktokolwiek jest zainteresowany tym proszę o kontakt pod numerem
telefonu 501 015 420. Wszelkie sprawy związane ze zdrowiem (m.in. ustawienie
kręgosłupa), mniej i bardziej ciężkie sprawy, w których lekarze nie wiedzą
jaką postawić diagnozę.
Stosuje też bardzo skuteczne mieszanki ziołowe w leczeniu niektórych
schorzeń.

2. Data: 2002-08-26 12:32:40

Temat: Re: Specjalista Medycyny Maturalnej
Od: "Massai" <t...@b...ids.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Robin" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

<ciach bzdurki>

Dżizas, co to jest Medycyna Maturalna? Ach to taka którą praktykują
ci, co mają tylko maturę?
A tak przy okazji, co to jest ustawianie kręgosłupa? Może chodzi o
moralny?
Pozdro
Massai

3. Data: 2002-08-26 13:45:37

Od: "KM" <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ci, co mają tylko maturę?
> A tak przy okazji, co to jest ustawianie kręgosłupa? Może chodzi o

Wszystko chcialbys wiedziec ot tak za darmo, przez Internet.
Bulnij siedem dych, numer telefonu znasz, zapisz sie i wszystkiego sie
dowiesz...

A maturalna to chyba dojrzala - od maturus.

4. Data: 2002-08-26 14:14:20

Od: "Dr" <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)

Heh naprawde szczerze radzę wszystkim zainteresowanym za 70 zl kupic
sobie cos potrzebnego, niz marnowac na pseudolekarzy, znachorow,
czarodziejow lub innych. No chyba ze chcecie szybko spotkac sie z
prawdziwymi lekarzami, gdyz zapewniam ze po takim "ustawianiu" kregoslupa
szybko traficie na Ortopedie.

Powodzenia!

Nie dajcie sie oszukiwac.

Doc

5. Data: 2002-08-26 14:27:21

Od: "Robin" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Naturalnej to popierwsze, zwykły błąd klawiaturowy. To po pierwsze. A po
drugie jest to informacja dla ludzi normalnych, którzy borykają się ze
zdrowiem, a nie dla debili, którym Bóg poskąpił rozumu. Jeśli nigdy nie
miałeś baranie z tym do czynienia, to nawet nie próbuj negować czegoś czego
nie znasz i nie rozumiesz

6. Data: 2002-08-26 15:03:47

Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

baranie... debili...itepe ...to chyba naturalne dla medycyny
naturalnej
niepozdrawiam , plonk spamerze. z takimi postami na pl.misc
paranauki

Tichy

7. Data: 2002-08-26 15:15:40

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>miałeś baranie z tym do czynienia, to nawet nie próbuj negować czegoś czego
Wiesz spamerze - posłałem twoje wypociny do twojego providera i abuse
Onetu - powiedz pa, pa swemu kontu.
A teraz PLONK.
--
Zjadający "przyjaciół" politycznie niepoprawny Artur Drzewiecki.
Zwolennik przyznania Ekspertowi Antynobla.

8. Data: 2002-08-26 15:53:01

Od: "Dr" <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Heh .... Cala Medycyna Naturalna, nic dodac nic ujac.

Niezly ubaw.

Doc

9. Data: 2002-08-26 16:46:52

Od: "Elizabeth" <w...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Heh .... Cala Medycyna Naturalna, nic dodac nic ujac.
>
> Niezly ubaw.
>
> Doc

Niezły ubaw, to jest z Was, pseudolekarzy, od siedmiu boleści:)))
Elizabeth

10. Data: 2002-08-26 16:52:53

Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

chcesz zobaczyć dyplom?