Spis potraw niezjadliwych

1. Data: 2003-07-26 21:47:12

Temat: Spis potraw niezjadliwych
Od: "jovax" <j...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Zróbmy spis potraw niezjadliwych. Na pierwszym miejscu stawiam szpinak z
dzieciństwa.
jovax

1. Data: 2003-07-26 22:39:44

Temat: Re: Spis potraw niezjadliwych
Od: "spontan" <e...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jovax" <j...@m...com> napisał w wiadomości
> Zróbmy spis potraw niezjadliwych. Na pierwszym miejscu stawiam szpinak z
> dzieciństwa.
> jovax

chyba glopi jestes i nie wiesz co dobre, albo te pomyje co zes jadl
nazywasz szpinakiem
Szpinak trzeba poprostu umiejetnie przyzadzic i wychodzi pycha, ze az garami
mozna go jesc.

pozdro spontan

1. Data: 2003-07-26 22:42:57

Od: "jovax" <j...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "spontan" <e...@a...net> napisał w wiadomości
> Szpinak trzeba poprostu umiejetnie przyzadzic i wychodzi pycha, ze az
garami
> mozna go jesc.
Może jakiś przepisik?
jovax

1. Data: 2003-07-26 22:54:27

Od: h...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

wrzuć mrozony szpinak na rozgrzane masełko, podpiecz troszke ale żeby nie
przypalić, dopraw do smaku pieprzem, solą lub (i) jarzynka (knor itp) dodaj
troszke przyprawy w płynie, możesz dodac troszke śmietanki (18%) taki dodatek
do ziemniaków jest boski.

1. Data: 2003-07-26 23:16:41

Od: "Kocio" <k...@n...alcanet> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <h...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
dodaj
> troszke przyprawy w płynie, możesz dodac troszke śmietanki (18%) taki

ja tylko słyszałam, że dzieci nie tolerują, ale sama jako dziecko nigdy nie
jadłam. Zrobiłam według jakiegoś przepisu (na pewno z mlekiem) i wszyscy
byli w szoku "jaki dobry". Postaram się znaleźć przepis.

1. Data: 2003-07-26 23:19:38

Od: "Kocio" <k...@n...alcanet> szukaj wiadomości tego autora

Na początek polecam stronę http://www.szpinak.prv.pl/

1. Data: 2003-07-27 05:43:59

Od: "Mariusz Jaraczewski" <m...@v...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
dodaj
> troszke przyprawy w płynie, możesz dodac troszke śmietanki (18%) taki

Do tego koniecznie czosnek - dużo!

Mariusz

1. Data: 2003-07-27 07:38:46

Od: "El@" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz Jaraczewski" <m...@v...com.pl> napisał w wiadomości

> Do tego koniecznie czosnek - dużo!
>
> Mariusz

A czy smak szpinaku mozna do czegos przyrownac, czy ma to swoj indywidualny
smak?
pytam, bo nigdy nie jadlam...

pozdrawiam,
El@

--------------------------
www.camping-elblag.alpha.pl

1. Data: 2003-07-27 08:40:25

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

jovax <j...@m...com> wrote:

> Zróbmy spis potraw niezjadliwych. Na pierwszym miejscu stawiam szpinak z
> dzieciństwa.
> jovax

Szpink rzeczywiscie jest niezjadliwy. Podobnie jak wszystkie inne
potrawy. Substancje zjadliwe na potrawy sie nie nadaja.

Wladyslaw

1. Data: 2003-07-27 08:48:23

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Mariusz Jaraczewski <m...@v...com.pl> wrote:

> Użytkownik <h...@o...pl> napisa" w wiadomości
> dodaj
> dodatek
>
> Do tego koniecznie czosnek - dużo!

Niekoniecznie. A zwlaszcza nie duzo. Szpinak ma smakowac szpinakiem.

Wladyslaw

Ot, smutek
ogórki zielone w zalewie
[OT] naszym Aniom