Spotkanie

51. Data: 2003-03-13 17:32:07

Temat: Re: Spotkanie
Od: "Platon" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> napisał w
wiadomości news:AEELLCFPEPACHFAEFIBEAEBCDKAA.abies@ogrod-botani
czny.pl...
> Chciałbym tylko wiedzieć ile osób będzie na spotkaniu.
> Wrocław,Kraków, Śląsk, Wybrzeże,

Jakie są warunki zakwalifikowania się na spotkanie (może staż na Grupie?)
Platon, niepewny czy może (wziąść udział)

52. Data: 2003-03-13 17:47:11

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Platon

> Jakie są warunki zakwalifikowania się na spotkanie (może staż na Grupie?)
> Platon, niepewny czy może (wziąść udział)

Nie ma żadnych kryteriów i eliminacji, tylko chęć uczestnictwa się liczy
:-)
:-) Bogusław

53. Data: 2003-03-13 18:00:17

Temat: Odp: Spotkanie
Od: "zosia" <z...@m...gorzowwlkp.com> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie są warunki zakwalifikowania się na spotkanie (może staż na Grupie?)
> Platon, niepewny czy może (wziąść udział)

Właśnie o to też miałam spytać.
Zosia (też niepewny)

54. Data: 2003-03-13 18:23:53

Od: "Ania Onet" <a...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <a...@o...pl> napisał w
wiadomości news:AEELLCFPEPACHFAEFIBEKEANDKAA.abies@ogrod-botani
czny.pl...
>[ciach]

> Tak na marginesie warto wiedzieć ile osób będzie chętnych na spotkanie.
> Oczywiście z osobami towarzyszącymi :-)
> :-) Bogusław

Planuję wybrać się do Was z dwójką dzieci :)) Moja lepsza połowa zostać musi
w domu :((
Będę jechała z Wrocławia i w samochodzie będzie jedno miejsce wolne. Chętną,
chętnego zapraszam
na priv.

pozdr
Ania
--
chcesz napisac na priv usuń no.spam z adresu

55. Data: 2003-03-13 19:15:26

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Behalf Of Platon

> Nie ma żadnych kryteriów i eliminacji, tylko chęć uczestnictwa się liczy
> :-)
> :-) Bogusław

zawitam.

Pozdrawia kompost

56. Data: 2003-03-13 19:23:43

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:b4qi70$nst$1@atlantis.news.tpi.pl Ania Onet
<a...@n...spam.poczta.onet.pl> napisał(a):

> Moja lepsza połowa zostać
> musi w domu :((

Hejka. Jak to musi? Przecież Bogusław załatwia zastępstwa :-)
Pozdrawiam zimowo Ja...cki

57. Data: 2003-03-13 19:44:26

Od: "Joanna" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy jak ktoś nie wie, czym się różni wrzosiec od wrzosu to też może
przyjechać? Gdyby wziął (wzięła)dobre żarcie? I coś tam? :-)
Czy takich spotkań było już dużo i czy było fajnie?
Joanna

58. Data: 2003-03-13 19:53:46

Od: a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Joanna

> Czy jak ktoś nie wie, czym się różni wrzosiec od wrzosu to też może
> przyjechać? Gdyby wziął (wzięła)dobre żarcie? I coś tam? :-)
> Czy takich spotkań było już dużo i czy było fajnie?
> Joanna

Spotkań było wiele, wszystkie cudowne:-)
U Jagody na Woli, u Wilków w Krakowie, przesympatyczne spotkanie we
Wrocławiu, w Krzywaczce, w Warszawie, w Rogowie, w Żelazowej Woli, ja mówię
tylko o tych w których uczestniczyłem, gdyż było ich zdecydowanie więcej.
Pozdrawia z Parku Krajobrazowego Wzniesień Łódzkich.
Bogusław Radzimierski.
www.ogrod-botaniczny.pl

59. Data: 2003-03-13 19:59:16

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

a...@o...pl (Bogusław Radzimierski) writes:

> Behalf Of Joanna

> Spotkań było wiele, wszystkie cudowne:-)

To szczera prawda, ale odpowiadając (jako KaOwiec) Joannie: niestety,
nieznajomość wrzosów i wrzośców nie zwalnia od udziału w
spotkaniu. Szczególnie jeśli wziąć pod uwagę to ,,dobre żarcie. I coś
tam [jeszcze]'' :))

Pozdrawaim,
Grzesiek
--
Dariusza z Ełku, co jest monterem,
Z powodu prącia zowią kilerem.

60. Data: 2003-03-13 20:00:06

Od: "1stgreen" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> przyjechać? Gdyby wziął (wzięła)dobre żarcie? I coś tam? :-)
> Czy takich spotkań było już dużo i czy było fajnie?
> Joanna

Ja bym był pierwszy raz i też jestem ciekaw jak będzie rozwiązane
zagadnienie logistyki. Przypuszczam jedynie że brać winiarska przywiezie to
co im w beczkach po przefermentowaniu winogron zostało. PP.

Drzewa w trawniku
Siarka ogrodowa ?!?
To moja zasługa he,he,he
Grusza Red Bartlett