Re: Spotkało się dwóch idiotów.

Subject: Re: Spotkało się dwóch idiotów.
Newsgroups: pl.sci.psychologia
<nk11kr$789$2@node2.news.atman.pl> <nk11sb$7fj$2@node2.news.atman.pl>
<nk12no$8kd$1@node2.news.atman.pl> <nk14cc$i6j$2@node1.news.atman.pl>
<nk16re$l1p$1@node1.news.atman.pl> <nk176d$d57$2@node2.news.atman.pl>
<nk18rm$f11$1@node2.news.atman.pl> <nk1atv$p7t$2@node1.news.atman.pl>
<nk1bce$q0e$1@node1.news.atman.pl>
<57643a8f$0$22826$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@g...com>
<5764f850$0$12548$65785112@news.neostrada.pl>
<8...@g...com>
<57650f8d$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
<b...@g...com>
<576571f7$0$22827$65785112@news.neostrada.pl>
<8...@g...com>
<57659147$0$649$65785112@news.neostrada.pl>
<0...@g...com>
From: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>
Date: Sat, 18 Jun 2016 23:14:56 +0200

W dniu 2016-06-18 o 21:45, Jakub A. Krzewicki pisze:

> Nawet się przyznały. I też mówiły, że to jak kromka chleba, dokładnie jak ich
> faceci.

Dzieci różne rzeczy mówią. Dziecko łatwo zmanipulować i zrobić mu pranie
mózgu. Właśnie dlatego dzieci nazywamy dziećmi i są pod szczególną
ochroną również w KK.

> Czytaj uważnie Wikipedię. Poza tym nie dokładnie połowa

"fifty-fifty" - nie ja to napisałem :P

> i nie na lewo
> i prawo, bo czasem jednak odmawiały, zależnie od humoru, zdrowia etc.

A jak nie odmawiały, to dorosły czuł się zobowiązany przyjąć
"podarunek". No bez jaj...

> A pomimo
> to facetom zdarzyło się zerżnąć je siłą - widać już z przyzwyczajenia, nie
> wynikającego z fiksacji pedofilnej, ale - eufemistycznie mówiąc:
> z nieskomplikowanego widzenia świata tych facetów,

I w jaki sposób to ich usprawiedliwia?

> o czym szerzej rozpiszę się
> poniżej.

[...]

> Ja akurat nie podzielam tej "ludowe mądrości". No ale u nas taką niunię
> z dyskoteki to naprawdę trudno ocenić niektórym prostackim ludziom "na oko" czy
> tyle ma lat, na ile wygląda.

Dlatego w KK nie ma oceny "na oko".
Skoro trudno ocenić, to ma być okoliczność łagodząca czy co?
Usprawiedliwienie? Bo nie bardzo rozumiem do czego zmierzasz.

> Tylko wątpię, czy ich
> klienci widzą w takim dziewczątku dziecko, kobietę, czy też po prostu im
> wszystko jedno, byle na drzewo nie uciekło.

Nadal nie widzę związku...

> Dlatego uważam, że przyczyną
> części tego typu zachowań nie musi być świadoma perwersja, ale pospolity
> kretynizm sprawców.

Dlatego w cywilizowanym kraju albo idzie siedzieć, albo do psychiatryka.

Przecież przyczyny są od dawna znane (zapisy w KK nie znalazły się tam
bez powodu) i nie o tym rozmawiamy.

> No i tak samo widzieli chyba to Pitcainersi ("a jakieśtam
> prawo Pakeha? - chuj z prawem, nasze ludowe obyczaje przyzwalają") z tym, że
> gdyby żyli w jakimś nowo utworzonym sąsiednim od niedawna suwerennym państewku
> po dekolonizacji, a nie w protektoracie NZ, to by pies z kulawą nogą o tym
> nie słyszał, bo zamieciono by pod dywan - i to zapewne również i te gwałty.

To, że przywódcy np. w takiej Korei Płn. folgują sobie z nastoletnimi
tancerkami baletowymi (tancerki zapewne są z tego powodu szczęśliwe, że
mogą służyć krajowi udowadniając swój patriotyzm, i dokładnie tak przed
sądem będą zeznawały...) nie znaczy, że ktoś normalny to zamiata pod
dywan. Znaczy, że nie ma możliwości takiego kretyna ukarać.
Nie jestem naiwny i doskonale wiem, że jest wiele miejsc na świecie
gdzie kwitnie handel kobietami i dziećmi w kontekście seksualnym, ale to
nie znaczy, że nikt o tym nie słyszał. Są organizacje, które robią co
mogą... i co się da zrobić.

Jak widać, na przykładzie tej wyspy (późno, bo późno...) jeżeli można,
to się karze.

Brak możliwości ukarania (i zapobiegania) nie jest ani okolicznością
łagodzącą, ani usprawiedliwiającą.

> I tutaj właśnie chodzi o to, żeby odróżnić przestępstwa motywowane
> ukierunkowanym zboczeniem od tych co są z tego samego paragrafu, ale
> spowodowane zwykłym kretynizmem sprawców i zapewne też ofiar. Wtedy, kiedy
> panna jest lekko poniżej granicy przyzwolenia.

Uściślijmy coś. Nie twierdzę, że ci na wyspie to byli sami pedofile w
sensie medycznym.
Pedofilstwo o którym rozmawiamy dotyczy Leotara, który namawia
publicznie do gwałcenia własnych dzieci. On pisze o tym wprost i nie ma
co do tego żadnych wątpliwości.

Kontekst wyspy, a raczej patologii na tej wyspie, wyniknął z sugestii
żeby Leotar sobie taki "raj" stworzył, skoro nasze prawo mu się nie
podoba. Ja tylko dałem przykład, że jak się chce (i są możliwości) to
zwyrodnialca można ukarać pomimo izolacji.
Bo o ile jeszcze jestem w stanie sobie wyobrazić, że Leotar skorzysta z
sugestii i znajdzie sobie jakieś dewiantki do spółki (dorosłe, nic mi do
tego...) to niech nie myśli, że będzie bezkarny jak im się tam dzieci
urodzą i zacznie realizować swoje fantazje.

Pozdrawiam
Piotr

PS.
Nieustająco dla Leotara serdeczne życzenia powrotu do zdrowia.