Spirytus oryginał czy podróbka-jak rozpoznać?

11. Data: 2005-07-15 07:07:57

Temat: Re: Spirytus oryginał czy podróbka-jak rozpoznać?
Od: "Marek W." <U...@U...UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Radek K." <radek678@wirtualna_polska.pl.> napisał w wiadomości
news:42d6e6f1$1@news.home.net.pl...

> Chcialbym zwrocic ueage, ze organoleptycznie to trudno odroznic metanol
> od etanolu i ja bym sie nie odwazyl na taki "test". Kup biala myszke i
> zaaplikuj jej .
>
> Pozdrawiam.

No dobrze ale jak stwierdzić u myszki że widzi przed badaniem
i jak zbadac jej wzok po badaniu??

POzdrawiam

12. Data: 2005-07-15 07:17:51

Od: "SlawMnie" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No dobrze ale jak stwierdzić u myszki że widzi przed badaniem
> i jak zbadac jej wzok po badaniu??

Badania kliniczne wykazały, iż 100% populacji białych myszek traci wzrok po
testach na jakoś alkoholu i zawartość alkoholu metylowego. Możliwe jest
także, że konieczna będzie zmiana metody badawczej - pytania w pisemnym
teście wypełnianym przez badaną grupę nie były właściwie dobrane...

13. Data: 2005-07-15 07:19:41

Od: "Irro" <Z...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek W." <U...@U...UnosUpamU.UonUetU.UplU

napisał w wiadomości news:db7nou$cdv$1@news.lublin.pl...
> No dobrze ale jak stwierdzić u myszki że widzi przed badaniem
> i jak zbadac jej wzok po badaniu??

dać jej do przeczytania jakiś artykuł o serach. Jak się nie zaślini, to
znaczy, że za nic nie widzi.

;p

Irro

14. Data: 2005-07-15 07:21:25

Od: "SlawMnie" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dać jej do przeczytania jakiś artykuł o serach. Jak się nie zaślini, to
> znaczy, że za nic nie widzi.

ROTFL!!!

15. Data: 2005-07-15 08:40:57

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <db6jic$qg8$1@atlantis.news.tpi.pl>, "zibi" <z...@g...pl>
wrote:

> Dostałem w prezencie 1 l spirytusu zakupionego w Czechach. Przymierzam się
> do wykonania nalewki owocowej, ale się waham czy to nie jakaś podróbka, o
> której ostatnio często pisze prasa.
>
> Butelka 1l, etykieta wskazująca na produkt polski z Polmosu Lublin,
> natomiast mniejsza etykieta z napisem m.in. JEMNY LIH.
>
> Chcę się zapytać czy ktoś miał i używał taki produkt polski z importu z
> Czech?

Kupuję ten spirytus regularnie w Czechach i używam z dobrym skutkiem.
Faktycznie jest z nim coś podejrzanego, bo kupuje się go spod lady, ale
żadnych złych doświadczeń z nim nie miałem.

Władysław

16. Data: 2005-07-15 08:52:06

Od: "krowek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał w wiadomości news:wlalos-
B...@n...gazeta.pl...

> Kupuję ten spirytus regularnie w Czechach i używam z dobrym skutkiem.
Władek, nie pisz! Chlasz spirt? I potem taki nawalony...
krowek

17. Data: 2005-07-15 08:53:04

Od: "krowek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

18. Data: 2005-07-15 09:06:08

Od: "ikar" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak Lubelski to musi byc dobry ;-)))

a tak serio to jak kupujecie alkohol z Polmosu Lublin to raczej drozsze
alkohole (typu ideal czy zoladkowa z mieta) a unikac wszelkich tanich wodek
ktorych nawet na stronie nie reklamuja w produktach ;-))) (sa robione ze
spirytu zatrzymanego na granicy i sprawdzonego czy "da sie wypic" - kac
morderca na nastepny dzien murowany)

pozdrawia serdecznie

ikar

19. Data: 2005-07-15 09:12:39

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ikar" <i...@W...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ktorych nawet na stronie nie reklamuja w produktach ;-))) (sa robione ze
> spirytu zatrzymanego na granicy i sprawdzonego czy "da sie wypic" - kac

Błąd w rozumowaniu...z tego alkoholu powstaja "BEŁTY" typu Arizona itp

Marek

20. Data: 2005-07-15 10:00:08

Od: "Radek K." <radek678@wirtualna_polska.pl.> szukaj wiadomości tego autora

Marek W. napisał(a):

> No dobrze ale jak stwierdzić u myszki że widzi przed badaniem
> i jak zbadac jej wzok po badaniu??

Pomachac palcem przed nosem, albo nawet lepiej, posadzic przed nia kota:)

Pozdrawiam.

ser po słowacku
rozmrazanie lodowki a truskawki
[P] Cukinia - sałatka do słoików
[spam] nowości w sklepie mieszanki.pl - pizza
Mieso z krolika - Krakow