Re: Sposób na bycie.

Data: 2012-10-05 17:13:12
Temat: Re: Sposób na bycie.
Od: zażółcony <r...@c...pl>

W dniu 2012-10-03 14:05, Ikselka pisze:

> Rzeco? - miało być może "códnego"?

Pomyliłaś coś z tym 52. Nie jest możliwe, by kobieta,
szczególnie taka, jak Ty - miała już aż 52 lata :)

> Bylem się zdołała pohamować, bo skończę jak sąsiadka-psiara z naprzeciwka
> ;-P
BTW. Moja zona w tym roku nie z aronią, ale z majowymi pędami sosny
bawiła się w spirytusowe zalewajki. Mamy teraz solidny zapas
przepysznego syropu, którym można się 'kurować'. Oczywiście ostrożnie,
bo stężeniem trzyma jakieś 70% alka :)