Spodziewaliście się że wrócą krucjaty ?

41. Data: 2009-07-09 11:25:57

Temat: Re: Spodziewaliście się że wrócą krucjaty ?
Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Stalker" <t...@i...pl> wrote in message
news:2d9306c2-46b0-43ed-a568-a734719d4381@26g2000yqk
.googlegroups.com...

rewelacyjny temat. Agnostyk i wierzacy - kto kogo przekona.
Wydaje mi sie ze trafilem na pewien trop, mam punkt w ktorym
mozna pogodzic oba punktyw widzenia. Zwlaszcza jest to tekst
do agnostyka, ktory nie umie zrozumiec religii.
Musze sie zebrac i to napisac.

Generalnie - ocena rzeczywistosci agnostyka tez oparta jest na wierze.
Tylko on sam o tym nie wie :)
Pokazac to agnostykowi - jest rozwiazaniem jego watpliwosci
(inna sprawa ze on sam nie chce tego widziec).

Pozdr,
Duch

42. Data: 2009-07-09 11:31:38

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Hanka" <c...@g...com> wrote in message
.googlegroups.com...

Reagujesz niestety typowo :(
Pokazalem sprawe grupy Hate z innej strony.
Zamiast pokornie sie na tym zastanwisz - a sama o tej pokorze przed chwila
glosiłaś!!!!),
reagujesz totalną negacją.
Ze nie znam faktów - nie znam słów grupy Hate? Podalem linka! :)

zjezdzasz do sprawy grupy Kult - tak, uwazam ze zle ich potraktowali!

On 9 Lip, 12:25, "Duch" <n...@n...com> wrote:

> Hanko, jak łatwo sobie zbudowałas model "nietolerancji",
> nie znając sprawy z Kłodzka i tego nieszczesnego transformatora.
> To nierzetelne, mowmy prawde!

Jesli Ty znasz temat lepiej, to podziel sie z nami FAKTAMI.
Moze cytatami z dochodzenia policji?
Moze zeznaniami swiadkow, ktorzy widzieli miejsce
przeciecia kabla?
Mowmy prawde, oczywiscie!
Porozmawiajmy z ludzmi z Kultu, ktorzy, bedac wierzacymi
i praktykujacymi katolikami, zostali pomowieni
o konszachty z diablem.

> Jakiej kapeli koncert zostal odwołany?
> Grupy "Hate" czyli po Polsku "miłość i tolerancja" ;)
> O czym spiewa grupa "milosc i tolerancja"?
> Wyrywki tekstu.

Patrz calosc wyzej.

> To jest chore.

To jest Twoja opinia.

> A z Twojej strony to manipulacja,
> kreowanie meczennikow rzekomej "nietolerancji",
> bazując na celowo wyrywkowo naswietlonej sprawie.

Podalam linki do suchych relacji.
Nie uwazam tego za manipulacje.
Informacje na ten temat dostepne sa wszystkim.
Sam z nich skorzystales, szukajac tekstow Hate.

A poza tym:
Wyobraz sobie, ze istnieja na swiecie ludzie,
dla ktorych indoktrynacja Kosciola jest nie do
przyjecia dokladnie tak samo, jak teksty Hate
dla Ciebie i wielu, wielu chrzescijan.

Co proponujesz z nimi zrobic?
Z tymi ludzmi?
Powiedz.
Pytam jak najbardziej serio.

Pozabijac?
Pozbawic praw obywatelskich?
Zamknac w wiezieniach?

> Od razu przeszlas do "nietolerancji"

Byloby milo, Drogi Duchu, zebys nie wkladal mi w usta
slow, ktorych NIGDY nie uzywam.

> nie wglebiając sie w sprawe

I tu sie mylisz.
Znam temat na wylot.
Z wielu stron.

I wcale nie podejmuje sie byc jakimkolwiek rozjemca
o jedynie slusznych pogladach, czy cos takiego.
Jednak chce miec prawo wyboru.
Ktorego mi sie odmawia, po chamsku tnac kable.
To, per analogiam, cos takiego, jak rozwalenie
naglosnienia podczas procesji Bozego Ciala.

A tak na marginesie:
Jak nikla musi byc wiara i moc, nomen omen, ducha,
w kims, kto MUSI głosno wrzeszczec o swojej milosci,
o swych uczuciach, ekshibicjonistycznie opowiadajac
o ich ranieniu.

To mnie ostatnio mocno zdumiewa.
Ale ja to chyba niedzisiejsza byc.

43. Data: 2009-07-09 11:34:15

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Hanka napisał(a):

> [...]
> w kims, kto MUSI głosno wrzeszczec o swojej milosci,
> o swych uczuciach, ekshibicjonistycznie opowiadajac

Nie Hanka,to na końcu co napisałaś, to prawdziwy katolicyzm ,nigdy nie
atakowali ,tylko żyli inaczej niż reszta. A jak chciałaś w to iść ,to
był twój wybór.

44. Data: 2009-07-09 11:41:56

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

"Duch" <n...@n...com> wrote in message

Sorry, wyslalo mi sie przedwczesnie, jeszcze raz:

[...]

Co niewygodne to trzeba zanegowac? Tak dzialamy? :)

(tak, Kult zostal potraktowany niesprawiedliwie!)

"Wyobraz sobie, ze istnieja na swiecie ludzie,
dla ktorych indoktrynacja Kosciola jest nie do
przyjecia dokladnie tak samo, jak teksty Hate
dla Ciebie i wielu, wielu chrzescijan.
"

No prosze, juz pojawiła sie "indoktrynacja kosciola",
gdzie Twoja tolerancja?
Juz prysła gdy pojawil sie niewygodny konktekst z grupą Hate? :)

Grupa Hate promuje nienawiść.
Co proponuje? Informowac ze Hate promuje nienawisc!
Protestowac przeciw temu.
Ok, to kicz, ale czesc malolatow moze sie na to nabrać!
Zabijanie, nienawisc - to promuje grupa "Hate".
Nie jest to dobre.
Tak, nie powinno sie komus rozwalac kabla nawet jesli
promuje nienawisc.

[...]

Nie bardzo rozumiem. Widze ze masz pewnosc o czyjejs niklej wierze :)
(gdzie Twoja pokora?) ale nie wiem o co chodzi. Ewentualnie mozesz rozwinąc.

Pozdrawiam,
Duch

45. Data: 2009-07-09 12:00:37

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Duch napisał(a):
> [...]
> (gdzie Twoja pokora?) ale nie wiem o co chodzi. Ewentualnie mozesz rozwin�c.

Pokora to nie wpierdalanie się w czyjeś życie,bo to komuna z buciorami
wchodziła do domów,antykatoliku nawiedzony próżnością.

46. Data: 2009-07-09 12:02:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 9 Jul 2009 13:25:57 +0200, Duch napisał(a):

> Generalnie - ocena rzeczywistosci agnostyka tez oparta jest na wierze.
> Tylko on sam o tym nie wie :)

Własnie to usiłuję uświadomić Hance i Stalkerowi: ich "wiedza" o wirusach i
Ksieżycu to też wiara. Oni sami o tym nie wiedzą.

47. Data: 2009-07-09 12:02:58

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

W Usenecie teston ! <g...@i...pl> tak oto plecie:

> Jedne źródła podają Madonna Louise Veronica Ciccone, inne poprostu
> Louise Veronica Ciccone, jak masz skan jej metryki to wrzuć linka i to
> rozstrzygniemy.

Nie mam. Ale jak już przyjedzie, a ja będę stała pod krzyżem, to zapytam.

Qra

48. Data: 2009-07-09 12:08:41

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob napisał(a):

> Nie Hanka,to na końcu co napisałaś, to prawdziwy katolicyzm ,nigdy nie
> atakowali ,tylko żyli inaczej niż reszta. A jak chciałaś w to iść ,to
> był twój wybór.

Ale Haneczko bardzo błyskotliwa jest uwaga,że te barany wiary w sobie
nie mają.Bo zobacz Chrystus nie mówił,że na powrozie przyprowadzić mi
tu owieczki.Tylko zagubione owieczki same przyjdą,bo Bóg dał
człowiekowi wolną wole.Zobacz tych ludzi ,przy różnorodności życie
nikogo nie atakowali ,co świadczy jak głęboka była ich wiara,potrafil
się z tą pewnością swojej wiary odnaleźć się w świecie.Ten kto atakuje
świat ,nie jest pewny swojej wiary,bo boi się że różnorodność go
nadwątli.
A wiara,to postępowanie w świecie,a nie likwidacja świata.

49. Data: 2009-07-09 12:18:42

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

glob napisał(a):

> Pokora to nie wpierdalanie się w czyjeś życie,bo to komuna z buciorami
> wchodziła do domów,antykatoliku nawiedzony próżnością.

To baranie antykatolicki nawet rozsądni księża ganią taką
postawe,negowania życia innych,gdyż jest to zwykła próżność. A brak
wiedzy jest nadrabiany próżnością,bo nie potrafi pokazać czym jest
wiara,a najłatwiej słabość maskuje atak.Głupi ryju antykatolicki.

50. Data: 2009-07-09 12:34:19

Od: "Duch" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> Własnie to usiłuję uświadomić Hance i Stalkerowi: ich "wiedza" o wirusach
> Ksieżycu to też wiara. Oni sami o tym nie wiedzą.

Stalker podal inny przyklad: ladowanie Amerykowanow na ksiezycu.
To niesamowite ale nie mozna tego sprawdzic! jedni wierze inni nie.
Nauka ma sporo takiej wiary i mocno na tym bazuje.
-------
Wiecej potem.
Duch

ANTENCE