Re: Sposób na miękkie ręczniki?

1. Data: 2016-02-15 17:57:31

Temat: Re: Sposób na miękkie ręczniki?
Od: Przyjazny <p...@n...tld.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 2016-02-14 18:05, J.A. <x...@x...pl> wrote:
> Nie udaje mi się mieć po kilku praniach miękkie ręczniki.
> Wiem, że zależy to zarówno od samego ręcznika (materiału)
> jak i sposobu prania.
> Czy ktoś mógłby doradzić z jakiego materiału ręczniki zachowują
> miękkość i w czym prać/płukać żeby nadal były miękkie?
> Moje przypominają papier ścierny. :-(

W dowolnym płynie do płukania którego zapach Ci odpowiada. A zimą nie
susz na wiór, tylko zaraz jak przestaną być wilgotne schowaj.

2. Data: 2016-02-21 13:00:39

Od: n...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 15 lutego 2016 17:57:31 UTC+1 użytkownik Przyjazny napisał:

> W dowolnym płynie do płukania którego zapach Ci odpowiada. A zimą nie
> susz na wiór, tylko zaraz jak przestaną być wilgotne schowaj.

Ręczniki MUSZĄ być dokąłdnie wysuszone przed schowaniem do szafy, bo inaczej zatęchną
w stosie i będą śmierdzieć. Po prostu.

Kosa spalinowa na 50 arów
Re: awaryjne zasilanie CO
Średnich rozmiarów wkrętarka Li-ion
Suszarka wywiewowa - zima - odprowadzenie pary przez ścianę?
Re: Jak przechowujecie płyty DVD?