Re: Spodlenie kobiecolewackie.

Data: 2018-12-31 01:16:27
Temat: Re: Spodlenie kobiecolewackie.
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com>

W dniu niedziela, 30 grudnia 2018 22:48:52 UTC+1 użytkownik XL napisał:

> Widzę.

> Jako ,,funkcja" odwrotna postępującego cywilizacyjnego zniewieścienia
> mężczyzn feminizm jest zjawiskiem polegającym na cywilizacyjnym rugowaniu
> pierwiastka kobiecości w kobietach. Ilość tego pierwiastka w populacji
> ludzkiej jest stabilna, ale podlega jednokierunkowemu przemieszczeniu
> między płciami.
> Część populacji nie podlega owemu przepływowi - na szczęście.
> No i ja z moim Mężczyzną do tej właśnie części należymy.

No ale w historii bywały też kobiety księżniczki, które prowadziły armię
mężczyzn do boju jako wojowniczki. Ramię w ramię ze swoim mężczyzną, też
zresztą niepospolitym.

https://en.wikipedia.org/wiki/Tomoe_Gozen

W czasach niepokojów społecznych taka kobieta, która zresztą nawet jak
nie wyruszała w pole, to miała bronić zbrojnie opuszczonego przez mężczyznę
domu przed bandami maruderów - była ideałem.

https://en.wikipedia.org/wiki/Onna-bugeisha

Ciekawe, czy potrafiłabyś tak obronić swój dom przed bandytami, gdy mąż
na wojnie?